Chidaneh.com placeholder image

کدام قالیشویی خوب است؟ قالی‌ها را آنلاین بشورید!

به قلم: مژگان احمدی

با وجود تنوع زیاد قالیشویی در سطح شهر انتخاب یک قالیشویی حرفه ای کاریست دشوار. در این مقاله خواهیم گفت که کدام قالیشویی خوب است. همچنین کدام ویژگی ها و خدمات در قالی شویی حائز اهمیت می باشد.

قالیشویی آنلاین
خشکشویی موکت

کدام قالیشویی خوب است؟

در یک قالیشویی خوب تمامی مراحل لکه‌گیری، غبارروبی و شستشوی فرش های ماشینی انجام می گردد. حتی  فرش دستباف و موکت را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. علاوه بر این برخی از قالی شویی ها هستند که خدمات دیگر چون ترمیم، رفو، رنگرزی و دیگر خدمات فرش را انجام می دهند. استفاده از روش های مناسب و کمک گرفتن از تجهیزات تمام اتوماتیک و به روز سبب بهتر انجام شدن مراحل شستشو، رعایت اصولی بهداشت و جلوگیری از آسیب های احتمالی به فرش ‌ها می ‌شود.

چوب و هنر
 قالیشویی خوب
قالیشویی ادیب

روش های مختلف شستشوی فرش در قالیشویی خوب

فرش ها از زمان های قدیم جزء اشیاء اصلی منازل ایرانی بوده ‌اند. که در جهت مراقبت از آنها هر ساله مورد شستشو قرار می ‌گیرند. همان طور که می دانیم در سال‌های گذشته تمامی مراحل شستشوی فرش ها در داخل منازل انجام می ‌شد.

اما در با گذشت سال ها دیگر شستشوی فرش در منازل انجام نمی شود. متخصصین در صنعت قالی شویی با کمک گرفتن از دستگاه های مکانیزه در قالیشویی های مجرب و حرفه ای در این زمینه عملیات شستشوی فرش می پردازند.

می دانیم که عملیات شستشوی فرش در چند مرحله غبار روبی فرش توسط دستگاه های مخصوص، آبدهی و خیس کردن کامل فرش، سپس شستشوی آنها و آبکشی انجام می ‌شود.اما پیشرفت های تکنولوژی و تجهیزات در این حوزه نیز ورود پیدا کرده و روش های شستشوی فرش نیز تغییرات چشم گیری پیدا کرد.

روش های مختلف شستشوی فرش

در اینجا به چند روش پر کاربرد شستشوی فرش در قالیشویی اشاره می کنیم تا بدانید کدام قالیشویی خوب است:

شستشوی دستی فرش

در این روش شستشو کلیه مراحل اعم از غبارروبی تا شستشوی نهایی به صورت دستی توسط کارگران انجام می شود. آخرین مرحله آن یعنی خشک‌ کردن فرش را با کمک دیگ خشک کن جهت آبگیری بهتر فرش صورت می گیرد.

شستشوی نیمه اتوماتیک فرش

در این روش برخی از مراحل شست و شو به صورت دستی و برخی از مراحل آن با کمک دستگاه های نیمه اتوماتیک می شود. از جمله مراحل فرچه زدن یا شلاق زدن فرش انجام می شود. که تمامی مراحل با استفاده از ابزارهای مختلف و با کمک کارگران صورت می گیرد.

روش های مختلف شستشوی فرش
بهترین قالیشویی

شست و شوی تمام اتوماتیک فرش

در این روش کلیه مراحل شستشو توسط دستگاه های خودکار و تمام اتوماتیک صورت می ‌پذیرد. تنها جابجایی فرش، توسط کارکنان انجام می شود. در انتها فرش به صورت لوله شده و آب گیری شده از دستگاه خارج می گردد. پس خشک شدن آن در گرمخانه، اتو و کاور می شود و در نهایت ارسال میگردد.

اعلاشویی فرش و مراحل آن

در صورت استفاده از قالیشویی به طور حتم با نام اعلاشویی آشنا هستید اما ممکن است به طور کامل معنای آن را ندانید.

اعلاشویی فرش در واقع به بهترین و باکیفیت ترین نوع خدماتی که قالیشویی در زمینه شستشوی فرش ها ارائه می دهد می گویند. نام دیگر این سشتشو به شستشوی درجه یک لکه برداری معروف است.

ممکن است در این زمینه برخی دستگاه های مخصوص جهت شستشوی فرش استفاده شود.

در واقع مراحل اعلاشویی به گونه ای است که رفع هر لکه بدون هیچ گونه آسیبی به بافت و رنگ فرش صورت می گیرد. همچنین در صورت نیاز از ثبیت کننده های رنگ برای قالی های دستباف جهت جلوگیری از قاطی کردن رنگ الیاف استفاده می گردد.

بهترین قالیشویی آنلاین

تفاوت بارز اعلاشویی فرش با شستشوی معمولی

در اعلاشویی حداقل هر فرش دوبار مورد شستشو قرار می گیرد اما در شستشوی معمولی یکبار صورت می پذیرد.

تفاوت مهم دیگر در انتخاب نوع شوینده ها است. استفاده از شامپو های استاندارد در شستشو ملاک می باشد. در اعلاشویی از نرم کننده های مخصوص جهت بازگرداندن نرمی فرش استفاده می شود.

 همچنین در پایان کار جهت زیبایی فرش ها، ریشه های آن را با استفاده از مواد سفیدشویی به صورت کامل مورد شستشو قرار می دهند.

تعمیرات و ترمیم فرش

کدام فرش ها نیاز به اعلاشویی دارند؟

فرش هایی که ممکن است بسیار آلوده باشند.

فرش هایی که چندین سال است مورد شستشو قرار نگرفته اند.

فرش های ابریشمی با رنگ های روشن باید به صورت وی آی پی مورد شستشو قرار بگیرند.

فرش های بسیار قدیمی که امکان ترکیب رنگ های سطح آن وجود دارد.

فرش هایی که جنس آن ها از اکرولیک می باشد.

البته در صورتی که یک فرش این شرایط را نداشته باشد هم مطابق درخواست مشتری می تواند مورد اعلاشویی قرار بگیرد.

خشکشویی فرش و موکت

مزایای استفاده از قالیشویی آنلاین

سوق پیدا کردن تمامی کارهای روزمره انسان به سمت و سوی دیجیتال است. سبب شده تا همه افراد با استفاده از یک تلفن همراه تمامی کارهای خود را مانند خرید و فروش، آموزش و همچنین دریافت برخی از خدمات مانند شستشوی فرش و مبل و به طور کلی استفاده از خدمات قالیشویی را به صورت آنلاین دریافت کنند. 

در این مجموعه که به صورت همگام با تکنولوژی درحال حرکت است. به آسانی می توانید با کارشناسان به صورت 24 ساعته ارتباط برقرار کنید و در مورد تمامی مراحل شستشوی فرش و خدمات مختلفی که ارائه می دهند مشاوره دریافت نمایید.

خشکشویی مبلمان

به طور کلی مزایای استفاده از این قالیشویی آنلاین عبارتند از:

  • امکان ثبت سفارش برای شستشوی هر نوع فرش ماشینی، دستبافت و تابلو فرش
  • دریافت خدمات ریشه زنی و شیرازه فرش
  • دریافت خدمات خاص شست و شو مانند بیدزدایی و یا خدمات ضدعفونی فرش
  • دریافت خدمات اعلاشویی با توجه به شرایط فرش
  • انتقال فرش ها به قالیشویی در کمترین روز کاری پس از توافق
  • شستشوی فرش ها و ارسال آنها در کمترین روز با بسته بندی و کاورهای مرتب
  • امکان ارتباط با قالیشویی جهت هماهنگی بهتر دریافت فرش در روز تحویل
خشکشویی خوشخواب

برای اینکه بدانیم کدام قالیشویی خوب است! کافیست به مواردی که گفته شد دقت لازم انجام گردد. تا بیخیالی آسوده در بهترین قالیشویی ثبت سفارش نماییم.

کارخانه قالیشویی ادیب، بزرگترین و مجهزترین قالیشویی کشور ، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا ، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است. ادیب قدیمی ترین قالیشویی مجاز تهران بوده و در سال1340 تاسیس شده است. ادیب با بیش از 60 سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش های های دستباف و ماشینی، بالاترین کیفیت و رضایت را در سراسر تهران و البرز و تبریز جلب نموده است.

کارخانه قالیشویی ادیب با بهره گیری از روش های شستشوی مخصوص هر فرش و همچنین خبره ترین کارکنان، بهترین خدمات جهت خدمت رسانی به مردم فراهم آورده است.

با ثبت سفارش آنلاین در این سایت، برای شستشوی انواع فرش و خشکشویی و شستشوی مبل، 20% تخفیف بگیرید!!! اگر در سراسر تهران و کرج و تبریز زندگی می کنید. در هر ساعت از شبانه روز کافیست به سایت کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. تا از نزدیکترین شعبه برای شما سرویس اعزام شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با 20% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
علاوه بر شعبات قالیشویی تهران شعبه قالیشویی کرج و قالیشویی تبریز ادیب ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

… دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب …

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه