Chidaneh.com placeholder image

عکس آلاچیق چوبی، بهترین مکان برای فضای باز

به قلم: تحریریه چیدانه

دوست دارید زمان بیش‌تری را خارج از خانه خود بگذرانید بدون اینکه نگران آب و هوا باشید؟ همانطور که می ‌ویند، آب و هوا همیشه قابل پیش‌بینی نیست و گاهی اوقات مانع از لذت بردن از فعالیت‌های آرامش بخش در حیاط خلوت و فضاهای باز می‌شود. آلاچیق چوبی، یک ایده مناسب و کاربردی است. این فضاهای سرپوشیده در حیاط، تجربه لذت بردن در فضای باز را در تمام طول سال افزایش می‌دهد، زیرا در برابر عناصر بیرونی مانند باران یا برف محافظت می‌کند و در برابر گرمای خورشید سایه ایجاد می‌کند. با داشتن یک آلاچیق چوبی، فضایی برای مهمانی و دورهمی‌ها با آسایش خاطر بیش‌تر خواهید داشت. در ادامه نمونه‌ آلاچیق‌هایی جذاب و خلاقانه خواهید دید که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند.

الاچیق‌های چوبی با شکل‌های متنوع

برای استفاده از آلاچیق‌های چوبی در فضای باز انواع مختلفی وجود دارند که می‌توانید به یک نجار آن‌ها را سفارش دهید. اگر فضای حیاط کوچکی دارید، مدل‌های ساده با ارتفاع کم مناسب فضای باز شما هستند که با قرار دادن میز و صندلی فضای باز داخل آن و یک باربیکیو تکمیل می‌شود. اما اگر محوطه و حیاط بزرگ‌تری دارید، مدل‌ آلاچیق‌های چوبی بیش‌تری را می‌توانید انتخاب کنید. 

اسکای اسکرپر

 

برای دیدن مدل‌های بیش‌تر و سفارش انواع آلاچیق چوبی، می‌توانید از متخصصین محوطه بیرونی، فضای سبز، گل و گیاه در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی: 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه