Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر، این ایده ها را از دست ندهید

به قلم: تحریریه چیدانه

شاید شما جزو آن دسته از عزیزانی هستید که به زودی یک مهمان تازه وارد به جمع صمیمی خانواده‌شان اضافه می‌شود و کم کم درحال تدارک دیدن فضای زندگی جدید او هستید. پیدا کردن بهترین دکوراسیون اتاق نوزاد پسر مناسب با نیازهای سال‌های اولیه زندگی و فضایی برای رشد و شکوفایی استعدادهای مهمان تازه وارد شما قطعا آسان نیست، به همین منظور امروز در چیدانه می‌خواهیم ایده‌ها و نکات طلایی را برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر همراه با تصاویر جذاب در اختیار شما بگذاریم.

تخت در دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

انتخاب رنگ در دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

قبل از انتخاب هر وسیله‌ای برای دکوراسیون، باید به انتخاب رنگ اتاق نوزادتان فکر کنید. برای انتخاب رنگ معمولا به جنسیت نوزاد توجه می‌شود به طور مثال رنگ‌های صورتی و گلبهی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و رنگ های آبی و طیف خاکستری بیش‌تر برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر انتخاب می‌شود، اما توجه داشته باشید که برای سال‌های اولیه زندگی نوزادتان انتخاب رنگ به جنسیت زیاد بستگی ندارد انتخاب رنگ‌های ملایم و آرامش بخش در عین حال شاد می‌تواند برای دکوراسیون اتاق نوزاد شما بسیار مناسب باشد.

چوب و هنر

انتخاب گهواره برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

پس از انتخاب رنگ نوبت به انتخاب گهواره مناسب برای اتاق نوزاد می رسد. توجه داشته باشید که رنگ گهواره شما تا حد زیادی بستگی به رنگ غالب فضای اتاق پسر شما دارد اما چون رنگ‌های انتخابی این فضاها معمولا ملایم است انتخاب انواع رنگ سفید و شیری برای گهواره‌ها بسیار مناسب است توجه داشته باشید که ایده مقرون به صرفه برای انتخاب گهواره‌ها در دکوراسیون اتاق نوزاد می‌تواند گهواره‌هایی باشد که با باز کردن بخشی از آن‌ها تبدیل به تخت خواب می‌‍شود بنابراین مدت زمان بیش‌تری را می‌توانید از این گهواره‌ها استفاده نمایید پس در انتخاب گهواره‌ها به این موارد هم توجه کنید.

با اضافه کردن یک رنگ پر جنب و جوش به فضای اتاق نوزاد پسر خود می‌توانید یک نقطه کانونی در آن ایجاد کنید و ظاهر منحصربه‌فردی به آن ببخشید. با انتخاب این رنگ‌ها می‌توانید توجه نوزاد خود را به رنگ‌ها جلب کنید و ساده‌تر رسیدگی به او را انجام دهید.

انتخاب هوشمندانه وسایل برای دکوراسیون اتاق نوزاد

نکته‌ی دیگر که در انتخاب گهواره و یا تخت خواب نوزاد باید به آن توجه کرد قابلیت تغییر ارتفاع تخت خواب است که بتوانید در شرایط مختلف آن را برای پسرتان تغییر دهید و به سادگی از آن لذت ببرد. این قابلیت در اکثر تخت خواب‌ها وجود دارد پس به سادگی می‌توانید تختی با این قابلیت برای نوزاد دلبندتان انتخاب نمایید حضور اکسسوری‌های متحرک بالای تخت پسرتان می تواند آرامش بیش‌تری را در زمان حضور در تخت‌شان برای آن‌ها فراهم کند.

برای دکورایسون اتاق نوزاد می‌توانید از متخصصین لوازم اتاق خواب در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه