Chidaneh.com placeholder image

راهنمای انتخاب نوع مبلمان خانگی

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان خانگی را می توانید برای بخش های متفاوت منزل خود مورد استفاده قرار دهید. اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مطالعه و سایر بخش های دیگر مثل ا تاق خواب فرزند نوجوان شما تنها بخشی از فضاهای است که می توانید با استفاده از مبلمان خانگی به دیزاین آن بپردازید. دیزاین اتاق نشیمن را بهتر است با مبل های راحتی که فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد اما راحتی بیشتری را فراهم می کند دیزاین کنید. به عنوان مثال مبل راحتی مدرن نه تنها قسمت نشیمن و پشتی که دسته های کار نیز با استفاده از فوم و اسفنج برای راحتی بیشتر پوشانده شده است. برای اتاق پذیرایی بهتر است جنبه زیبایی بیشتر از راحتی مد نظر قرار داده شود. چون در این محیط خیلی به استراحت پرداخته نمی شود و جنبه رسمی تری دارد. پس اگر از چوب بیشتر در این راستا بهره گرفته شده باشد ایرادی ندارد. در اتاق خواب نیز به شما توصیه می کنیم مبل های را استفاده کنید که در کنار کارایی زیبایی لازم را برای شما فراهم سازند. از آنجایی که این محصول بسیار کاربرد دارد در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا برای هر فضا دو مبل را به شما برای خرید راحت تر معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا ایده ال ترین ها برای خرید در پیش روی شما قرار بگیرد.

دیزاین اتاق نشیمن با مبلمان خانگی

 اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش های است که افراد برای ریلکس کردن به آن نیاز دارند. پس نیاز است از مبل های راحتی منحصر به فرد برای این فضا بهره گرفته شود.

تابلو فرش ریحان
مبلمان راحتی قهوه‌ای

مبل تخت خواب شو

 یکی از بهترین پارامترهای که به شما خرید آن را برای اتاق نشیمن توصیه می شود خرید مبل های تخت خواب شو است. شما بست به فضایی که در پیش رو دارید می توانید تعداد مبل های تخت خواب شو را تغییر دهید. خرید یک کاناپه سه نفره در مجاورت با میز تلویزیون به راحتی یک استراحت روزانه را برای شما فراهم می کند. مبل های تخت خواب شو از قسمت دسته و از قسمت پشتی با قابلیت جابجایی برای شما فراهم شده است. اگر از قسمت پشتی جابجا می شودنیاز است قدری فاصله آن را از دیوار نسبت به مبل های راحتی سنتی بیشتر کنید تا در زمان جابجایی به مبل شما آسیبی وارد نشود. اگر بخواهید می توانید به جای استفاده از تخت خواب برای افراد سالمند در اتاق نشیمن مبل های تخت خواب شو را جایگیزین کنید. این امر نه تنها به دکوراسیون شما لطمه ای وارد نمی کند که سبب می شود افراد سالمند منزل شما در جمع گرم و دوستانه شما با حال بهتری حضور پیدا کنند.

مبل راحتی مدرن

 مبل راحتی مدرن نمونه محصولی است که با سادگی و راحتی همراه شده است تا شما بتوانید صفر تا صد نیازهای خود را مرتفع کنید. مبل های راحتی مدرن را می توانید در وب سایت چوبکده ایرانیان با طرح ها و رنگ های بسیار مدرن و به روز مشاهده کنید. البته سبک های ایده پردازی در نظر گرفته شده برای این مبل هم راستا با دکوراتورهای حرفه ای اروپا و ترکیه برای شما در نظر گرفته شده است تا به یک ایده پردازی منحصر به فرد دست پیدا کنید. مبل های راحتی از دو کاناپه سه نفره و دو نفره در کنار دو مبل تکی بهره گرفته است که شما در صورت نیاز می توانید از دو صندلی مهمان اضافه نیز برای پذیرایی از مهمان های خود بهره بگیرید.

دیزاین اتاق پذیرایی با مبلمان خانگی

 یکی از بهترین فضاهای که شما می توانید برای پذیرایی از مهمان های خود از آن فضا بهره بگیرد اتاق پذیرایی است. پس خرید مبل راحتی و وسایل لوکس و در عین حال راحت برای این فضا یک امر مهم تلقی می شود. اتاق پذیرایی طلب می کند از محصولاتی که زرق و برق بیشتری دارد و با هنر منبت کاری دیزاین شده است دیزاین شود.

مبل چستر فیلد

 مبل چستر فیلد یکی از منحصر به فرد ترین مبلمانی است که شما برای دکوراسیون های لوکس و لاکچری خود چه در محیط منزل وچه در محیط کار می توانید از آن بهره بگیرید. از آنجایی که مبل چستر شکل خاص و منحصر به فردی دارد به راحتی می توانید آن را در بین سایر مبلمان تشخیص دهید. این محصول از هنر لمسه دوزی بهره گرفته است که سیزده سبک دوخت و دوز برای آن در نظر گرفته شده است. این هنر نه تنها جلوه بصری کار را زیباتر می کند که سبب می شود شما راحتی مضاعف تری را در زمان استراحت احساس کنید. هنر لمسه دوزی پارچه های اعلایی را طلب می کند زیرا در پرسه ای که پارچه کشیده می شوداستقامت آن حرف اول را می زند. پس با خرید این محصول نه تنها یک کالای لوکس که یک محصول با کیفیت مهمان خانه شما شده است. در قسمت نشیمن گاه و دسته های مبل هیچ تفاوتی وجود ندارد و سایز این دو بخش کاملا شبیه هم است که همین امر بکر بودن و خاص بودن آن را به تصویر می کشد.

مبلمان راحتی کلاسیک

مبل کلاسیک مصری

 اگر می خواهید یک دکوراسیون کلاسیک منحصر به فرد با پیچ و خم های ویژه را به تصویر بکشید و ایده پردازی خود را ویژه تر به نمایش بگذارید ما به شما مبل کلاسیک مصری را توصیه می کنیم. برای این کار از هنر منبت کاری به شکل خاصی استفاده شده است. بهره گرفتن از پارچه های ساتن مرغوب با طرح های گل دار و ساده و مد نظر قرار دادن منبت کاری با هنر دست دو پارامتری است که برای این مبلمان در نظر گرفته شده است؛ اما خرید این محصول قدری برای شما هزینه بر خواهد بود زیرا بیشتر طرح و ساخت آن با دست توسط متخصصین این امر به تصویر کشیده می شود. شما برای خرید این محصولات به صورت سفارشی می توانید از طریق درگاه های ارتباطی با متخصصین بخش تولید چوبکده ایرانیان ارتباط برقرار کنید وپیرامون این مهم سوالات خود را جویا شوید.

دیزاین اتاق خواب با مبلمان خانگی

 در اتاق خواب نیاز است از مبل های استفاده شود که در فضای اتاق خواب شما در مجاورت با تخت خواب کاربرد لازم را فراهم سازد. در اتاق خواب بهتر است به مبل های اهمیت داده شود که به صورت صندوقی است تا روند جایگذاری وسایل شما برای نظم بخشیدن بیشتر به فضا نیز برایتان فراهم شود.

مبل های نیکمتی

 می دانید که برای مبل های نیمکتی هیچ پشتی در نظر گرفته نمی شود. به همین خاطر فضای زیادی را در محیط اشغال نمی کند و بیشتر جنبه دکوری را برای شما فراهم می کند. ما به شما توصیه می کنیم از مدل های صندوق دار آن استفاده کنید که در کنار زیبای کارایی آن نیز برای شما چندین برابر شود. مبل های نیمکتی را از دو دسته بهره گرفته اند که دست های آن به صورت مستطیلی و صاف و یا به صورت منحنی دار و گرد بسته به سبکی که شما به آن علاقه مند هستید برای شما در نظر گرفته می شود. شاید به جای پاف های جلو مبلی خرید مبل های نیمکتی می تواند به رفع نیازهای شما بپردازد. مبل های نیمکتی علاوه بر اتاق خواب برای اتاق مطالعه شما هم قابل استفاده است. شما می توانید در کنار سرویس مبل های که برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده می کنید از مبل های نیمکتی برای بهره گیری بیشتر نیز استفاده کنید. این امر به مساحت اتاق شما نیز بستگی دارد.

مبل شزلون

مبل شزلون را می توانید با شکل های بسیار منحصر به فرد و ویژه برای دکوراسیون لوکس اتاق خواب خود استفاده کنید. از آنجایی که مبل فوق نسبت به مبل نیمکتی فضای بیشتری را طلب می کند توصیه می شود این محصول برای اتاق خواب های بزرگ استفاده شود. مبل شزلون با تم رنگی به خصوصی و با پارچه های مخملی بسیار جذاب و اکسسوری های زیبا برای شما دیزاین می شود. در برخی نمونه های یک پشتی در قسمت یکی از دست ها در نظر گرفت می شود. در برخی مواقع پشتی و دسته در قسمت بالای کار با شیبی ویژه طراحی می شود که شما می توانید با حالت دراز کش روی آن به استراحت بپردازید. در برخی نمونه ها نیز دسته ای در یک طرف کار تعبیه نشده است و تنها یک دسته دارد با تاجی بسیار کوچک خود این امر زیبایی کار را چندین برابر می کند.

مبل با رنگ زرشکی

کلام آخر پیرامون دیزاین منزل با مبلمان خانگی

 همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید مبل های خانگی بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید نوع انتخاب خود را تغییر دهید. مبل ها دنیای بسیار گسترده ای دارند. درکنار تم رنگی بسیار متنوع شما می توانید از نمونه های بسیار متمایز نیز بسته به هر محیطی که قصد دیزاین آن را دارید می توانید انتخاب خود راتغییر دهید. خرید مبلمان خانگی برای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب شما بسته به نیاز شما تغییر پیدا می کند. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصولات کاربردی مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در پیش روی شما باشد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه