Chidaneh.com placeholder image

پارتیشن شیشه‌ای و مبلمان اداری گروه طراحی و ساخت NDK

به قلم: گلنار

یکی از موضوعات اصلی در مشاغل امروزی، طرح و دکوراسیون محیط‌های اداری است. شاید به همین دلیل بتوان گفت حتی کار و طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری برتری خاصی نسبت به کار منزل و دکوراسیون منزل دارد.

پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای

امروزه بخشی از طراحی داخلی واحد‌های اداری دیوار‌های پارتیشن مخصوصاً پارتیشن‌های شیشه‌ای دو جداره است. پارتیشن شیشه‌ای همان دیوار شیشه ایست که از زیبایی ظاهری برخوردار است. پارتیشن شیشه‌ای در واقع برای جداسازی فضا‌ها و عایق صوتی است. پارتیشن شیشه‌ای عملکرد منحصر به فردی دارد.
شما می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای به عنوان ابزاری سریع و آسان برای ساخت دفتر استفاده کنید. این نوع پارتیشن‌ها از قاب‌های آلومینیومی و استیل و سایر سخت افزار‌های شیشه‌ای ساخته شده اند. در زمان خرید این پارتیشن‌ها مطمئن شوید که از لوازم جانبی با کیفیت و شیشه‌های بادوام و مرغوب استفاده شده باشد. با کمک این نوع پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانید محیطی تمیز، زیبا و شفاف داشته باشید.

قالیشویی ادیب

مزایای پارتیشن شیشه‌ای اداری

پارتیشن شیشه‌ای زمانی که می‌خواهید فضای دفتر کار خود را طراحی کنید به عنوان یک مولفه اساسی و تأثیرگذار بیان می‌گردد. 
اجرای پارتیشن‌های شیشه‌ای باعث افزایش بهره وری کارمندان می‌شود. با دانستن اینکه تحت کنترل و نظارت مداوم هستند، بیشتر روی کار خود تمرکز کرده و سخت کوشی بیشتری نشان می‌دهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای علاوه بر کاهش تنبلی در محل کار، مسئولیت و پاسخگویی آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد، که بهره وری نیروی کار را افزایش می‌دهد. پارتیشن‌های شیشه‌ای قابل جابجایی و نصب در مکان‌های دیگر هستند. با این حال، تغییر چیدمان اتاق با استفاده از دیوار‌های سنتی کار سخت و بسیار گرانی است. مهمترین دستاورد مالی پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل انعطاف پذیری زیاد آن‌ها است. با کمک یک طراح و نصاب مجرب، پارتیشن‌های شیشه‌ای نیازی به تعمیر ندارند.

مبلمان اداری

مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز به یک ضرورت تبدیل شده است. هرکسی که به دنبال راه اندازی مشاغل جدید یا گسترش مشاغل موجود است به مبلمان اداری اساسی احتیاج دارد. مبلمان اداری مانند مبل راحتی در خانه‌های ما هستند، با این تفاوت که سبک رسمی و اداری دارند. مبلمان اداری عموماً برای استفاده کوتاه مدت استفاده می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های اساسی هنگام خرید مبل اداری، انتخاب کیفیت مواد مورد استفاده برای ساخت اجزای آن است. مرحله بعدی انتخاب رنگ، نوع پوشش و اندازه آن است. مبل‌های اداری به عنوان بخشی از دکوراسیون محل کار است و باید توجه ویژه‌ای به انتخاب مدل آن داشت.

ویژگی‌های مبلمان اداری چیست؟

برخلاف مبلمان منزل، مبلمان اداری باید از دوام بیشتری برخوردار باشند، زیرا بسیاری از افراد در طول روز روی آن می‌نشینند. مبلمان اداری یکی از اجزای اصلی دفاتر و یکی انواع مبلمان اداری می‌تواند صندلی اداری، میز اجرایی، میز اداری، صندلی خبره، میز تخصصی، پیشخوان، قفسه‌های بایگانی، کابینت‌های فلزی، پرونده‌های اداری، صندلی کنفرانس، میز کنفرانس و … باشد.

میز، میز مطالعه، کتابخانه، انواع خاصی از کابینت‌ها و پرونده‌ها، صندلی‌های روباز، صندلی‌های کامپیوتر، میز‌های رایانه و … انواع مبلمان خانگی و اداری هستند. برخلاف مبلمان منزل، مبلمان اداری باید از دوام بیشتری برخوردار باشند، زیرا بسیاری از افراد در طول روز روی آن می‌نشینند و ممکن است هنگام استفاده از آن احتیاط نکنند. همچنین، مبل‌های اداری معمولاً در رنگ‌های تیره مانند مشکی یا روشن مانند کرم تولید می‌شوند.

از فلز اغلب برای ساختار مبلمان اداری استفاده می‌شود. مبلمان اداری نقش مستقیمی در افزایش کارایی پرسنل دارند و می‌توانند دفتر را برای مشتری و کارمندان جذابتر کنند. مبلمان اداری یک عامل تعیین کننده در اعتبار شرکت است، به کاهش خستگی کمک می‌کند و عامل مهمی در بایگانی پرونده‌های کاغذی است.

گروه طراحی و ساخت NDK

NDK بزرگترین تولید کننده پارتیشن شیشه‌ای دو جداره در ایران است و از این رو اهمیت ویژه‌ای به کیفیت محصولات تولیدی مورد استفاده در پروژه‌های خود می‌دهد. اولویت با کیفیت و رضایت مشتری است، بنابراین همکاری با شرکت‌های بزرگ باعث دقت و ظرافت در کار شده است و با استفاده از نیرو‌های جوان و باتجربه سعی می‌کنیم همیشه محصولات بالاترین کیفیت را ارائه دهیم.

NDK متنوع‌ترین پارتیشن تک جداره و دو جداره را ارائه می‌دهد. 

پارتیشن‌های تک جداره NDK3

در این پارتیشن از قاب‌های صفحه‌های ثابت استفاده می‌شود که پس از نصب توانایی حرکت ندارد و عملاً پس از نصب در محل مورد نظر، نمی‌تواند دوباره باز شده و به مکان دیگری منتقل شود. قاب‌ها به صورت الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند و کاربر می‌تواند هر رنگی را انتخاب کند. در دو طرف قاب، شیار‌هایی برای مهر و موم لاستیک‌هایی با مقاومت شیشه‌ای بالا نصب شده است.

پارتیشن‌های تک جداره NDK4

در این پارتیشن از قاب‌های نگهدارنده شیشه ثابت استفاده شده و قسمت متحرک و ساپورت‌های 1 سانتی متری پس از قرار دادن شیشه ثابت می‌شوند. لازم به ذکر است که این قاب توانایی این را دارند تا بعد از نصب در تمام اتاق‌های بیش از 2 متر حرکت کنند؛ و عملا قابل حمل است.

NDK متعهد می‌شود تا 3 سال پس از نصب، این پارتیشن‌ها را باز کرده و در مکان جدید مونتاژ کند.

پارتیشن تک جداره NDK6

در این پارتیشن از قاب‌های نگهدارنده شیشه ثابت در نوع قاب شش سانتی متری استفاده می‌شود در این نوع قاب‌ها ابتدا قاب در یک مکان نصب می‌شود و سپس شیشه در داخل شیار قرار می‌گیرد. ضخامت تکیه گاه‌های شیشه در این قاب از هر طرف 2.5 سانتی متر است. لازم به ذکر است که این قاب پس از نصب در همه اتاق‌ها قابلیت حرکت دارد.

خرید مبلمان اداری مناسب یکی از دغدغه‌های مجموعه‌ها و مشاغل است. دکوراسیون اداری شیک و زیبا احساس اعتماد و رضایت مشتری را ایجاد می‌کند.

تماس با گروه طراحی و ساخت NDK

کلیه کالا‌های مصرفی در پارتیشن‌های شیشه‌ای مستقیماً توسط شرکت شرکت طراحی دکوراسیون NDK تولید یا وارد می‌شوند، بنابراین شما مستقیماً با تولید کننده همکاری می‌کنید. شما در حال کار با یک شرکت ثبت شده و دارای مجوز روبرو هستید.

به منظور مشاهده خدمات گروه معماری NDK می‌توانید به وب سایت https://ndkdeco.com مراجعه نمایید و یا در ادرس اینترنتی https://mag.ndkdeco.com می‌توانید آخرین مقالات آموزشی در زمینه طراحی و دکوراسیون و نیز پارتیشن‌های اداری را مطالعه نمایید که در زمان خرید می‌تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد. به منظور مراجعه حضوری می‌توانید به آدرس تهران شهرک غرب – صراف‌های شمالی، کوچه کیان- پلاک 49 – واحد به منظور اجرای پروژه‌های طراحی داخلی و دکوراسیون خود حضور یابید. همکاران ما در واحد فروش با شماره‌های (30 خط) 47531-021 و نیز 09122775966 – 09122375842 آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

با ده‌ها تیم نصب و اجرا، گروه طراحی و معماری NDK می‌تواند بزرگترین پروژه‌های شما را در کمترین زمان ممکن به اتمام برساند. استفاده از پارتیشن دفاتر اداری برای ارتقا و توسعه فرهنگ سازمانی شرکت و تقویت ارتباط میان کارمندان، شفافیت در کار‌های اداری و توزیع نور یکنواخت در محل کار است. علاوه بر این، پارتیشن اداری فضایی مدرن و لوکس و شرایط بهینه‌ای را در محیط کار شما ایجاد می‌کند که تأثیر مثبتی در افزایش کارایی و بهره وری کار دارد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه