Chidaneh.com placeholder image

قیمت اجرای کناف، سوال شما هم هست؟

به قلم: مژگان احمدی

قیمت اجرای کناف چقدر است؟ در این مقاله از چیدانه با شرکت کناف ایران همراه شده‌ایم تا به طور اختصاصی به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که قیمت اجرای کناف چند است و هزینه کناف کاری به چه عواملی بستگی دارد؟ اگر شما نیز درباره قیمت کناف کاری ساختمان سوال دارید، این مقاله حتما به دردتان می‌خورد، آن را بخوانید.

فکتور

قیمت اجرای کناف

شیرآلات کسری

قیمت اجرای کناف به چه عواملی بستگی دارد؟

طراحی و اجرای کناف به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

قیمت مصالح کناف

بدون شک قیمت مصالح مورد نیاز برای کناف کاری یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت اجرای کناف به حساب می‌آید. آیا شما هم به دنبال دوام و صرفه‌ اقتصادی هستید؟ پس شک نکنید که باید به سراغ مصالح مرغوب و درجه یک بروید.

کناف ایران

پیشنهاد چیدانه به شما استفاده از محصولات و خدمات شرکت کناف ایران است. متخصصین در کناف ایران می‌گویند که قیمت مصالح متناسب با قیمت روز محصولات شرکت می‌باشد که همواره در سایت کناف ایران قابل رویت است.

آیا می‌دانستید که نصاب های کناف معرفی شده توسط سامانه خدمات کناف متعهد هستند که در اجرای پروژه منحصراً از محصولات اصلی شركت كناف ايران استفاده نمايد؟

هزینه طراحی کناف

هزینه طراحی کناف

ممکن است بخواهید قسمت‌های مختلفی از خانه یا محل کارتان را با محصولات کناف بازسازی کنید و برای هر یک از این بخش‌ها به طراحی منحصر به فردی نیاز داشته باشید. به عنوان مثال طراحی سقف کناف و طراحی دیوار کناف رایج‌ترین کاربردهای کناف در ساختمان هستند که هر یک می‌توانند تنوع بسیار گسترده‌ای از نظر طراحی و اجرا داشته باشند.

طراحی کناف دیوار

شاید به دنبال یک طرح کناف ساده باشید که خودتان هم بتوانید آن را طراحی کنید. ولی در بسیاری از مواقع لازم است که طراحی کناف شما به دست متخصصین طراحی کناف و کارشناسان در این زمینه انجام شود. اما چرا؟ این کار چه مزایایی دارد؟

  1. می‌توانید بهترین نورپردازی را داشته باشید
  2. می‌توانید از فضای سقف یا دیوار خانه بیشترین استفاده را نمایید
  3. می‌توانید طراحی بهینه‌ای داشته باشید، چه از نظر فضا و چه از نظر نورپردازی
  4. می‌توانید دیوار عایق صوت ایجاد نمایید.
  5. می‌توانید سقف دکوراتیو و دیوار دکوراتیو طراحی و اجرا کنید

اگر می‌خواهید یک طراحی حرفه‌ای برای کناف کاری ساختمان خود داشته باشید، می‌توانید از نصاب هاب معرفی شده توسط سامانه خدمات کناف راهنمایی بخواهید.

هزینه نصب کناف

هزینه نصب کناف

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در قيمت اجرای کناف هزینه نصب کناف و دستمزد نصاب کناف است که علاوه بر مصالح به صورت جداگانه تعيين خواهد شد.

کارشناسان در شرکت کناف ایران در این باره می‌گویند که دستمزد کناف کاری به طرح سقف و دیوار انتخاب شده بستگی دارد. علاوه بر این پرداخت هزينه حمل و تخليه بار تا محل پروژه و انتقال آن به طبقات بر عهده كارفرما می‌باشد.

شما می‌توانید با کمک گرفتن از نصاب‌های سامانه خدمات کناف، از اجرای استاندارد اطمینان حاصل کنید و تنها یک بار هزینه کنید و همچنین از بازرسی رایگان شرکت کناف برخوردار شوید. این بازرسی توسط متخصصین شرکت کناف ایران و به صورت رایگان برای پروژه‌هایی انجام می‌گیرد که با متخصصین معرفی شده توسط سامانه خدمات کناف همکاری کرده باشند.

سقف دکوراتیو کناف

قیمت اجرای کناف و یک نکته‌ی بسیار مهم، حواستان را جمع کنید!

بعضی‌ها بعد از شروع اجرای کار کناف کاری ساختمان، اقدام به تغییرات ریز و درشت در طراحی می‌کنند. حواستان را جمع کنید! تغییرات شما بدون شک برایتان هزینه اضافی در پی خواهد داشت.

به گفته‌ی کارشناسان در شرکت کناف ایران “كارفرما مكلف است تمامي نقشه ها و طراحي تاييد شده خود را در اختيار نصاب قرار داده و ملاك برآورد هزينه و زمان اجراي كار مستندات ارائه شده است."

پس بديهي است که در صورت هر یک از تغییرات، هزينه اجرا و تخمين زمان انجام آن نیز تغییر خواهد نمود.

کناف کاری دیوار 

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که دلیل اختلاف قیمت نصاب های آموزش دیده (عضو سامانه خدمات کناف) با نصاب های متفرقه چیست؟

نصاب های “سامانه خدمات کناف" ملزم به استفاده از محصولات کناف ایران در کل سیستم سقف و دیوار (شامل پنل/تایل، پروفیل ها،پیج ها،  پودر بتونه و ماستیک)، همچنین رعایت تمام استانداردهای اجرایی اعم از نحوه چیدن پنل‌ها، رعایت فاصله سازه‌ها و پیچ‌ها، استفاده از زیرسازی متناسب با ساختار و … طبق استاندارد مرجع فنی کناف هستند. در نتیجه کیفیت اجرا و قیمت ارائه شده توسط آن‌ها قابل مقایسه با نصاب های متفرقه نمی‌باشد.

کلام آخر:

به طور کلی قیمت اجرای دیوار کناف و یا قیمت اجرای سقف کناف بسته به متراژ و نوع طراحی و شرایط اجرا متفاوت هستند. در این مقاله از چیدانه سعی نمودیم تا با بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اجرای کناف، به شما کمک کنیم تا در زمینه انتخاب کناف و بودجه‌بندی‌تان آگاهانه‌تر عمل کنید. در آخر پیشنهاد می‌کنیم که با متخصصین و کارشناسان در شرکت کناف ایران در ارتباط باشید و از آن‌ها بخواهید تا به سوالاتتان پاسخ دهند.

می‌توانید همین حالا به سامانه خدمات کناف بروید و راهنمایی های بیش تری دریافت نمایید>>>

 

شاید این مطالب را نیز درباره کناف کاری بپسندید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه