Chidaneh.com placeholder image

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: دوست دارید حداقل یک وسیله عجیب یک گوشه خانه خود بگذارید تا خود را متفاوت از دیگران نشان دهید؟ شاید صندلی ای که به شکل سر کردگدن ساخته شده است مناسب شما باشد؟ یا یک عالمه خز که مثل پر کلاغ همه چهارچوب مبل را پوشانده اند شاید بتواند نظرتان را جلب کند!

وسایلی که در زیر معرفی کرده ایم همه ساخته هنرمندان مشهور و با تجربه اروپایی هستند. 

چوب و هنر

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

وحشی همچون کردگدن
این صندلی بسیار زیبا و متفاوت، اثر هنرمندی اسپانیایی به نام «ماکسیمو ری‌یرا» است. در ساخت این صندلی از ابهت کرگدن و وحشی بودن چهره آن الهام گرفته شده است. وقتی بر پشت این موجود خشن می نشینید، کاملا حس راحتی دارید. درست برعکس نگاه خشونت‌آمیزی که پشت به شما دارد. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

انباری هوشمندان

این تخت خواب راحت و نرم با یک موتور بالا می آید و می توانید دنیایی جدید از وسایل انبار شده در زیر آن را مشاهده کنید. به جای اینکه خم شوید و زیر تخت دنبال کیف و کفش و وسایل خود باشید، یک کلید می زنید و تخت تشریفش را می برد بالا و شما خیلی شیک، وسایل خود را بر می دارید. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

مغز نورانی

چرا همیشه باید از بدن حیوانات برای مجسمه و چراغ و آباژور استفاده کرد؟ خود انسان هم سوژه جالبی می تواند باشد. همین ایده در ذهن موسسه هنری «بیزوتو» جرقه زد و این چراغ‌خواب هنرمندانه و خلاقانه ساخته شد. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

علوم شگفت‌انگیز
این میز ترکیبی از پیوند مولکولی را با جنس فلز نشان می دهد. پیچیدگی این ترکیب زیاد است و همین باعث جذابیت بسیار بالای آن شده است. این اثر واقعا هنرمندانه است و مسلما در خانه هیچ یک از اطرافیان خود نمی توانید لنگه آن را بیابید. 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

یک دسته گل نرم

این کاناپه راحتی از بالشتک های کوچکی تشکیل شده است که همه با دست دوخته شده اند. آنها به شکل زیبایی در کنار هم چیده شده و شکلی از گل را تشکیل داده اند. لم دادن روی این همه لطافت واقعا دلچسب به نظر می رسد. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

مبلمان بادی
تخت خواب و استخر بادی را حتما تاکنون دیده اید. اما مبلمان گرد که میز هم دارد را شاید نه! این مبلمان برای باغ و لب ساحل و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب است. آن را با خود هرکجا می خواهید می برید. باد می کنید و پس از پایان مهمانی، دوباره بادش را خالی می کنید و در کمد می گذارید. به همین راحتی!

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

رقص بر دیوار
طراح این کتابخانه پرشور و بسیار زیبا، هنرمندی به نام «گویسپه ویگانو» است که ترکیبی از شادمانی، هیجان، لطافت و کتاب را به صاحب این کتابخانه هدیه می کند. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

یک لنگ در هوا
این مبل زنانه زیبا جاذبه ای دارد که نمی توان راحت از کنارش گذشت. خمیدگی کمر این صندلی لم دادن بر روی آن را بسیار دلچسب می کند. می توانید آن را در گوشه ای بگذارید و هنگام استراحت یا مطالعه به آن پناه ببرید. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

دنیایی از خز

این صندلی خزدار با استیل چوبی را هنرمندی به نام «تیلور لورنته» طراحی کرده است و خزهای آن در 5 رنگ متفاوت موجود است. می توانید به سلیقه شخصی یکی از آنها را انتخاب کنید. 

 

مبلمان عجیب‌ و غریب خانگی

نشستن در فضا

این صندلی عجیب بیشتر مناسب دکور فیلم های علمی-تخیلی است. من که تصور نمی کنم نشستن روی آن آسایش چندانی داشته باشد. بیشتر شبیه دستگاه های بدن سازی است تا صندلی راحتی برای خانه. اما یکی از مبلمان های عجیب برای خانه به شمار می رود. 

 

منبع: برترین ها

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
parsa در تاریخ 27 فروردین 1393
این خلا قیت های هوشمندانه خیلی به جذابیت محیط می افزایند و حس سو رئال به فضا میدن و حس کنج کاوی آدم رو تحریک می کنند خیلی جالبه

ثبت دیدگاه