Chidaneh.com placeholder image

مبلمان برای خانه کوچک، نگران کمبود جا نباشین!

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه کم جا چوب، مدل مبلمان برای خانه های کوچک را بررسی کنیم.

 

تابلو فرش ریحان

انواع مبلمان برای خانه کوچک

همیشه داشتن خانه کوچک یکی از معضلات ما حساب می شده و گاهی هم هیچ راه حلی برایش پیدا نمی کنیم. اما امروزه طراحی و ساخت مبلمان کمجا، تا حدود بسیار زیادی این مشکل را حل کرده و در کنار زیبایی، امکان استفاده بهینه از فضا را نیز بیش تر کرده است. یکی از راه هایی که می توانیم انتخاب مناسب تری داشته باشیم این است که انواع مختلف این مبلمان و نحوه کار کدام را شناخته و بفهمیم که برای کدام بخش از منزلمان مناسب هستند. از این مدل ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مبل ال تخت خواب شو
  • تخت خواب تاشو
  • مبل day bed

کم جا چوب پارک شریعتی
مبلمان راحتی
کم جا چوب پارک شریعتی

مبل برای خانه کوچک، مبل ال تخت خواب شو

مبل ال همیشه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نشیمن های کوچک در نظر گرفته می شود. مدل جدید این مبل ها قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب دونفره را نیز دارند که به مراتب کار را پرکاربردتر کرده اند. 

کم جا چوب پارک شریعتی
تخت خواب کمجا
کم جا چوب پارک شریعتی

انواع مبلمان برای خانه کوچک، تخت تاشو

تخت خواب های تاشو و کمجا نیز مدل دیگری از مبلمان برای خانه های کوچک محسوب می شوند که به طور خاص در اتاق خواب های کوچک قرار می گیرند. مدل های متنوع این تخت خواب ها باعث می شود تا بتوانید هم برای اتاق مستر و هم برای اتاق فرزندان آن ها را تهیه کرده و حتی از بخش های جانبی‌شان مانند کمد، میز تحریر و .. نیز بهره ببرید. بهترین مزیتی که می توانیم برای این تخت خواب بگوییم این است که در حالت جمع شده فضای زیادی از اتاق را خالی کرده و برای انجام کارهای دیگر در اختیارمان قرار می دهند.

کم جا چوب پارک شریعتی
انواع مبلمان راحتی مدرن و کم جا
کم جا چوب پارک شریعتی

انواع مبلمان برای خانه کوچک، مبل dey bed

این مدل از مبلمان برای خانه های کوچک، برای دراز کردن پا و استراحت در طول روز و حتی دیدن تلویزیون ایده ال هستند. در واقع نقش یک تخت کوچک را بازی می کنند. 

کم جا چوب پارک شریعتی
تخت خواب کمجا
کم جا چوب پارک شریعتی

انواع مبلمان برای خانه کوچک در گالری کم جا چوب

کم جا چوب از قدیمی ترین تولیدگننده های مبلمان کم جا و تاشو هست که مدل های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهند. ویژگی این برند را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • تمامی محوصلات یا تاشو هستند یا قابلیت تنظیم شدن دارند
  • دو سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • حمل رایگان

“برای مشاهده نمونه های بیش تر به پروفایل کم جا چوب در چیدانه سر بزنید"

مطالب پیشنهادی :

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه