Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید میز کار گروهی مدرن

به قلم: گلنار

از آنجایی که امروزه بسیاری از کسب و کارها نیازمند فضای کاری اشتراکی هستند، دغدغه مدیران و کارفرمایان یک مجموعه فراهم کردن فضایی مناسب، برای تعامل بیشتر کارمندان با یکدیگر می باشد. به همین دلیل است که میز کار گروهی، طرفداران و متقاضیان زیادی دارد.

شاید بارها هنگام ورود به یک سازمان، این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا امروزه میزهای کار گروهی، جایگزین میزهای اداری تک نفره شده اند؟ 
به این دلیل که انسان وقتی در محیطی قرار می گیرد که تمام افراد سخت مشغول کار و فعالیت هستند، نسبت به زمانی که به تنهایی در یک اتاق جداگانه مشغول کار است، تمایل بیشتری به کار کردن و خلق ایده های جدید از خود نشان می دهند.
به همین دلیل است که اکثر مدیران و کارفرمایان برای اینکه در کسب و کار خود پیشرفت کنند و میان اعضاء تیمشان صمیمیت بیشتری ایجاد کنند، از میزهای کار گروهی مدرن در فضای اداری خود استفاده می کنند.

چوب و هنر
میز کار گروهی

ویژگی ها و مزایای میز کار گروهی

میز کار گروهی مدرن در کنار چالش هایی که ممکن است برای برخی از مشاغل به همراه داشته باشد، برای مشاغلی که نیازمند انجام کارهای گروهی و یا برگزاری جلسات مهم درون سازمانی هستند، مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. از مهم ترین مزایای استفاده از میز کار گروهی، می توان به افزایش خلاقیت در کارمندان اشاره کرد. 
برای اینکه مجموعه ای حرفه ای و قدرتمند داشته باشید تا بتوانید اعتماد مشتریان را به برند خود جلب کنید، قطعا نیازمند تیمی هستید که اعضای آن ارتباط و تعامل خوبی با یکدیگر برقرار کنند. 
بنابراین استفاده از میز کار گروهی مدرن در فضای اداری، به تیم شما کمک می کند تا تعامل و تبادل نظر بیشتری با یکدیگر داشته باشند. در نهایت همین موضوع موجب خلق ایده های ناب می شود و روند کاری شما را دستخوش تغییرات مثبتی می کند.

با کمک میزهای کار گروهی، می توانید افرادی که  تخصص یکسان و یا حتی متفاوت دارند را در کنار یکدیگر جمع کنید تا پروژه ها با سرعت و کیفیت بالاتری انجام شوند.
از دیگر مزایای استفاده از میز کار گروهی مدرن می توان به تسلطی که مدیر به فضای دفتر اداری خود پیدا می کند، اشاره کرد. چرا که میز کار گروهی، یک فضای اداری به سبک باز فراهم می کند  و همین موضوع موجب افزایش حس صمیمیت و اعتماد، میان کارمندان و مدیران یک مجموعه می شود. 
یکی دیگر از مزایای استفاده از میز کار گروهی مدرن ایجاد حس سرزندگی، هیجان و نشاط میان کارمندان است. همین موضوع به تنهایی کافیست تا کارمندان در طول روز با انرژی بیشتر و روحیه بهتری، به کار خود ادامه دهند. 

طراحی خاص میز کار گروهی و جلوه بصری آن

اگر بخواهیم میز کار گروهی مدرن را از نظر زیبایی ظاهری و جلوه ای که به فضای اداری مدرن می بخشد بررسی کنیم، لازم است بدانید که استفاده از میز کار گروهی نه تنها به  فضای اداری شما زیبایی بی نظیری می بخشد بلکه موجب نظم بیشتری در محیط کاری شما می شود.

چرا که میزهای کار گروهی، به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید با استفاده از شیارهای پرزگیر مخصوصی که میان هر میز قرار دارد، به قرار گیری سیم ها و کابل ها نظم بیشتری ببخشید و از بی نظمی فضای اداری خود، جلوگیری کنید. همچنین این امکان را به تمامی کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی از وسایل اشتراکی مانند فکس، اسکنر و میز کردنزا استفاده کنند. 

ویژگی میز کار اداری

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که آیا با وجود میز کار گروهی در فضای اداری، کارمندان همچنان می توانند حریم شخصی خود را حفظ کنند؟ به هر حال در دفترهای اداری که دکوراسیون داخلی آنها به سبک باز هست نیز، کارمندان نیاز به یک حریم شخصی دارند.

طراحی میزهای کار گروهی به گونه است که با استفاده از جداکننده ها و یا دیوایدر های آکوستیک پارچه ای یا شیشه ای می توانید به راحتی میز هر کاربررا جدا کنید. بدین ترتیب تا حد زیادی حریم خصوصی کارمندان حفظ می شود.

قیمت میز کار اداری

قیمت میز کار گروهی مدرن

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستید، میزهای کار گروهی گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند. چرا که با خرید میز کار گروهی، می توانید تعداد افراد بیشتری را در یک فضا و در کنار یکدیگر قرار دهید.

درواقع با وجود میزهای کار گروهی مدرن می توانید بدون استفاده از پارتیشن های اداری، به بهترین شکل ممکن از فضای اداری خود استفاده کنید. بدین ترتیب از نظر مالی نیز، بودجه مورد نظر خود را بهتر مدیریت می کنید.

به طور کلی قیمت میز کار گروهی متغییر است و به موارد زیر بستگی دارد:

  • تعداد نفراتی که پشت میز می نشینند. قطعا قیمت میز کار گروهی 4 نفره با میز کار گروهی 2 نفره یا 8 نفره متفاوت خواهد بود.
  • متریال به کار رفته و جنس یراق آلات آن
  • کیفیت محصول و خدماتی که به شما ارائه می دهند به طور مثال نصب و اجرای میز کار گروهی
  • مدل و طرح میز کار گروهی

آیا میزکار گروهی برای تمامی مشاغل مناسب است؟

میزهای کار گروهی اگر در مکان درست و مناسبی قرار بگیرند و از همه مهم تر با شرایط کاری شما سازگار باشند، به راحتی می توانند کسب و کار شما را دستخوش تغییرات بزرگ و چشمگیری کنند.
اما اگر  در مکان مناسب خود قرار نگیرند، قطعا چالش هایی به همراه خواهند داشت. به طور مثال برای مشاغلی که کارمندان نیاز به تمرکز بالایی دارند مانند تولید کنندگان محتوا و یا مشاغلی که هر میز ارباب رجوع خاص خودش را دارد. 
در چنین شرایطی استفاده از میز کار گروهی،  موجب هرج و مرج و کاهش تمرکز سایر کارمندان می شود. بنابراین قبل از انتخاب و خرید میز کار گروهی، شرایط کاری و محیط اداری خود را با دقت زیادی بررسی کنید.

خرید میز کار گروهی

مرانتی یکی از موفق ترین برندها در زمینه طراحی و تولید محصولات اداری می باشد که با مراجعه به صفحه محصولات آن می توانید میز کار گروهی مناسب فضای اداری خود را با کمک کارشناسان مرانتی، تهیه کنید تا فضای اداری بی نظیری را برای کارمندان خود فراهم کنید. 
 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه