اتاق کودک طوسی صورتی، برای عضو تازه خانواده چه باید کرد؟

اتاق کودک طوسی صورتی، برای عضو تازه خانواده چه باید کرد؟

به قلم: تحریریه چیدانه

وقتی قرار است که عضو جدیدی به خانواده شما وارد شود طبیعتا باید شرایطی را برای آسایش و راحتی او فراهم آورید، بنابراین بهتر است که با رعایت نکاتی به خوبی از پس این ماجرا برآیید. به همین دلیل هم در این مطلب از وب‌سایت چیدانه با شما هستیم تا نمونه‌هایی از عکس‌های اتاق کودک طوسی صورتی را با هم ببینیم.

دکوراسیون اتاق کودک با پرده‌های صورتی و مبلمان طوسی
دکوراسیون اتاق کودک با پرده‌های صورتی و مبلمان طوسی
اتاق کودک طوسی صورتی

رنگ در دکوراسیون اتاق کودک

شاید اولین و تاثیرگذارترین مورد در رابطه با دکوراسیون اتاق نوزاد انتخاب رنگ باشد. امروزه شما با طراحی دکوراسیون اتاق کودک با تنوع رنگی بالایی روبه‌رو می‌شوید. از آن‌جایی که رنگ صورتی یکی از رایج‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در اتاق کودک دختر است، شاید بهتر باشد با ترکیب آن برای هر جنسیتی استفاده کرد و از این عقیده که صورتی فقط برای دختران است صرف نظر کرد.

تابلو فرش ریحان
دکوراسیون اتاق کودک با رنگ‎‌های طوسی و صورتی

استفاده ترکیب طوسی و صورتی در اتاق کودک

یکی از رنگ‌هایی که به خوبی با صورتی ترکیب می‌شود و جلوه بی‌نظیری را به وجود می‌آورد، طوسی است. رنگ طوسی، باعث انتقال احساس آرامش به مادر و البته کودک می شود. رنگ صورتی انرژی و زیبایی خاصی را تامین کرده که با ترکیب این دو رنگ فضایی روشن و ساده خواهید داشت. اگر دوست دارید هیجان و تنوع فضایی بیش‌تری را شاهد باشید، رنگ طوسی در کنار یک رنگ گرم‌تر نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای دکوراسیون اتاق کودک شما باشد. برای این منظور می‌توانید از کوسن‌هایی زرشکی و یا قرمز سیر استفاده کنید.

مطلب مرتبط: طراحی اتاق نوزاد پسر، 10 راز دکوراسیونی که نمی دانید!

دکوراسیون اتاق کودک با دیوار صورتی
دکوراسیون اتاق کودک با پرده‌های صورتی و مبلمان طوسی
دکوراسیون اتاق کودک با دیوار طوسی و صورتی
دکوراسیون اتاق کودک با تم طوسی

لوازم و اکسسوری در اتاق کودک طوسی صورتی

از قدرت بینایی کودک رشد کرده و توانایی تشخیص رنگ ها را به خوبی دارد، دیگر می توانید از اسباب بازی های رنگارنگ و دکوری های مختلف (البته با رعایت آرامش فضای اتاق و جلوگیری از هرج و مرج)، استفاده کنید.» پس برای انتخاب اکسسوری و لوازم بازی کودکان از طیف رنگ‌های اتاق کودک طوسی صورتی و یا ترکیبی از آن‌ها به صورتی پررنگ‌تر که بیش‌تر به چشم آید.

دکوراسیون اتاق کودک با رنگ‎‌های طوسی و صورتی
رنگ‌های طوسی و صورتی در اتاق کودک
رنگ‌های طوسی و صورتی در اتاق کودک
رنگ‌های طوسی و صورتی در اتاق کودک با کاغذ دیواری گلدار

چیدمان اتاق کودک طوسی صورتی

سبک و سلیقه‌‌تان هر چه که باشد فرقی نمی‌‌کند، اتاق نوزاد دارای چهار عنصر ضروری است که با تهیه آن‌ها می‌‌توانید از انجام دادن کارهای کودک‌تان لذت ببرید. تخت‌ خواب کودک، یک صندلی راحتی طوسی برای خودتان و فضای کافی برای نگهداری و ذخیره لوازمی مانند اسباب بازی‌ها، عناصر اصلی در اتاق کودک هستند. دقت داشته باشید این وسایل علاوه بر کاربردی بودن باید طراحی زیبایی داشته باشند و رنگی مناسب و هماهنگ با بقیه اجزای اتاق باشند تا بتوانید بقیه لوازم اتاق را نسبت به آن‌ها انتخاب و چیدمان نمایید. درنهایت باید مبلمان و چیدمان اتاق کودک‌تان ‌طوری باشد که احساس امنیت و آرامش کنید.

مطلب مرتبط: مبل اتاق کودک، اول ایمنی بعد مدل

اتاق کودک طوسی صورتی

سخن پایانی

اتاق کودک طوسی صورتی، یکی از مدل‌های طراحی داخلی برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد و کودک است. ما در این مطلب ترکیب رنگ طوسی و صورتی، چیدامن و لوازم و اکسسوری‌های این مدل صحبت کردیم. شما برای اتاق خواب کودک خود چه رنگی را می‌پسندید؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه