Chidaneh.com placeholder image

تلفیق چوب و فلز، جدیدترین وسایلشو دیدین؟

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه وودکرافت، تلفیق چوب و فلز در انواع میز و اکسسوری را بررسی کنیم.

اسکای اسکرپر

 

تلفیق چوب و فلز در مبلمان و میز

حتما این روزها وسایل و مبلمنی که تلفیق چوب و فلز هستند را در شوروم ها  گالری ها زیاد می بینید. با توجه به این موضوع که در دکوراسیون مد شده اند و البته سبک خاص خودشان را نیز دارند، لازم است نکاتی را در مورد نجوه استافده از آن ها بدانیم:

میز چوب و فلز در کوراسیون

در این وسایل سرد بودن فلز در کنار گرمی چوب ترکیب خوبی ایجاد کرده که در نتیجه می توانیم در سبک های دکوراسیونی زیر از آن ها بهره ببریم :

  • میز چوب و فلز در دکوراسیون مدرن
  • ترکیب چوب و فل در سبک روستیک و صنعتی
  • استفاده از وسایل و اکسسوری چوب و فلز در سبک معاصر

صنایع چوبی وود کرافت
میز جلو مبلی مدرن
صنایع چوبی وود کرافت

صنایع چوبی وود کرافت
میز غذاخوری چوبی
صنایع چوبی وود کرافت

البته در کنار انتخاب سبک دکوراسیون مناسب برای این وسایلف بد نیست بدانید که در کنار آن ها باید از این رنگ های استفاده نمایید :

  • تلفیق چوبو فلز در کنار رنگ های خنثی
  • خاکی
  • مشکی و
  • قهوه ای

البته بهتر است اجازه دهید چوب این وسایل خیلی خوب خودش را در فضا نشان دهد. همچنین چوب وفلز را می توانید در کنار دیوارپوش های دکوراتیو آجری و سنگی استفاده کنید اما همه چیز بستگی به این دارد که تا چه اندازه بخواهید سبک دکوراسیون‌تان را به سمت سبک صنعتی ببرید.

صنایع چوبی وود کرافت
لوازم دکوری
صنایع چوبی وود کرافت

صنایع چوبی وود کرافت
لوستر چوبی مدرن
صنایع چوبی وود کرافت

صنایع چوبی وود کرافت
اثاثیه و اکسسوری چوبی منزل
صنایع چوبی وود کرافت

اکسسوری با تلفیق چوب و فلز 

,سایل مختلفی از جمله میزجلومبلی، کتابخانه، کنسول، میز تلویزیون و انواع وسایل دکوری با این ترکیب ساخته می شوند، اما بهترین ترفند برای استفاده از آنها این است که یک ست انتخاب کرده و در قسمت های مختلف دکوراسیون چیدمان نمایید. به طور مثال اگر از تلفیق چویو فلز برای میز جلومبلی در نشیمن استفاده می کنید، یک اکسسوری کوچک تر مانند ساعت فلز و چوبی نیز به کار ببرید.

“برای مشاهده مدل های بیش تر به پروفایل وودکرافت در چیدانه سر بزنید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار : امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه