Chidaneh.com placeholder image

انتخاب مبلمان منزل، 3 مدل پرطرفدار!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از اهداف اصلی شوروم گردی های چیدانه آشنایی ملموس تر و واضح تر شما با نکات دکوراسیونی و وسایل منزل است، به همین دلیل نیز در این شوروم سعی شده تا با مرور ویژگی های سه مدل مبلمان و بررسی مزایا و معایب آنها فرصتی را پیش آوریم تا شما بتوانید در انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل خود موفق تر عمل کنید. شما می توانید در این ویدیو با سه مدل مبل چستر فیلد، مدرن و همین طور کلاسیک به طور کامل آشنا شوید. 

انتخاب مبلمان منزل از سه مدل پر طرفدار!

  • انتخاب مبلمان چستر
  • انتخاب مبلمان مدرن
  • انتخاب مبلمان نئو کلاسیک

انتخاب مبلمان منزل در شوروم ماجان

شوروم ماجان فعالیت خود را از سال 79 آغاز کرده و بیشتر در سبک های مدرن و نئوکلاسیک فعالیت دارد، با این حال شما می توانید در این شوروم متفاوت و متنوع، مدل های مختلفی از سبک هایی مانند کلاسیک را نیز مشاهده کنید. 

قالیشویی ادیب

تمامی محصولات اعم از مبلمان، نورپردازی و همین طور اکسسوری های موجود در این شوروم محصولات مجموعه ماجان بوده و صفر تا صد تولید آنها نیز بر عهده همین مجموعه است. نکته جالب توجه نیز اینکه تمامی نورپردازی های به کار رفته برای هر کدام از بخش ها و مبلمان تماما توسط همین مجموعه بوده و به گونه ای طراحی شده که با همان ست از مبلمان هماهنگ و متناسب باشد. 

انتخاب مبلمان منزل پرطرفدار در شوروم ماجان

مجموعه ماجان با قبول سفارش ساخت مبلمان خیال بسیاری از مشتریان خود را راحت کرده است. این سفارشات به شکلی حرفه ای و دقیق صورت می گیرند و متناسب با سلیقه مشتری نیز قابل طراحی خواهند بود، تا جایی که اگر فردی عکسی از مبلمان مورد نظر خود را به این مجموعه ارائه دهد در نهایت می تواند همان محصول را دریافت نماید. 

در ویدیوی زیر اطلاعات کاملی در مورد نحوه انتخاب مبلمان منزل را از زبان طلوع حقیقت ببینید.

 

" برای مشاهده مدل مبلمان بیش تر به پروفایل مبلمان ماجان مراجعه نمایید “

انتخاب مدل مبلمان مدرن

مبلمان راحتی مدرن با اکثر وسایل خانه به راحتی ست شده و تنوع رنگ بسیار بالایی دارد. اگر این مدل مبل را در کنار یک دیوار آجری قرار داده یا با فرش ایرانی ست کنید، به یک سبک تلفیقی خواهید رسید.

مبلمان ماجان
مبلمان طرح میلان
مبلمان ماجان

انتخاب مبل چستر

مبل چستر به دلیل طراحی خاص خود با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی هم خوانی داشته و یک فضای رسمی کاملا شیک را خلق می کند. شما در استفاده از این مدل مبل می توانید از وسیل و اکسسوری های چوبی و فلزی و رسیدن به سبک صنعتی بهره ببرید.

مبلمان ماجان
مبلمان چستر
مبلمان ماجان

انتخاب مبل نئوکلاسیک

مدل مبلمان نئوکلاسیک برای رسیدن به یک دکوراسیون لوکس البته بدون تجملات و تزییات زیاد کاملا مناسب خواهد بود. همچنین این سبک مبل به چیدمان در نشیمن های کوچک کمک زیادی می کند.

مبلمان ماجان
مبلمان کلاسیک فرانسوی
مبلمان ماجان

 

فراموش نکنید؛ این مدل ها در شوروم ماجان همه روزه قابل بازدید است!

مطالب پیشنهادی :

اجرا: طلوع حقیقت | فیلمبردار: امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه