Chidaneh.com placeholder image

شوروم خاص ترین مدل های مبل اینجاست + ویدیو

به قلم: آلاله جعفری فرد

در شوروم گردی های چیدانه ما سعی داریم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همگان باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با یکدیگر به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با یکدیگر یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس پیشنهاد میکنیم، این ویدیو را مشاهده کنید تا با هم سری به گالری طراحان دیمان زده باشیم و نکته هایی برای خرید مبلمان و وسایل چوبی یاد بگیریم.

مدل های مدرن و نئوکلاسیک:

طراحان دیمان یک برند خانوادگی میباشد، که ده سال سابقه ی فعالیت در حوزه صنایع چوبی را دارد، این برند با دقت زیاد روی جزییات و طراحی کارها توانسته وسایل متفاوتی را بسازد که شاید کمتر در بازار دیده باشیم، استفاده از تلفیق هنر ایرانی با طراحی های مدرن سبک خاصی به محصولات دیمان داده است. برند دیمان شامل محصولات مدرن و نئوکلاسیک خاصی می باشد که اگر طرفدار این سبک هستید این شوروم می تواند فضای مناسبی برای خرید شما باشد. زمانی که وارد شوروم طراحان دیمان شوید، متوجه تفاوت سبک کارها با چیزایی که پیشتر دیدن می شین و مطئنم که اون بوردایی بودن فضا روی شما هم تاثیر می ذاره همون طوری که منو تحت تاثیر قرار داد.

چوب و هنر

ویژگی مبلمان طراحان دیمان:

  • دقت بالا به جزییات و ریزه کاری هایی که می تواند هم روی زیبایی و هم روی دوام کار تاثیر زیادی بگذارد و در تمامی کارها به وضوح قابل مشاهده است.
  • رنگرزی چوب ها بسیار متفاوت همراه با تکنیک پتینه کاری و کهنه کاری با زحمت و هنر زیاد به دست آمده و همین ویژگی باعث متفاوت بودن کارهای برند مبلمان دیمان شده است.
  • تمامی محصولات دارای گارانتی می باشند، چوب استفاده شده در محصولات ده سال گارانتی و زیر ساخت محصولات مبلمان دیمان نیز سه سال گارانتی.
  • قیمت مناسب محصولات، شاید در ظاهر فکر کنید که برای خرید مبلمان به سبک نئوکلاسیک باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنید در صورتی که شما می توانید خریدی با قیمت مناسب و به صرفه از شوروم طراحان دیمان داشته باشید.

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل " طراحان دیمان  " در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار:استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه