Chidaneh.com placeholder image

انواع مدل فرش دستباف، بهترین ها در شوروم گردی با فرش ذوالانواری

به قلم: علی صفری

شوروم گردی چیدانه در هر قسمت به سراغ یکی از برندهای مرتبط با صندعت دکوراسیون داخلی رفته تا بتوانید یک راهنمای خرید جامع برای شما تدوین نماید. در این قسمت علی در مورد فرش دستبافت برند ذوالانواری، که یکی از بزرگ‌ترین تولید‌ کننده‌ها و صادر کننده‌های فرش دستبافت ایرانی هست صحبت کرده و از کیفیت، نوع و روش تهیه‌ این فرش ها اطلاعات کاملی ارائه می دهد. تجربه‌ این برند باعث شده که فرش دستبافت ایرانی به آمریکا، آفریقای جنوبی، سوئیس، چین و ژاپن هم صادر شده و باعث شده ذوالانواری در همین کشور‌ها هم نمایندگی داشته باشد! 

فرش دستبافت ذوالانواری، هنر، رنگ و اصالت!

این فرش‌ها، هنر اصیل عشایری ایران را در تار و پود خود ادغام کرده! شاید بتوان گفت که گبه‌ ها به دلیل ساده بودن کم تر از فرش های دستباف دیده می شوند، اما رنگ، جنس و روش تهیه این گبه ها باعث شده تا برند ذوالانواری به پدر گبه‌ ایران ملقب شود!

چوب و هنر

ویژگی فرش دستباف ذوالانواری

همونطور که گفتیم هنر و رنگ و اصالت سه جزء جدایی‌ ناپذیر فرش دستبافت ذوالانواری هستن اما ویژگی‌هایی که این برند رو از برند‌های دیگه متمایز می‌کنه:

  • عدم آسیب رسانی به محیط زیست
  • استفاده از پشم چینی دستی بدون ماشین‌آلات صنعتی
  •  رنگ‌رزی گیاهی به جای رنگ شیمیایی 
  • عدم آسیب به حیوانات در پشم چینی

 

" اگر دنبال گبه، فرش، پادری حتی کیف طبیعی و اصیل هستید، به غرفه ذوالانواری در نمایشگاه فرش، سالن 38 آلمان شماره غرفه 20 مراجعه نمایید “

مطالب پیشنهادی :

اجرا : علی صفری | فیلمبردار : استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه