Chidaneh.com placeholder image

میز و صندلی تمام چوب؛ حس طبیعت در خانه شما!

به قلم: سمانه زارعی

وسایل چوبی جلوه خاصی به فضای منزل می­ دهند. و یا رستوران و کافه ­ای که میز و صندلی چوبی دارند حس و حال خوبی به ما می ­دهند. امروزه در بازار انواع مختلفی از میز و صندلی وجود دارد. ولی میز و صندلی تمام چوب یک چیز دیگر است و زودتر توجه ما را به خود جلب می­ کند. در این مطلب صنایع چوبی یولکا چوب برایمان از میز و صندلی تمام چوب خواهند گفت. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

چوب و هنر

یولکا چوب
میز و صندلی تمام چوب مدرن
یولکا چوب

میز و صندلی تمام چوب؛ چه مزیت­ هایی داره؟

چوب یکی از اولین متریال مورد استفاده برای ساخت میز و صندلی است و با وجود قدمت زیاد، هنوز هم وسایل چوبی طرفداران خودش را دارد. در نگاه اول انواع مختلفی از میز و صندلی با طرح چوب، حس چوبی بودن را القا می­ کنند ولی انواع مختلفی از میز و صندلی­ های موجود در بازار از ام­ دی ­اف و یا پلیمرهای طرح چوب ساخته شده ­اند. و تفاوت ­هایی بین این مواد وجود دارد. میز و صندلی تمام چوب مزایایی دارند که در انواع دیگر متریال وجود ندارد؛ زیبایی، کیفیت بالا، ماندگاری طولانی، رنگ شدن، ایجاد حس گرما در دکوراسیون برخی از مزایای میز و صندلی تمام چوب است.

 

یولکا چوب
میز و صندلی تمام چوب مدرن
یولکا چوب

جنس میز و صندلی تمام چوب

در ساخت انواع مبلمان تمام چوب از چوب درختان مختلفی استفاده می­ شود که هرکدام ویژگی­ های خاص خود را دارند. به طور کلی چوب­ هایی مانند؛ چوب گیلاس، گردو، بلوط، راش، صنوبر، کاج، بلسان، توسکا و.. در ساخت انواع وسایل تمام چوب به کار می ­روند که به دو نوع چوب سخت و چوب نرم تقسیم می­ شوند. بعضی از چوب­ ها برای اینکه قطع درختان زیادی در کشور صورت نگیرد از کشورهای دیگر وارد می­ شوند. 

 

یولکا چوب
انواع میز و صندلی تاشو چوبی
یولکا چوب

یولکا چوب
انواع میز و صندلی تاشو چوبی
یولکا چوب

میز و صندلی چوبی تاشو

شرایط زندگی در آپارتمان ­های کوچک امروزی، باعث شده است که افراد قبل از خرید هر نوع وسیله ­ای به ابعاد و اندازه و جاگیر بودن آن توجه زیادی داشته باشند. یکی از راهکارهای خلاقانه برای حل مشکل کمبود جا، استفاده از وسایل تاشو و کمجا است. اگر شما هم چنین مشکلی دارید می ­توانید به خرید میز و صندلی چوبی تاشو فکر کنید.

 

یولکا چوب
میز چوبی مدرن تبدیلی
یولکا چوب

میز و صندلی تمام چوب، این مدل تبدیل می­شه!

یکی از پیشنهادهای ویژه یولکا چوب برای شما؛ میز چوبی تبدیلی است. این نوع میز و صندلی چوبی طوری طراحی شده است که میز آن به صورت دونفره طراحی شده است، ولی زمانی که تعداد افراد بیشتر باشد می­ تواند به یک میز چهارنفره تبدیل شود. این یک پیشنهاد جذاب دیگر برای خانه­ هایی است که مساحت کمتری دارند.

 

یولکا چوب
میز و صندلی تمام چوب مدرن
یولکا چوب

یولکا چوب
میز و صندلی چوبی ساده نشیمن
یولکا چوب

یک عصر دلنشین با میز و صندلی تمام چوب

یک میز کوچک چوبی به همراه دو صندلی، می ­تواند فضای خوبی برای نوشیدن چای عصرگاهی باشد، مانند آنچه در تصویر بالا آمده است. اگر فضای نشیمن خانه ­تان فضای کافی برای میز و صندلی چای­خوری دارد، از آن غافل نشوید و یک فضای دنج برای گپ دوستانه بسازید.

 

یولکا چوب
میز تحریر چوبی اتاق نوجوان به سبک مدرن
یولکا چوب

میز و صندلی تمام چوب، حتی میز تحریر!

یکی از انتخاب­ های شما برای اتاق کار و یا میز تحریر فرزندتان، میز و صندلی چوبی تحریر است. یک میز تحریر چوبی و جمع و جور که با کتابخانه چوبی هم خوانی زیادی دارد می­ تواند بهترین فضا برای تمرکز و درس­ خواندن باشد.

 

یولکا چوب
میز و صندلی چوبی ساده نشیمن
یولکا چوب

میز و صندلی تمام چوب، ساده و زیبا برای نشیمن شما!

اگر دوست دارید فضای نشیمن منزل­تان ساده و شیک باشد، یک ست ناهارخوری تمام چوب انتخاب بسیار مناسبی است. با توجه به سبک دکوراسیون منزلتان و فضای نشیمن میز و صندلی چوبی را انتخاب کنید. همچنین در خرید میز و صندلی تمام چوب به سایل دیگر منزل توجه کنید. 

در نمونه بالا، استفاده از نشیمن پارچه ­ای، میز و صندلی چوبی را کاربردی ­تر کرده است. این مسئله برای افراد مسن و یا کودکان اهمیت دارد. 

 

یولکا چوب
میز و صندلی چوبی ساده نشیمن
یولکا چوب

استفاده از نیمکت در ناهارخوری تمام چوب

در برخی از مدل­ های ست ناهارخوری، از یک یا دو نیمکت در طرفین میز استفاده می­ شود. این ایده باعث جذابیت ست ناهارخوری می­ شود. همچنین به جای اینکه از دو صندلی استفاده شود، تعداد افراد بیشتری می ­توانند دور یک میز بنشینند. تصویر بالا نمونه­ ای از ست ناهارخوری دارای نیمکت است که به جای چهار نفر، پنج نفر می­ توانند دور آن بنشینند.

 

یولکا چوب
میز و صندلی تمام چوب مدرن
یولکا چوب

خرید میزوصندلی تمام چوب، به نکته ­های زیر توجه کنید!

تعداد افراد خانواده: با توجه به اینکه خانواده ­ی دونفره یا بیشتر هستید می ­توانید از انواع میز و صندلی دو نفره و یا تبدیلی و همچنین نیمکت­ دار را انتخاب کنید.

محل قرارگیری میز و صندلی: کاربرد میز و صندلی در انتخاب و خرید آن اهمیت دارد. توجه کنید که میز و صندلی ناهارخوری را برای مهمان می­خواهید یا یک میز و صندلی دو نفره جمع و جور برای اینکه در آشپزخانه کوچکتان بگذارید. در نتیجه ابعاد و تعدا صندلی­ ها را درست انتخاب کنید.

مد روز: انتخاب انواع طرح و رنگ میز و صندلی که مد می شود باید با کمی احتیاط و سنجیدن جوانب مختلف صورت بگیرد. چرا که ممکن است طرحی که یک روز مد می­ شود بعد از مدتی دلتان را بزند و برایتان خسته­ کننده باشد. یکی از مزیت­ های میز و صندلی چوبی همیشگی بودن آن است.

جنس چوب: در بخش قبلی هم به انواع چوب مورد استفاده برای میز و صندلی چوبی اشاره کردیم، با توجه به ویژگی­ و ظاهر و رنگ چوب می­ توانید میز و صندلی تمام چوب مد نظر خود را انتخاب کنید.

میزان بودجه: مواردی مانند جنس چوب، تعداد صندلی در ست نهارخوری، جنس پارچه به کار رفته در نشیمن صندلی و یا طرح و نقش استفاده شده در میز و صندلی بر قیمت آن تاثیرگذار است. میزان بودجه خود را برای خرید میز و صندلی تمام چوب در نظر بگیرید.

 

یولکا چوب
صندلی ساده چوبی
یولکا چوب

میز و صندلی چوبی

کلام آخر:

میز و صندلی تمام چوب مزایایی دارد که باعث می­ شود بسیاری از ما آن را انتخاب کنیم. برای خرید میز و صندلی تمام چوب به سبک دکوراسیون منزل، میزان بودجه، فضای قرارگیری میز و صندلی، کیفیت چوب و گارانتی شرکت سازنده و یا فروشگاه دقت کنید. 

گروه صنایع چوبی یولکا چوب، سالهاست در زمینه تولید انواع وسایل چوبی فعالیت می­ کند. شما برای سفارش انواع میز و صندلی چوبی، میز تحریر، کتابخانه و سرویس خواب به پروفایل یولکا چوب سر بزنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه