Chidaneh.com placeholder image

عکس موکت با طرح پارکت، حس خوب در خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

این موضوع غیر قابل انکار است که موکت جزء جدانشدنی هر طراحی دکوراسیون داخلی و گزینه‌ای به عنوان کفپوش مناسب برای  هویت بخشیدن به فضاهای مختلف یک خانه، مکان اداری یا تجاری است؛ اما واقعا چرا با گذشت سال‌های متوالی و ورود مواد جدید در صنعت تولید کفپوش، همچنان موکت، جایگاه خود را از دست نداده‌ است. در این مطلب از میان انواع موکت طرح دار، می‌خواهیم مدل موکت با طرح پارکت را بررسی کنیم و زیباترین طرح‌های آن را ببینیم.

موکت طرح پارکت
موکت با طزح پارکت طوسی
موکت با طرح پارکت چوبی

انتخاب موکت طرح پارکت در دکوراسیون

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب کفپوش مناسب، زیبایی و جذابیت آن است. موکت‌‌ها؛ به لطف توسعه فناوری‌های نوین و نوآوری‌های انجام شده، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که طرح پارکت یکی از جذاب‌ترین طرح‌های آن است. در واقع برتری موکت طرح پارکت در زمینه تنوع از آن جهت است که برخلاف دیگر انواع کفپوش، موکت به دلیل تولید شدن از الیاف نرم، قابلیت رنگ‌پذیری و طرح پذیری بالایی دارد. این امر سبب می‌گردد که در انتخاب موکت به عنوان کفپوش بتوانید گزینه‌های زیادی را پیش رو داشته باشید.

تابلو فرش ریحان

فضای گرم و نرم با موکت طرح پارکت

در مقایسه با کفپوش‌های متداول امروزی، موکت، سرامیک، سنگ و پارکت، به شکل قابل توجهی؛ موکت نسبت به کفپوش‌های دیگر بافت گرم و نرم‌تری دارد. عایق بودن آن کمک می‌کند تا در فصول سرد سال دمای کف محل استفاده بالا مانده و هنگام راه رفتن بر روی آن احساس سرما نکنید. از طرفی موکت‌ طرح پارکت باکیفیت بافت نرم و متراکمی دارد که این امر راه رفتن بر روی آن‌ها را دلنشین‌تر کرده و آسایش بهتری را برای فضای شما فراهم می‌کند و همچنین حس و حال فضایی با طرح چوب را به وجود می‌آورد.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه