Chidaneh.com placeholder image

انواع ساعت آینه ای و چوبی، مدل هایی که دوست دارین!

به قلم: حدیث حقیقت

مساله زمان و دانستن آن در همه حال اهمیت دارد. به همین دلیل است که تمام افراد از انواع ساعت استفاده می کنند. ساعت دیواری یکی از انواع ساعت است که در تقریبا در تمام خانه ها و فضاهای داخلی به کار برده می شود. ساعت دیواری علاوه بر آن که زمان را نشان می دهد، در زیبایی و جذابیت فضا نیز بسیار تاثیر گذارند. ساعت دیواری انواع گوناگونی دارد. شکل ساعت، جنس و رنگ آن عواملی هستند که تنوع ساعت دیواری را نشان می دهند. در این مطلب از چیدانه به همراهی شرکت پارسیان چوب منجی به بررسی انواع ساعت آینه ای و چوبی پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت دیواری 

همان طور که گفته شد ساعت دیواری اهمیت زیادی دارد و از آن می توان در تمام بخش ها و فضا خانه استفاده کرد. استفاده از ساعت دیواری در اتاق پذیرایی و اتاق خواب الزامی است چون در غیر این صورت دکوراسیون در این بخش های خانه ناقص به نظر می رسد. ساعت دیواری های انواع گوناگونی دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

سرویس خواب بالسا
  • ساعت آینه ای
  • ساعت چوبی

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری لوکس آینه ای
پارسیان چوب منجی

ساعت آینه ای

می توان گفت اکسسوری های براق مثل آینه و فلز استیل، از جدیدترین المان هایی هستند که در دکوراسیون سبک مدرن به کار برده می شوند. استفاده از ساعت دیواری آینه ای، باعث می شود چشم ها به آن خیره شده و در صورت افزودن نورپردازی مناسب زیبایی و جذابیت آن چند برابر شود. 

ساعت آینه ای به دلیل داشتن ترکیب ساعت و آینه کمک می کند همزمان هم از یک ساعت دیواری آینه ای با کیفیت و جذاب استفاده کنید و هم از یک آینه شیک و عالی.

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری لوکس آینه ای
پارسیان چوب منجی

مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این نوع ساعت به کار برده می شود مانند آینه مناسب، زیرکار چوبی و موتور بسیار قوی به علاوه طرح های خاص آن از ویژگی های مهم ساعت آینه ای به حساب می آیند.

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای آینه این است که باعث منعکس شدن نور شدت و فضا را روشن می کند. به علاوه به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک زیادی می کند. پس اگر فضای خانه تان کم نور است و یا دوست دارید بزرگ تر به نظر برسد، استفاده از ساعت آینه ای ایده بسیار جذابی بوده و برای تان ایده آل است. 

ساعت های دیواری آینه ای که توسط شرکت پارسیان چوب منجی تولید و عرضه می شوند، زمینه ای آینه ای با رویه و طرح هایی از جنس مولتی استایل به رنگ طلایی دارند که سبک خاصی در آن ها ایجاد کرده اند.  

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری لوکس آینه ای
پارسیان چوب منجی

ساعت چوبی

ساعت چوبی از بهترین و مدرن ترین انواع ساعت دیواری است و به دلیل ظاهر زیبا و خاصیتی که دارد هم در دکوراسیون سبک مدرن قابل استفاده است و هم در دکوراسیون سبک کلاسیک. 

این نوع ساعت به دلیل مدرن بودن و استفاده از تکنولوژی های جدید برای ساعت امکانات زیادی دارند.

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری چوبی طرح های متنوع
پارسیان چوب منجی

چوب عنصری زیبا و شیک است و فضای داخلی را جذاب می کند. به علاوه کیفیت بالایی نیز دارد. به همین دلیل استفاده از چوب در طراحی و ساخت ساعت های دیواری باعث می شود تا علاوه بر کاربری بودن، وسیله دکوری جذابی نیز به حساب بیاید. همچنین مقاومت بالاتر و ظاهر شیک و زیباتری نسبت به دیگر انواع ساعت دیواری دارد. پس اگر نمی توانید وسایل دکوری مناسبی برای دیوار پیدا کنید به پیشنهاد شرکت پارسیان چوب منجی می توانید از ساعت چوبی به عنوان وسیله دکوری دیوار استفاده کرده و فضا و دکوراسیون خانه تان را مدرن و شیک کنید.

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری چوبی طرح های متنوع
پارسیان چوب منجی

شما همچنین می توانید از ساعت چوبی حتی در شرکت ها و ادارات نیز استفاده کنید. این نوع ساعت دیواری طوری طراحی شده است که توجه را به خود جلب کرده و دکوراسیون خانه تان را جذاب می کند. به علاوه در صورت استفاده در اتاق پذیرایی باعث می شود مهمانان دید مثبتی به دکوراسیون خانه تان داشته باشند.

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری چوبی طرح های متنوع
پارسیان چوب منجی

چه ساعتی مناسب است؟

همان ‌طور که گفته شد، ساعت دیواری تنوع زیادی دارد و معمولا با توجه به سلیقه‌ و سبک فضای مورد نظر انتخاب می شود. اما ساعت دیواری مناسب چه ویژگی ‌هایی دارد؟

اگر علاقه مند به ساعت عقربه ‌ای هستید، باید توجه داشته باشید در بیشتر این نوع ساعت‌ ها صدای تیک ‌تیک شنیده می شود. پس اگر به صدا حساس هستید این ساعت‌ها مناسب شما نیست. 

پارسیان چوب منجی
ساعت دیواری چوبی طرح های متنوع
پارسیان چوب منجی

سلیقه شما نیز در انتخاب ساعت نقش زیادی دارد. باید ببینید علاقه مند به ساعت دیواری مدرن و شیک هستید و یا ساعت دیواری قدیمی مورد پسندتان است. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب ساعت باید به آن توجه کنید منطقه زندگی شماست، اینکه خشک است یا مرطوب در عمر و دوام ساعت بسیار موثر است. 

به علاوه باید به دوام و کیفیت بالا و شرکت سازنده‌ آن نیز توجه کنید. شرکت پارسیان چوب منجی خیال شما را از این بابت راحت کرده و ساعت هایی شیک و جذاب با کیفیتی عالی تولید می کنند.  

پارسیان چوب منجی
نمایشگاه بین المللی تهران
پارسیان چوب منجی

درباره شرکت پارسیان چوب منجی

شرکت پارسیان چوب منجی با داشتن پیشینه تولید محصولات روشنایی از سال 1371، در سال 1389 کار طراحی و تولید محصولات روشنایی چوبی را با برند تجاری صنایع چوبی منجی آغاز نمود. همچنین پارسیان چوب منجی با داشتن کیفیتی بالا در مهندسی ساخت و استفاده از بهترین مواد اولیه مصرفی در تولیدات خود به سرعت تبدیل به برترین برند روشنایی چوبی در بازار کشور شده که محصولات آن به کشورهای همسایه صادر می شود. شرکت پارسیان چوب منجی با راه اندازی وب سایت منجی شاپ از سال 1396 در جهت رفاه حال مشتریان عزیز دسترسی راحت و آسان و مقرون به صرفه محصولات خود در سراسر کشور پا به عرصه بزرگ دیجیتال مارکتینگ گذاشت که مورد استقبال عالی و بی سابقه هم وطنان عزیز قرار گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سایر محصولات به پروفایل شرکت پارسیان چوب منجی در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه