Chidaneh.com placeholder image

شیک ترین مبلمان خانگی برای دکوراسیون منزل شما!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: همه ما خوب می دانیم که تمام شخصیت فضاهای داخلی مان وابسته به حضور مبلمان ها است. یعنی نقش آن ها به نسبت سایر وسیله ها پر رنگ تر است. امروز می خواهیم کمی بیشتر راجع به مبلمان ها بدانیم، می خواهیم بدانیم چه ویژگی هایی باعث می شود تا یک مبلمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اصلا مبلمان ها باید چه ویژگی ای داشته باشند تا بتوان آن ها را به عنوان یک مبلمان با کیفیت شناخت و در این راه از اطلاعات و تجربه گروه مبلمان ایتال فوم بهره می گیریم و با آن ها همراه می شویم تا بدانیم چگونه مبلمان های آن ها از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است، پس با این مطلب جذاب تا انتها همراه چیدانه باشید. 

مبلمان ایتال فوم
کاناپه مدرن راحتی
مبلمان ایتال فوم

chidaneh ad banner

اسکلت تمام فلزی

نخستین مزیت ایتال فوم، اسکلت تمام فلزی این مبلمان می باشد. بر خلاف مبل های رایج در بازار، که از کلاف های چسب و چوب برای ساخت چهارچوب استفاده شده است. اسکلت مبلمان های این شرکت از پروفیل های فلزی سبک و مخصوص ساخت مبلمان طراحی و تولید می شود. وجود اسکلت فلزی سبک کمک می کند برخلاف اسکلت های چوبی ضعیف، مبل شکل اولیه خود را برای سال های متمادی حفظ و طرح و زیبایی خود را از دست ندهد. این مزیت به خصوص در مورد هتل ها و رستوران ها که چیدمان مبل ها در آن ها به طور مستمر در حال تغییر و جابجایی است باعث می شود آسیب پذیری مبل در اثر جابجایی و حمل و نقل کاهش یافته و به طول عمر مبلمان افزوده می شود. 

مبلمان ایتال فوم
مبلمان راحتی مدرن در نشیمن
مبلمان ایتال فوم

جایگزینی نوارهای الاستیکی با فنرهای فلزی

مزیت دیگر در این مبلمان ها وجود نوارهای الاستیکی مقاوم، با کشش بالا درآن ها است. فن آوری استفاده از نوارهای الاستیکی به جای فنرهای فلزی چندی است که از سوی تولیدکنندگان برتر مبلمان در اروپا مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این نوارها سبب می شود تغییر شکل، خاصیت و صدای ناهنجار ناشی از فنرهای فلزی در کفی مبلمان که پس از مدتی استفاده از آنها به وجود می آید حذف گردد. صرف نظر از این برتری، به دلیل قرار گرفتن این نوارها در لایه میانی فوم و شکل بسته شدن آن ها به چهارچوب فلزی مبلمان موجب افزایش میزان استحکام مبل، حفظ چهارچوب و شکل مبلمان می شود.

مبلمان ایتال فوم
مبل چرمی راحتی در نشیمن
مبلمان ایتال فوم

طراحی مطابق الگوهای روز ایتالیا

ساخت و تولید مبلمان ایتال فوم، مبتنی بر آخرین طرح های مبل سازان بنام ایتالیایی است. از این رو قالب ها در کشور ایتالیا بنا به سفارش انحصاری این شرکت طراحی و ساخته شده اند و سعی گردیده است انتخاب مدل ها نزدیک به سلیقه و گرایش های ایرانی و در عین حال مدرن و روزآمد باشند. 

مبلمان ایتال فوم
مبل چرم راحتی
مبلمان ایتال فوم

فوم پلی یورتان ماده اصلی ساخت مبلمان

پس از ساخت و تولید اسکلت مبل، مرحله تزریق فوم پلی یورتان که ماده اصلی ساخت مبلمان است می باشد انجام می گیرد. پلی یورتان سرد ترکیبی از مواد پتروشیمی است که مصارف وسیعی در صنایع دارد. ویژگی بارز این ماده، شکل پذیری آسـان در داخل قالب و استحکام و طول عمر آن می باشد. در زمان تزریق فوم پلی یورتان با تنظیم میزان دانسیته این ماده، می توان درجه سختی یا نـرمی آن را کنترل نمود. از این ویژگی پلی یورتان جهت ساختن کفی و پشتی با نـرمی بیشتر و دیوارها و بدنـه سفت تر استفاده می گردد.

مبلمان ایتال فوم
مبل چرمی راحتی
مبلمان ایتال فوم

در واقع بخش هایی از مبل که فوم، اسکلت فلزی و نوارهای کشی آن را در بر می گیرد به مراتب سفت تر از کفی ها و پشتی ها است که با بدن انسان در تماس است. این ویژگی پلی یورتان سبب شده است در قسمت های نزدیک به اسکلت فلزی از فوم سفت تر و به منظور بالا بردن استحکام آن در قسمت های در تماس با بدن انسان با فوم  نرم تر و راحت تر استفاده گردد.

مبلمان ایتال فوم
مبل ال راحتی لگو ویکتوریا ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم
مبل مدرن راحتی لگو 2 ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم
مبل ال راحتی لگو 1 ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم

مبلمان های لگو 

اگر می خواهید مبلمانی تهیه کنید که همه موارد گفته شده در آن ها رعایت شده باشد، بهترین انتخاب مبلمان های لگو از گروه محصولات ایتال فوم است. این مبلمان ها دارای اسکلت فلزی هستند، قابلیت تعویض روکش دارند، قطعات آن ها از هم جدا می شود و به کمک آن ها می توانید طراح فضای خود باشید. 

مبلمان ایتال فوم
نمونه مبلمان های ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم

کارگاه مجهز خیاطی

یکی از سرمایه های ارزشمند گروه مبلمان ایتال فوم کارکنان این شرکت در بخش خیاطی و دوخت پارچه ها می باشد. کارگاه خیاطی ایتال فوم متشکل از کارکنان مجرب و آموزش دیده تحت نظر خیاطان معتبر ایتالیایی است. 

مبلمان ایتال فوم
میز و صندلی ناهار خوری مدرن
مبلمان ایتال فوم

امروزه نوع پارچه و کیفیت دوخت آن از اهمیت ویژه ای در نزد خریداران مبلمان به شمار می رود. از این رو انتخاب و خرید پارچه فرآیندی مهم و حساس در مدیریت بازرگانی ایتال فوم به شمار می رود. زیبایی، تنوع طرح، رنگ، جنس پارچه، استحکام پارچه، نرمی، خوش حالتی، ماندگاری جنس و رنگ، جدید و به روز بودن از جمله شاخص هایی است که در زمان خرید و سفارش آن باید مورد توجه قرار گیرد.

مبلمان ایتال فوم
مبل راحتی
مبلمان ایتال فوم

قابلیت تعویض کامل رویه

قابلیت تعویض کامل رویه یکی از ویژگی های منحصر به فرد مبلمان ایتال فوم محسوب می گردد. کافی است از محل زیپ یا لبه های پایین مبلمان رویه را به آرامی جدا نمایید. ظرف مدت کوتاهی رویه قابل بیرون کشیدن از اسکلت مبلمان است. از این رو میل به تعویض رویه پس از مدتی مصرف و یا همراه با تغییر چیدمان دیگر لوازم خانه موجب شده است انتخاب و خرید پارچه ها با حساسیت بیشتر در ایتال فوم صورت گیرد.

مبلمان ایتال فوم
مبلمان مدرن راحتی
مبلمان ایتال فوم

تمایز در کیفیت بسته بندی

تأکید بر کیفیت و ایجاد تمایز در تولید محصول ایتال فوم تا مراحل پایانی تولید و بسته بندی این مبلمان ادامه می یابد. بسته بندی مبلمان ایتال فوم با استفاده از مقوایی 5 لایه و به گونه ای که کمترین میزان آسیب را در حمل و جابه جایی متوجه مبلمان نماید صورت می گیرد. پیش از قرار گرفتن مبلمان در داخل بسته بندی مقوایی،   به طور کامل با لایه ای از سلفون پوشیده می شود. پوشش سلفونی باعث می شود چنانچه خریداران پس از خروج مبلمان از بسته بندی مقوایی بخواهند آن را جابجا نمایند از هرگونه خراش، بریدگی و آسیب دیدگی پایه ها و بدنه تا مرحله مصرف و استفاده از آن ها جلوگیری نماید.

مبلمان ایتال فوم
مبل راحتی
مبلمان ایتال فوم

خدمات طراحی، مهندسی و تجهیز فضاها

بخش طراحی و مهندسی، متشکل از طراحان و مهندسین معماری است که مأموریت طراحی و خلق بهینه و مؤثر فضاهای اداری، تجاری و خانگی را بر عهده دارند. کارشناسان طراحی و مهندسی این شرکت با حضور در محل به بررســـی موقعیت از ابعاد، فضا، متراژ، جنس، رنـگ، نــور و نــوع کاربری پرداخته و از طریق تهیه عکس و نقشــه های عملیاتی، نـوع مبلمان و اتوماسـیون و الگوهای مؤثر چیدمان را بر اساس شاخص های انطباق با کاربری، زیبایی، راحتی و مقایسه اقتصادی، جهت تصمیم گیری ارایه می نمایند.

مبلمان ایتال فوم
نمونه مبلمان های ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم

دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

مبلمان ایتال فوم از 2 سال گارانتی و 10 سال پوشش خدمات پس از فروش برخوردار است. واحد خدمات پس از فروش از طریق آموزش کارکنان در مراکز استان های دارای نمایندگــی، واز طریق در اختیـار داشتن تیم مجربی از سـرویس کاران در تهران، تمامی مراقبت های لازم در مرحله تحویل سفارش به خریداران و همچنین اعزام به محل برای انجام خدمات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن بر عهده دارند. ایتال فوم توانسته است طی 2 سال حضور در نمایشگاه بین المللی مبلمان تهران لوح زرین نوآوری و لوح کارآفرین نمونه را در صنعت مبلمان کشور بدست آورد. در کنار مجموعــه افتخارات فوق در این مدت کوتاه ایتال فوم توانمند است، از وزارت صنایع و معادن لوح و تندیس تولید کننده برتر در صنعت مبلمان کشور را بدست آورد.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه مبلمان ایتال فوم مراجعه کنید. 

نویسنده: گروه ایتال فوم | گرد آوری در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه