طراحی دکوراسیون تلفیقی خانه‌ی دوبلکس ماندانا در شمال تهران

طراحی دکوراسیون تلفیقی خانه‌ی دوبلکس ماندانا در شمال تهران

به قلم: فهیمه مصدرالامور

زمانی که فضای داخلی خانه به شکلی تفکیک و تقسیم‌بندی شده باشد که فضای خصوصی و نیمه‌خصوصی از هم مجزا باشند، حریم افراد خانه حتی در صورت حضور مهمان یا افراد غریبه نیز حفظ می‌شود. یکی از روش‌های تفکیک این فضاها اختصاص دادن آنها به طبقات مختلف است. در این مطلب از تور خانه‌گردی چیدانه قرار است دکوراسیون خانه دوبلکس ماندانا بازیاری و خانواده چهارنفره‌شان در محله‌ی جردن تهران را معرفی کنیم. خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد این طراحی داخلی می‌تواند برای شما نیز مفید واقع شود.

دکوراسیون خانه ماندانا بازیاری

سرویس خواب بالسا

خانه ماندانا در یک نگاه

  • تعداد افراد ساکن: ۴ نفر
  • شغل صاحب‌خانه: مشاور خانواده
  • موقعیت شهر: تهران، محله: جردن
  • متراژ فضا: حدود ۱۷۰ متر مربع، دوبلکس
  • سال ساخت: ۱۳۸۰
  • طبقه اول
  • ملک شخصی
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه و هر دو مستر
  • تعداد سرویس بهداشتی: سه عدد، دو سرویس کامل حمام و دستشویی و یک سرویس مهمان
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی
  • رنگ‌های غالب: نقره‌ای، طوسی، سفید، صورتی بسیار روشن و انواع قرمز، مشکی و مقداری هم رنگ و بافت چوب و کمی رنگ طلایی
  • طراح: ماندانا بازیاری
  • مدت زمان طراحی داخلی: حدود 4 ماه
  • هزینه دکوراسیون منزل: حدود 130 میلیون تومان

*(اطلاعات قیمت این تور خانه‌گردی برای سال 1398 است.)

دکوراسیون خانه ماندانا

دکوراسیون خانه خود را در 5 کلمه توصیف کنید

راحت، شیک، جادار و کاربردی، خلاقانه، خاص خودمان

دلیل انتخاب این خانه برای شما چیست؟ چه مدت برای پیدا کردنش زمان سپری شد؟

دوبلکس بودن این خانه از ویژگی‌های بارزش است که برای انتخاب آن توسط ما هم دلیل موجهی بود. در این خانه‌ی دوبلکس دو فضای خصوصی و عمومی کاملا از هم مجزا هستند و افراد خانواده آزادی عمل بیشتری دارند. عامل بعدی انتخاب هم آن بود که این خانه در نگاه اول به دلمان نشست و خودمان را در این فضا راحت دیدیم. ما این خانه را بسیار سریع پیدا کردیم در حدی که انگار خانه منتظر ما بود، زمان سپری شده در حد دو روز بود.

اطلاعاتی در رابطه با گذشته‌ی خانه خود دارید؟

این برج ده طبقه را شرکت پانونب و برادران مهندس صفوی و‌ تیم مهندسی‌شان طراحی و اجرا کرده‌اند که نمای این منزل با توجه به سن حدود ۱۸ ساله هنوز مدرن و به روز به نظر می‌آید.

مطلب پیشنهادی: 7 خانه دوبلکس ایرانی از پروژه های برجسته چیدانه!

دکوراسیون نشیمن خانه ماندانا

آیا منزلتان بازسازی شده است؟

بله، منزل ما بازسازی شده بود که ما به آنجا نقل مکان کردیم‌ و به ما گفتند حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه‌ی بازسازی بوده است. ولی هنوز به کمی تغییر نیاز داشت و ما هم مجددا مقداری بازسازی انجام دادیم که حدود ۴ ماه طول کشید تا بازسازی جدید، تکمیل و ‌خرید لوازم تمام شود. بازسازی کوچکی که خودمان انجام دادیم، حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه داشت.

مطلب پیشنهادی: دیزاین دوبلکس، با دیدن قبل و بعد این آپارتمان کوچک شوکه میشید!

مبلمان قرمز دکوراسیون خانه ماندانا

داستان دکوراسیون خانه خود را تعریف کنید

وقتی ما به این خانه آمدیم، بسیاری از لوازممان به نحوی با منزل هماهنگ بود و به آن ربط داشت که انگار بعد از اسباب‌کشی و مخصوص همینجا انتخاب و خریداری شده‌اند، همانطور که گفتم گویی این خانه منتظر ما بود. اما از آنجایی که مبلمان اصلی ‌که هنوز به نظرم زیبا و به روز می‌آمد، سال‌ها کار کرده بود و احتیاج به تعمیر داشت، آن را برای تعمیر و تعویض روکش فرستادیم. جالب این است که بدانید رنگ چوبش را از قهوه‌ای سوخته به ورق نقره تغییر دادیم اما رنگ پارچه را تقریبا با یک درجه روشن‌تر، به همان رنگ قبلی‌اش یعنی صورتی کمرنگ انتخاب کردیم.

سپس یک ‌نیم‌ست و چند مبل و صندلی تک هم خریداری و مبلمان قبلی را تکمیل کردیم. من انواع رنگ قرمز را برای مبلمان انتخاب کردم‌، برای مبل استیل فرانسوی از قرمز گوجه‌ای با طرح لوزی و برای مبل‌های تک و صندلی تک برند کریستوفرگای از پارچه‌های مخمل ساده صورتی کمرنگ و مخمل ساده‌ی قرمز استفاده کردم.

نیم ست مبلمان زرشکی

یک نیم‌ست مبل قدیمی هم موجود بود که سال‌ها قبل از مادرم که قصد داشت آنها را ببخشد، گرفتم و چون رویه‌کوبی آن ساده بود، خودم ابر و پارچه‌اش را به رنگ زرشکی تعویض کردم. در حال حاضر در اتاق خواب جای خودش را پیدا کرده و با پشت تختی زرشکی رنگی که روی دیوار کار شده بود، به طرز زیبایی هم‌رنگ و ست شده است.

مطلب پیشنهادی: بهترین پارچه مبل استیل برای دکوراسیون کلاسیک شما

من اکثرا برای خودم خیاطی می‌کنم و بعضی از لباس‌هایم را خودم می‌دوزم. اما اگر لباس آماده هم بگیرم، حتما به آن تغییراتی می‌دهم که به شخصیت خودم نزدیک‌تر شود. در واقع به نوعی همه‌ی وسایلم امضای خودم را دارند.

رنگ و سبک چیدمان خانه 170 متری

چرا این رنگ و سبک را برای چیدمان انتخاب کرده‌اید؟

بدیهی است سلیقه‌ی شخصی من مهم‌ترین دلیل انتخاب این سبک و رنگ در دکوراسیون منزل است. آنچه دوست دارم و چشمم زیبا می‌بیند و برایم کاربرد مناسب دارد را می‌خرم. نه چیزی که همه می‌خرند و اصطلاحا باب یا مد شده باشد، هر چند از مد هم لذت می‌برم و گاهی از آن تبعیت می‌کنم.

دکوراسیون آشپزخانه خانه دوبلکس

آیا برای دکوراسیون خانه روند خاصی را پیش گرفته‌اید؟

زیبایی، راحتی و کاربردی بودن، متفاوت و خاص بودن از مواردی است که برای دکوراسیون منزل در نظر دارم. یکی از دلایلی که گاهی وسایل را تغییر می‌دهم، دقیقا همین است. کمتر پیش آمده وسیله‌ای را در منزل کسی ببینم و سپس آن را بخرم. دوست دارم وسایل منزلمان حتی‌المقدور مختص خودمان باشد، چون از تکرار خوشم نمی‌آید. فکر می‌کنم انتخاب‌ها جزئی از شخصیت ما هستند و باید خانه‌مان معرف سلیقه و شخصیت خودمان باشد، نه سلیقه دیگران.

به نظر خودتان کدام ویژگی منزل شما حس خانه بودن به شما می‌دهد؟

در هر جایی از منزل به راحتی و آسایش و لذت بصری فکر کردم. به نظر من خانه دقیقا جایی است که در آن راحت باشی و احساس آسایش کنی و لذت ببری.

هزینه لوازم خانه چقدر شد؟

مقدار قطعی هزینه‌ی لوازم را نمی‌توانم بگویم. چون بسیاری از لوازم و اکسسوری‌ها به مرور زمان و بخشی از مبلمان چند سال قبل خریداری شده است که این مبلمان مجدد تغییر رنگ چوب و روکش داده شد. بخشی از مبلمان را جدیدا خریدیم و تعمیر مبلمان قدیم و خرید مبلمان ‌جدید حدود ۶۵ میلیون تومان هزینه برداشت. با توجه به لوازم برقی آشپزخانه، ظروف، اکسسوری‌ها، لوسترها، فرش، وسایل اتاق خواب‌ها، نشیمن و غیره برای کل لوازم عدد حدودی ۱۳۰ میلیون تومان برآورد می‌شود تا نزدیک به واقعیت باشد.

مطلب خواندنی: دکوراسیون مینیمال رنگی این خانه در قیطریه دیدنی است!

آشپزخانه بزرگ و جادار خانه دوبلکس

داشتن چه فضا یا وسیله‌ای در خانه‌تان اهمیت زیادی داشت؟

آشپزخانه بزرگ، جادار و کامل و پذیرایی با متراژ نسبتا مناسب و البته کمدهای کافی اتاق‌ها برای من مهم بودند. باز شدن پنجره‌ی اصلی پذیرایی به حیاط سرسبز هم زیبایی بسیاری به خانه می‌دهد.

بزرگترین چالش یا دردسر در زمان طراحی داخلی منزل شما چه بوده است؟

نداشتن تراس یا یک حیاط شخصی و خصوصی کوچک از مشکلاتی است که در مورد این خانه با آن روبرو هستیم. البته اگر این موارد هم وجود داشت از نظر من خانه کاملا بی‌نقص می‌شد.

کمدهای جادار و بزرگ

برای آنکه با مشکل کمبود فضا کنار بیایید، از چه روشی استفاده کرده‌اید؟

بارها و بارها لوازم و وسایل خانه را جابه‌جا کردم تا مکان مناسبشان را پیدا کنم. از بعضی لوازم غیرضروری هم چشم‌پوشی کردم، آنها را به انباری بردم یا اهدا کردم. البته تعبیه‌ی کمدهای جادار هم برای کمبود فضا راه‌حل مناسبی بود.

معمولا برای خرید وسایل چه فروشگاه، بازار یا محلی را انتخاب می‌کنید؟

برای خرید مبلمان، جاجرود را به باقی مراکز ترجیح می‌دهم. همچنین برای خرید اکسسوری فروشگاه اکسیر و خانه دکور و بعضی از فروشگاه‌های خیابان شریعتی را انتخاب می‌کنم. از طرفی برای خرید لوازم آشپزخانه هم به فروشگاه گل‌افشان دولت و بازار بزرگ تهران می‌روم.

تی وی روم خانه دوبلکس

وسیله یا فضای مورد علاقه‌تان در خانه چیست؟

بی‌اغراق کل دکوراسیون منزلم را بسیار دوست دارم، اما تی‌وی روم‌ اصلی در طبقه‌ی پایین (یک تی‌وی روم هم در طبقه‌ی بالا داریم) و آشپزخانه و حمام اتاق خودم از دلنشین‌ترین فضاها هستند.

کدام فضا یا وسیله را کمتر از باقی قسمت‌ها دوست دارید؟

ما تقریبا یک سال است که در این منزل ساکن شده‌ایم. واقعا فضایی از منزلمان نیست که کمتر دوستش داشته باشم. اگر منظور عیب منزل است، با توجه به متراژ کاش سه خوابه بود.

آخرین وسیله‌ای که برای خانه خریده‌اید، چیست و آن را از کجا تهیه کردید؟

دو مبل تک گردان برای نشیمن پایین و ۴ صندلی کانتر کروم را‌ از فروشگاه نظری واقع در جردن خریداری کرده‌ایم.

سبک دکوراسیون منزل در بخشی سبک کلاسیک و در بخشی دیگر به سبک مدرن انتخاب شده است و در کل می‌توان آن را به نام سبک تلفیقی شناخت چون تلفیق هر دو سبک در دکوراسیون خانه وجود دارد.

اکسسوری‌های خانه دوبلکس

آیا وسیله‌ای در خانه وجود دارد که خودتان آن را ساخته باشید؟ از چه متریالی برای ساختش استفاده کرده‌اید؟

ساخت به طور کامل خیر، اما تغییر، تکمیل، تغییر کاربری و تعمیر تا دلتان بخواهد انجام داده‌ام. البته کوسن، روتختی، ملحفه و پرده‌ها را بارها درست کرده ‌و دوخته‌ام.

من همیشه از وسایل قدیمی استفاده‌های جدید می‌کنم، مثلا یک جفت آباژور پذیرایی که در طبقه‌ی پایین به رنگ برنز مشاهده می‌کنید، اصلا آباژور نبوده‌اند بلکه شمعدان بوده‌اند. یا جفت دیگری آباژور سنگی دایره‌ای سیاه رنگ که شیدش پارچه‌ای بود را من تغییر دادم. یا یک عسلی استیل از فروشگاه اکسیر خریدم و روی آن آینه انداختم که به نظرم هم زیباتر شد و هم کاربردی‌تر و مثال‌های بسیار دیگر هم از تغییر شکل وسایل وجود دارد.

سرویس بهداشتی خانه 170 متری

کدام تغییر دکوراسیون منزل خود را بیشتر دوست دارید؟

از نظر فضایی تغییر و بازسازی سرویس بهداشتی اتاق خودم و از نظر وسیله‌ای مبلمان اصلی پذیرایی را بسیاری دوست دارم.

اگر قرار باشد، وسیله یا چیدمانی را در خانه تغییر دهید، چه چیزی را انتخاب می‌کنید؟

مبل نشیمن بالا را فقط به دلیل کهنه شدن ترجیح می‌دهم عوض کنم وگرنه همچنان مدل و رنگ پارچه‌اش را دوست دارم.

مبلمان و وسایل در دکوراسیون خانه دوبلکس

مبلمان و وسایل در دکوراسیون خانه دوبلکس

  • مبلمان اصلی: خرید چند سال قبل از مبل ایمان جاجرود (تعمیر آقای اقدام جاجرود)
  • مبلمان جدید: از برند کریستوفرگای گروسی جاجرود
  • صندلی بامبوی بزرگ قدیمی: سال‌ها قبل از جمعه بازار پارکینگ پروانه خریدم که بسیار خراب بود و خودم رنگ و تعمیرش کردم و برای آن تشک کف و دسته دوختم.
  • کاناپه تی‌وی روم طبقه‌ی پایین: از قبل داشتم و فقط تعویض پارچه شده (آقای اقدام جاجرود)
  • مبل تک نفره طبقه‌ی پایین: مبل نظری
  • مبلمان تی‌وی روم‌ طبقه‌ی بالا: فروشگاه نانوتک دلاوران، خرید چند سال قبل. مجموع این تغییرات و خریدهای اخیر مبلمان: ۶۵ میلیون تومان

میزهای به کار رفته در دکوراسیون خانه

  • میز تلویزیون: برند ترک، خرید شش سال قبل از خیابان شریعتی حوالی سر دولت ۶۰۰ هزار تومان
  • میز غذاخوری: خرید چند قبل از مبل ایمان جاجرود و تعمیر یعنی ورق نقره و رویه‌کوبی آقای اقدام جاجرود
  • میز جلومبلی پذیرایی، ست مبلمان از مبل ایمان جاجرود
  • میز کوچک‌ استیل از فروشگاه اکسیر، خرید در حراج ۶۰۰ هزار تومان
  • میز جلومبلی تی‌وی روم: برند ترک، خرید از خیابان شریعتی ۲ میلیون تومان
  • میز عسلی: دو عدد از برند ایکیا، خرید چند سال پیش هر کدام ۸۰ هزار تومان

مطلب پیشنهادی: تعمیرات مبل، از نوسازی چوب تا رویه کوبی!

انواع لوستر

  • لوستر ست قرمز: فروشگاه اکسیر، حدود ۵ میلیون تومان
  • لوستر برنز: بسیار قدیمی و آنتیک است که خودم روی آن شید گذاشتم، به قیمت حدود ۲۵۰ هزار تومان

لوستر چهارتایی بالای ناهارخوری

  • لوستر چهارتایی بالای ناهارخوری: تکی و برای استفاده فضای بیرون بود که من یک صفحه‌ی ۴تایی که فقط استیلش موجود بود تهیه کردم. خودم با اسپری به رنگ سیاه در آوردم، چهار عدد از آن چراغ‌ها را خریدم. به صفحه‌ی رنگ‌شده وصل کردم و سیم‌کشی را انجام دادم و درنهایت به یک لوستر چهار شعله افقی تبدیل شد که برای بالای میز ناهارخوری مورد استفاده قرار گرفت. هزینه‌ی ساخت این لوستر حدود ۳۰۰ هزار تومان تمام شد.
  • باقی لوسترها و دیوارکوب‌های اتاق خواب‌ها، آشپزخانه و نشیمن بالا هم از خیابان شریعتی حوالی دولت به قیمت کلی ۵ میلیون تومان خریداری شده.

تزیینات و اکسسوری های دیواری خانه دوبلکس

آباژورهای خانه دوبلکس ماندانا

  • آباژور برنز: شمعدان قدیمی بوده و خودم به آباژور تغییر دادم.
  • آباژور سنگی گرد مشکی: دو عدد، خرید از فروشگاه شانو در شریعتی ( در حال حاضر بسته شده) هر کدام ۱۰۰ هزار تومان.
  • آباژور پایه بلند نشیمن طبقه‌ی بالا: دو عدد، برند ایکیا که رنگ پایه و شید را تغییر دادم.
  • آباژور سفید کاغذی: برند ایکیا
  • لوازم دکوری: فروشگاه اکسیر، خانه دکور، فروشگاه شانو، فروشگاه خانه و آشپزخانه.
  • پایه‌های سنگی بلند صورتی: خرید از جاجرود، قیمت جفت یک میلیون تومان.
  • پایه کوتاه سنگی گرد: خرید از سنگ فروشی نیاوران، قیمت جفت ۵۰۰ هزار تومان.
  • آباژور کوچک سنگی: خرید چند سال پیش از جمعه بازار هر کدام به قسمت ۵۰ هزار تومان، بسیار هم قدیمی و باارزش است.

استند welcome در ورودی خانه

اکسسوری‌های دکوراتیو و تزیینی این تور

  • بعضی وسایل را هم چند سال قبل از هلند و‌ آلمان گرفتم. مثل استند welcome در ورودی خانه، توپ‌های فلزی و شیشه‌ای تزیینی، مبل و پوف حصیری برند ایکیا در اتاق بچه‌ها، برخی از شمعدان‌ها و اکسسوری‌ها.
  • بوفه کنسولی: خرید چند سال قبل از یافت آباد، 400 هزار تومان.
  • ساعت ایستاده: ۲۸۰ هزار تومان
  • کتابخانه‌ی سیاه رنگ: خرید از برند ایکیا که من آن را در نشیمن بالا به عنوان استند لوازم و ظروف استفاده کردم به قیمت ۲۵۰ هزار تومان.

فرش‌های چیده شده در خانه 170 متری

  • فرش‌های دستبافت: خرید از بازار فرش بازار بزرگ، ۵ میلیون تومان.
  • فرش‌های مدرن: خرید از خیابان سهروردی، 1.5 میلیون تومان.
  • گیاهان: نخل اریکا با گلدان خرید از بازار گل غرب تهران، ۶۰۰ هزار تومان و سانسوریا با گلدان ۲۵۰ هزار تومان.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون کرم و سفید، خانه‌ای به سلیقه زهرا

چیدمان اتاق خواب والدین خانه دوبلکس

دکوراسیون اتاق خواب والدین

وسایل و لوازم در دکوراسیون اتاق خواب والدین

  • سرویس خواب: طرح یاتاش از بازار دلاوران، خرید سه سال قبل حدود ۴ میلیون تومان.
  • مبل اتاق خواب: متعلق به مادرم که خودم تعمیر و تعویض پارچه را انجام دادم چون نسبتا آسان بود.
  • فرش: خرید از سهروردی.
  • کتابخانه‌ی اتاق خواب: در زمان بازسازی قبلی ساخته و وصل شده و در خانه موجود بود.
  • لوازم دکوری: فروشگاه اکسیر
  • لوستر: خیابان شریعتی
  • آباژورهای مشکی: خرید از خیابان شریعتی.
  • تشک: برند NYX، قیمت 1.5 میلیون تومان.
  • روتختی: فروشگاه نساجی بروجرد پارک وی، چهار سال قبل به قیمت حدود 300 هزار تومان.

تخت‌خواب و تشک اتاق پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه و کتابخانه و میزتحریر

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

  • تخت‌خواب‌ها: برند چو
  • تشک‌ها: از اینجا تهیه نشده‌اند.
  • روتختی: برند چیبو خرید از مرکز خرید لاله خیابان فاطمی روبروی هتل لاله، هر ست ۲۵۰ هزار تومان.
  • فرش: پنج عدد فرش کوچک گرد برند ایکیا.
  • لوازم دکوری: فروشگاه اکسیر و برند ایکیا.
  • مبل حصیری و پوف: برند ایکیا.
  • مبل تختخواب‌شو آبی رنگ: خرید از یافت آباد.
  • میز و صندلی و کتابخانه‌ها و صندلی تک چوبی: خرید از یافت آباد.

کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

کابینت سفید در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

  • کابینت لمی گلاس و صفحه کورین
  • یخچال ساید بای ساید آینه‌ای: برند سامسونگ
  • اجاق گاز توکار: برند schott
  • لباسشویی توکار: برند scholtes
  • ظرفشویی توکار: برند teka
  • مایکروفر توکار: برند بوش
  • فر توکار: برند بوش
  • صندلی: چهار عدد سایز عادی استیل خرید از چند سال قبل فروشگاه زین پالادیوم به قیمت ۴ میلیون.
  • صندلی کانتر استیل: چهار عدد خرید از فروشگاه نظری به مبلغ 2.32 میلیون تومان.
  • لوستر: خرید از شریعتی
  • لوازم دکوری: خرید از فروشگاه اکسیر و برند ایکیا
  • ظروف: برندهای مختلف مثل ایکیا، مپکو، لئوناردو که اکثرا از فروشگاه خانه و آشپزخانه، ایکیا، فروشگاه اکسیر، فروشگاه گل‌افشان و بازار بزرگ خریداری شده‌اند.

تور خانه‌گردی خانه دوبلکس

با تجربه‌هایی که به دست آورده‌اید، توصیه‌ی شما به مخاطبان چیست؟

به نظر من افرادی که می‌دانند چه می‌خواهند و سبک دکوراسیون خود را پیدا کرده‌اند که چه بهتر، خانه‌شان اصالت و هویت خواهد داشت حال هر سبکی که باشد. اما اگر نمی‌دانند چه سبکی را دوست دارند و در واقع از خودشان ایده‌ای ندارند، به جای اینکه بی هدف خرید کنند و کورکورانه فقط تعدادی اشیا را گرد هم بیاورند که هر کدام یک ساز می‌زند و مجموعشان هیچ ربطی به هم ندارند و زیبایی و آسایش را نمی‌توانند به خانه‌شان دعوت کنند، حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرند تا منزلشان دارای هویت و اصالت شود.

دکوراسیون شیک خانه 170 متری

دومین توصیه‌ی من این است که حتما زمان انتخاب وسایل به متراژ منزل و حتی سن خود توجه و دقت کنند. قطعا مکان مبل‌های استیل بزرگ و پرکار و خراطی شده، در منزل ۵۰ متری یک زوج جوان نیست. منزل هر کسی تا حدودی معرف طرز فکر و شخصیت و البته سلیقه‌ی آن شخص است. چه بسا منزل‌های ۴۰ متری وجود دارند که آنقدر زیبا، ساده و شیک چیدمان شده‌اند که زیبایی و راحتی‌شان از یک آپارتمان بزرگتر اما بی‌هویت و بی‌هدف بیشتر است.

مطلب پیشنهادی: سبک دکوراسیون شخصیتان را با یک تست بیابید!

مثلا سبک خود من خانه‌ی مینیمال و خلوت و ساده نیست، اما حتی با وجود اشیا و اکسسوری نسبتا زیاد، فضا و محیط نظم دارد و هدفمند گرد هم آمده و به هم مربوط هستند. ضمن اینکه این شلوغی مطلقا چشم را اذیت نمی‌کند و مزاحمت به وجود نمی‌آورد.

دکوراسیون نشیمن لوکس

اتاق خواب با تخت خواب مدرن

حمام خانه دوبلکس

سخن آخر

شما هم می‌توانید تصاویر دکوراسیون منزل خود را از طریق واتس‌اپ یا تلگرام به شماره 09961615376 ارسال کنید و یا به پیج چیدانه یا پیج منزل دایرکت کنید تا روایت خانه‌ی شما را هم بشنویم.

عکاس: استودیو پر | بازنویسی و انتشار: فهیمه مصدرالامور

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
بهناز در تاریخ 26 مرداد 1402
اصلا قشنگ نبود یه چیز من درآوردی بود خیلی بی سلیقه چیدمان کرده و لوازم اصلا هارمونی نداشت گاهی تضادها هم قشنگ میشن ولی اصلا حرفه ایی نبود
زهره در تاریخ 26 مرداد 1402
شلوغ و شلخته
بهار در تاریخ 26 مرداد 1402
همه چیز زیباست غیرازبی حجابیتان
بهاری در تاریخ 28 مرداد 1402
سلام اتاق خواب شبیه اتاق خواب نیست پذیرایی شباهت داره من ب شخصه تو این اتاق خوابم نمیبره بنظرم اتاق خواب نباید چندان بزرگ باشه باید کمی دنج ساده وآروم باشه ...صندلیهایی اوپنی بدون استفاده وبیشتر جنبه دکوری گرفته خیلی هم بلنده ولی طراحیش زیباست ..تضاد رنگیشو دوست داشتم ولی تمام وسیله های به کار رفته گران وپرهزینه است حتی جاشمعی دیواریش ..این ب سلیقه صاحب خانه بستگیداره ک شلوغ باشه یا مینیمال ..ما نظر نمیدیم
احمدی در تاریخ 28 مرداد 1402
خیلی هم خوشکله فقط اون بشقابا را چطوری زدی تو دیوار
لیلا در تاریخ 29 مرداد 1402
من اصلا دوست نداشتم، خیلی شلوغ و غیر حرفه ای بود، مخصوصا اتاق خواب هیچگونه حس آرامشی نداشت.
سرمدی در تاریخ 29 مرداد 1402
خیلی شلوغ
فافا در تاریخ 29 مرداد 1402
خاص
mandana در تاریخ 29 مرداد 1402
پولدار‌های ایرانی‌ فکر می‌‌کنند، چون پول دارند، باید خانه خود را تبدیل به یک "فروشگاه لوازم خانگی" کنند!!، و اسم این را بگذارند" دارندگی و برازندگی"، واقعا که! این همه بی‌ سلیقه گی در یک مکان!، علیجناب‌های پولدار: وسیله زیاد نشانه زیبایی نیست !
سعیده در تاریخ 30 مرداد 1402
تمام وسایل غیرکاربردی و پر زرق و برق،!!! اینهمه شلوغی اونم داخل خانه ای که باید واردش که میشی به خودت بگی اخییییش رسیدم خونه ی خودم، برای چی باید شبیه گالری باشه؟؟؟ من از تمامی وسایل حس آهن پاره و سنگینی و اغتشاش گرفتم اصلا دنج و آرام نبود
دنیا در تاریخ 30 مرداد 1402
خیلی زیبا بودموفق باشین
aram در تاریخ 31 مرداد 1402
خیلی شلوغ بود اینهمه میز و صندلی در کنار هم اصلا ضروری نیست. فضای خالی کمی در اتاق بود که حس محل مبلمان وصندلی فروشی رو بیشتر القا میکرد. اگر این خانم هنرمند بجای صندلی و وسایل اضافی گلدون و محیط سرسبز تر بیشتری رو ایجاد میکرد ارامش بخش تر بود.
nastaran در تاریخ 05 شهریور 1402
سلیقه ایشون به نظر میاد ماکسیمالیست باشه که واقعا مشکلی نداره. مشکل اینجاست که شما باید بتونی در عین نگه داشتن سلیقه شخصی خودت، هماهنگی رو هم در شلوغی حفظ کنی و این هماهنگی یا استفاده از تضادها متاسفانه در چیدمان ایشون دیده نمیشه. روال چیدمانها به یک باره قطع شده و بینون شوک دیده میشه. در واقع فضا یک دست نیست.

ثبت دیدگاه