Chidaneh.com placeholder image

مبل جلوی تلویزیون جدید، این 4 تا مدل راحت + ویدیو

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه مبلیران، 3 مدل مبل راحتی برای جلوی تلویزیون را بررسی کنیم.

 

سرویس خواب بالسا

مبل جلوی تلویزیون جدید، بهترین چیدمان

یکی از مدل مبل هایی که برای جلوی تلویزیون مناسب است مبل راحتی است. مدل مبلی که بتوان در خانه های کوچک هم به عنوان مبل پذیرایی و هم به عنوان مبل راحتی به کار برد. نکته مهمی که در این مورد باید به آن توجه داشته باشید، چیدمان این مدل جلوی تلوزیون است. چیدمان “u" شکل یکی از همین چیدمان هاست. علاوه بر این که دیدن تلویزیون را راحت تر می کند، برای فضاهای کوچک نیز مناسب خواهد بود. 

مبلیران اصل
شوروم مبلیران
مبلیران اصل

مبل راحتی جلوی تلویزیون، مدل تمام پارچه

اگر تمایلی ندارید که حتما از مبل راحتی برای جلوی تلویزیون استفاده کنید، می توانید به سمت سبک های لوکس تر بروید. البته به این شرط این که مدل های تمام پارچه را انتخاب نمایید تا راحتی لازم را نیز داشته باشید. مدل مبلمان لوکس تمام پارچه با مخمل مانند تصویر بالا می تواند یکی از این گزینه ها باشد. در کنار این مبل سعی کنید از میز تلویزیون کلاسیک استفاده نمایید.

مبلیران اصل
مبلمان مدرن
مبلیران اصل

مبل ال برای جلوی تلویزیون

مبل ال برای کسانی که عاشق سبک های مینیمال هستند بسیار مناسب است. انتخاب این مدل دو مزیت دارد، اول این که برای جلوی تلویزیون و دیدن فیلم بسیار راحت هستند و دوم این که اگر فضای منزل به شما اجازه دهد می توانید یک دست مبل با سبک متفاوت در کنارشان داشته باشید.

مبلیران اصل
مبل راحتی
مبلیران اصل

مبل جلوی تلویزیون جدید در گالری مبلیران

مبلیران برند ایرانی است که انواع مدل مبل راحتی و کلاسیک را با بالاترین کیفیت تولید می کند. تمامی مبلمان این برند دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر دارند. تنوع مدل های کلاسیک مبلیران از مدل فرانسوی گرفته تا ایتالیایی دست شما را برای انتخاب کاملا باز کرده است.

“برای مشاهده نمونه های بیش تر به پروفایل مبلیران سر بزنید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه