Chidaneh.com placeholder image

خرید قاب دکوراتیو، از انتخاب طرح تا سفارش + ویدیو

به قلم: گلنار

تابلوهای دکوراتیو همیشه یکی از بهترین ایده ها برای دیوزیان دیوارهای خانه بوده اند که امروزه هم کماکان طرفداران زیادی دارند. اما این موضوع که باید چه سبک تابلو و در چه اندازه ای انتخاب شود هم همیشه یکی از سوالات پرتکرار است. در این ویدیو با گروه سرپوستر همراه شده ایم تا شرایط سفارش تابلوهای دکوراتیو و انتخاب تصویر و سبک مناسب را ببینیم. 

قالیشویی ادیب

خرید قاب دکوراتیو

برای خرید قاب دکوراتیو قبل از هر چیز باید طرح موردنظرتان را پیدا کنید. طرحی که هم با شخصیت شما هماهنگی داشته باشید و هم در دکوراسیون جای خوبی پیدا کند. قطعا رسیدن به چنین هدفی نیاز به طراحی قاب را دارد و شاید در بین قاب های دکوراتیو موجود در بازار سخت باشد.

بنابراین قبل از خرید این مراحل را به یاد داشته باشید:

  • انتخاب طرح و سبک
  • انتخاب اندازه
  • مشخص شدن چیدمان قاب ها
  • سفارش

تابلو های دیواری سرپوستر
تابلو دکوراتیو دیواری مدرن
تابلو های دیواری سرپوستر

تابلو های دیواری سرپوستر
تابلو دکوراتیو دیواری مدرن
تابلو های دیواری سرپوستر

سفارش قاب دکوراتیو:

تیم سِر پوستر استارتاپ جدیدی است که از شهریور 98 آغاز به کار کرده و به کمک عکاسان ایرانی در سراسر کشور سبکی نو را در قالب تابلو های دکوراتیو و گالری دیواری خلق کرده است. در طراحی مجموعه تابلوها از مفاهیم به خصوص و طیف های رنگی الهام گرفته شده که شامل آثار عکاسان ایرانی و طرح های گرافیکی مرتبط است.شما می توانید این تابلوهارا به صورت قاب تک دکوراتیو و پوستر در سایت انتخب کرده و سفارش دهید. یکی از خدمات بهینه مجموعه سِرپوستر چیدمان اختصاصی تابلو های دیواری شما متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون مد نظر شماست.

“برای مشاهده مدل های بیش تر با گروه سرپوستر در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه