Chidaneh.com placeholder image

خرید مبلمان چوبی، اینجا با هر قیمتی مبل هست!

به قلم: آلاله جعفری فرد

برای شوروم گردی ها ما سعی می کنیم سراغ برند های متفاوت تو حیطه های مختلف بریم، که هم از نظر قیمت هم سبک و سلیقه بتونه به همه مون کمک کنه، قراره توی این برنامه با هم بریم خرید، ببینیم یه برندی که داره مثلا، مبل تولید می کنه یا هر وسیله ی دیگه ای که توی خونه کاربرد داره کارش رو چطور شروع کرده؟ چه سبکی داره؟ و ما باید برای خرید به چه نکاتی دقت کنیم؟ پس؛ این ویدیو رو ببینید تا باهم یه سری به شوروم نوآ واقع درخیابان ولیعصر زده باشیم و نکاتی برای خرید وسایل با کیفیت چوبی که تولید می کنن: از سرویس خواب گرفته تا مبلمان، میز نهار خوری و همه جور وسیله ی چوبیه دیگه یاد بگیریم.

خرید مبلمان چوبی در شوروم نوآ :

برند نوآ نام تجاری، تولید مبلمان خانگی شرکت قدیمی و نام آشنای راد سیستمه که شاید در بخش تولید صندلی های اداری هممون با این اسم آشنا باشیم. این برند سالیان ساله که تو حیطه صنایع چوبی داره فعالیت می کنه، و این بیزینس رو به صورت خانوادگی و نسل اندر نسل دارن می چرخونن و همین قدیمی بودن باعث شده که برای اعتبار و کیفیت کارهاشون اهمیت زیادی قائل باشن و در کل مجموعه به کیفیت کالاها و تولیدات نهایی بیشتر از هرچیز دیگه ایی ارزش بگذاره.

چوب و هنر

ویژگی های مبلمان چوبی نوآ:

  • تنوع محصولات از سرویس خواب گرفته تا میز نهارخوری و تنوع مدل ها و سبک های طراحی.
  • شما با هر سلیقه ای برای هر فضایی می تونید از نوآ مبلمان تهیه کنید. به خاطر طراحی های ژورنالی که دارن، دست شما توی انتخاب مدل خیلی بازه و اکر کار لوکس دلتون بخواد یا کار مدرن هر دوشو توی این شوروم پیدا می کنید.
  • کفیت بالای کارها در ساخت و طراحی می تونه با مدل های خارجی توی بازار رقابت کنه اما با قیمت مناسب تر به نسبت اونها.
  • برای طراحی کاراشون هم از طراح های خودشون کمک می گیرن هم سفارشی سازی انجام می دن.
  • یکی از ویژگی هایی که من توی کمتر شوروم مبلمانی دیدم رنگ چوب هایی که نوآ استفاده کرده بوده که شما با توجه به فضاتون و کمک گرفتن از مشاوره های فروشی که دارن می تونید مبلمان خیلی متفاوتی تهیه کنید.

 

" برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به پروفایل مبلمان نوآ در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه