Chidaneh.com placeholder image

مجتمع فنی، مطمئن ترین موسسه برگزاری دوره با مدرک معتبر و قابل ترجمه

به قلم: مژگان احمدی

این روزها با گذراندن آموزش‌های کوتاه مدت به صورت تلفیقی یا ترکیبی می‌توانید خودتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شروع یک کار عالی آماده کنید و در کنار گذراندن یک دوره با مدرک معتبر بین المللی در هر جایی از دنیا مشغول به کار شوید. البته دوره‌های ترکیبی یا تلفیقی شامل دو بخش حضوری و مجازی است که در همه شرایط آسایش و راحتی دانشجو را فراهم می‌کند و استرس و دغدغه‌های او را در مسیر ارتقا مهارت‌هایش به حداقل می‌رساند.

تجربه ثابت کرده است تنها با تمرکز بر روی یک مهارت و توانمند شدن در آن حرفه نرخ تقاضای شما را در بازار کار دنیا چند برابر می‌کند. البته به شرطی که از طریق افراد متخصص برای پیشرفت خود همیشه کمک بگیرید و از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببرید.

chidaneh ad banner

مجتمع فنی تهران
آموزش کامل معماری از مقدماتی تا پیشرفته
مجتمع فنی تهران

یادگیری سریع هر مهارتی با یادگیری ترکیبی

همه دوست دارند که مدرکی معتبر داشته باشند، مخصوصا اگر یک مدرک بین‌المللی معتبر و مورد تایید در اکثر کشورهای دنیا نیز باشد. اما چرا اغلب افراد از شروع یادگیری یک مهارت ضروری در کارشان فراری هستند و یا تاخیر زیادی برای شرکت در دوره‌های مورد نظرشان دارند؟ اکثر افراد به خاطر نداشتن وقت کافی برای شرکت کردن در کلاس‌های حضوری این فرصت را از دست می‌دهند و یا با سختی‌های زیادی روبه رو می‌شوند. 

در حالی که با راه اندازی دوره‌های آنلاین تصور می‌رفت باید کاملا مشکل حل شده باشد، اما در این روش آموزشی هم با مسائل دیگری روبه رو شدیم، در حالی که با تلفیق همزمان دو روش حضوری و آنلاین تا حد بسیار زیادی این مشکل برطرف شد، به طوری که ما شاهد بازدهی فوق‌العاده دانشجویان دوره‌های کوتاه مدت به روش تلفیقی هستیم. در آموزش ترکیبی یا تلفیقی تمامی فایل‌های آموزشی در دسترس دانشجو قرار می‌گیرد و امکان بازبینی مجدد همیشه میسر است و هر زمان بخواهد می‌تواند به صورت حضوری سر کلاس حاضر شود و یا به صورت آنلاین جریان کلاس را دنبال کند و هر وقت سوالی داشت خیلی سریع و راحت با استاد خود تماس بگیرد. همچنین امکان فعالیت‌های کلاسی و گروهی دانشجویان به طور موثرتری انجام می‌شود و در پایان دانشجویان تجربه بهتری دارند.

گذراندن یک دوره با مدرک معتبر بین المللی، سکوی پرتاب موفقیت

شاید در گذشته افراد برای رشد و پیشرفت در کارشان مجبور به تحصیل در دانشگاه و گرفتن مدرک بودند، اما در یک دهه اخیر طرز تفکرات اغلب مردم ایران نسبت به این موضوع کاملا فرق کرده است. همه این‌ها به این خاطر است که به خوبی به تمامی کسب و کارها و شرکت‌هایی که دغدغه پیدا کردن نیروی حرفه‌ای و متخصص را دارند، ثابت شده است که مدرک دانشگاهی به تنهایی کافی نیست و ملاکی برای توانمندی و ماهر بودن فرد نمی‌تواند باشد. به همین دلیل شرکت‌ها تمایل دارند، نیروهای متخصص خود را بیشتر از طریق موسسات معتبری مثل مجتمع فنی پیدا و جذب کنند. 

تقویت روزمه شغلی با گذراندن یک دوره با مدرک معتبر 

خبر خوبی که در اینجا وجود دارد، این است که مجتمع فنی فارغ از مسائل تئوری بیشتر متمرکز بر روی مسائل اصلی و کلیدی نیاز بازار ایران، نیروهای متخصص را تربیت می‌کند. خوشبختانه در چند دهه اخیر افراد زیادی با کمک دوره‌های آموزشی این مجموعه توانایی لازم برای شروع کار شخصی یا حتی استخدام در شرکت‌های برند و مطرح ایران و همچنین در کشورهای اروپایی و آمریکایی را کسب کرده‌اند.

گذراندن یک دوره کوتاه مدت در موسسه خوش سابقه‌ای مثل مجمتع فنی با توجه به اعتباری که کسب کرده است، به شدت رزومه هر فرد جویای کاری را می‌تواند پر بارتر کند، تا از این طریق توانایی‌های خود را بهتر به کارفرما آینده خود نشان دهد.

مجتمع فنی تهران
آموزش کامل معماری از مقدماتی تا پیشرفته
مجتمع فنی تهران

گذراندن دوره با مدرک معتبر شرطی مطمئن در استخدام

عاملی که باعث می‌شود مجتمع فنی به عنوان مرکزی مطمئن برای هر فرد جویای کار باشد، یا حتی شرکت‌ها تقاضای جذب نیروهای متخصص خود را از این موسسه داشته باشند، به این دلیل است که تمامی دوره‌های آن به صورت عملی و پروژه محور پیش می‌رود. افراد هر دوره‌ای که بگذرانند کاملا به صورت عملی و اجرایی خواهد بود و نکات مهمی که مربوط به بازار کار آن دوره باشد از طریق اساتید به دانشجویان منتقل می‌گردد، تا همزمان با اجرای پروژه با توجه به نکات فنی بازار کار، آمادگی لازم برای مصاحبه شغلی را کسب کنند. 

مخصوصا رشته‌هایی مثل دوره طراحی دکوراسیون داخلی که تماما به صورت عملی باید اجرا شود، در این موسسه شرایط آن با توجه به قوانین آموزش ترکیبی به طور کامل فراهم است و ریز نکته‌های این حرفه فراتر از دانشگاه آموزش داده می‌شود. در نتیجه متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی یا مشاغل شبیه به آن با کمک این دوره‌ها به راحتی می‌توانند تجربه لازم را کسب کنند و با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شوند، یا حتی برای ورود به دانشگاه‌های خارجی آمادگی لازم را کسب کنند.

مزیت بارز گذراندن دوره با مدرک معتبر در موسساتی مثل مجتمع فنی در این است که قابل ترجمه است و می‌توانید با یاد گرفتن یک مهارت برای خود در هر کشوری که مد نظرتان باشد، جاب آفر پیدا کنید.

مجتمع فنی تهران
آموزش کامل معماری از مقدماتی تا پیشرفته
مجتمع فنی تهران

از دوره های کوتاه مدت آنلاین تا ایجاد فرصت شغلی بین المللی

مزیت تحصیل در این موسسه برای هر فرد در این است که پس از اتمام دوره کوتاه مدت می‌تواند در داخل یا خارج از ایران فعالیت داشته باشد و راحت جذب بازار کار هر کشوری شود. کلیه مدارک صادر شده از طرف مجتمع فنی قابل ترجمه است و در 61 کشور دنیا اعتبار دارد. در نتیجه پس از اتمام دوره یک مدرک بین‌المللی مطمئن دریافت می‌کنید.

اگر می‌خواهید در کارتان موفق باشید، تنها گذراندن یک دوره با مدرک معتبر هم به تنهایی نمی‌تواند کافی باشد و لازم است بر روی سایر توانایی‌های خود سرمایه‌ گذاری کنید.

مجتمع فنی تهران
آموزش کامل معماری از مقدماتی تا پیشرفته
مجتمع فنی تهران

توسعه فردی ، شاه کلید موفقیت شما در استخدام

جدا از گرفتن مدرک از موسسه مجتمع فنی سرمایه گذاری بر روی توسعه فردی یا مهارت‌های نرم به شدت می‌تواند شما را در مسیر رسیدن به هدف نهایی‌تان و به آنچه که می‌خواهید نزدیکتر کند. یادتان باشد مهارت‌های ارتباطی و کلامی چاشنی اصلی مدارک و سوابق کاری شما در محیط کاری‌تان به حساب می‌آید و می‌تواند میزان تاثیرگذاری شما و سطح کاریزماتیک بودن‌تان را نیز مشخص کند.

یادتان باشد پس از گذراندن یک دوره با مدرک معتبر در هر موسسه معروفی هم که باشد، بسیار می‌تواند بر روی آینده شغلی فرد تاثیر مثبت بگذارد، اما اگر فرد در بخش‌های تاثیرگذار مثل توسعه فردی بر روی خودش سرمایه گذاری نکرده باشد، قطعا در جریان کار به شدت دچار مشکل می‌شود. پس حتما برای موفقیت در کارتان باید عاشق شغل‌تان باشید و با روحیات شما سازگار باشد چرا که این موضوع بر روی خلق و خوی شما در محیط کارتان اثر بسزایی دارد.

مجتمع فنی تهران
آموزش کامل معماری از مقدماتی تا پیشرفته
مجتمع فنی تهران

از یادگیری دوره کوتاه مدت، تا زندگی ابدی با یک شغل

هر دوره‌ای که در مجتمع فنی می‌گذراندید درکوتاه ترین زمان یا حداکثر ظرف یکسال آن را فرا می‌گیرید و پس از آن باید سال‌ها با آن زندگی کنید و مشغول به کار شوید، بنابراین میزان علاقه شما به آن دوره آموزشی اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

در صورتی که قصد گذراندن یک دوره‌ با مدرک معتبر را دارید، همزمان با آن در خصوص تیپ‌های شخصیتی متناسب با آن حرفه آگاهی لازم را کسب کنید. همچنین با اهمیت این موضوع مجتمع فنی شرایط دوره‌های حرفه‌ای ویژه توسعه فردی را در اختیار دانشجویان خود می‌گذارد، تا بهترین بهره‌وری را داشته باشند و همین موضوع تمایل شرکت‌ها را برای جذب نیروی متخصص از این موسسه را افزایش داده است. 

نتیجه‌ گیری:

بنابراین اگر به دنبال گذراندن یک دوره با مدرک معتبر بین‌المللی برای اشتغال هستید، دوره‌های آموزشی ترکیبی یا تلفیقی راهگشای کار شما هستند. با استفاده از یادگیری به روش ترکیبی به بهترین شکل ممکن وقت و انرژی خود را مدیریت می‌کنید و با بالاترین کیفیت نهایت بهره را از هر دوره ای که مد نظرتان باشد، می‌برید. این مجموعه نام آشنا از قدیمی‌ترین موسسات آموزشی ایران است که در بسیاری از حوزه‌های مورد نیاز بازار ایران نیرو متخصص تربیت می‌کند و می‌تواند مطمئن‌ترین جا برای شروع فعالیت هر فرد متقاضی کار باشد.

بهترین فضایی که آمادگی لازم را برای شروع یک کار موفق را در شما فراهم می‌کند، مجموعه ای است که از موثرترین روش‌های آموزشی استفاده می‌کند. مجتمع فنی با کمک یادگیری تلفیقی، آموزش هر مهارتی را برای افراد راحت می‌کند و به کمک این روش آموزشی دانشجویان با کمترین فشار ممکن می‌توانند مدرک بین‌‌المللی خود را دریافت کنند و از موقعیت‌های شغلی در خارج از ایران بهره‌مند گردند.

مطالب بیشتر:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مسیب میرخوندچگینی در تاریخ 01 فروردین 1402
سالی خوب وتعالی برای .دنیا
مسیب میرخوندچگینی در تاریخ 01 فروردین 1402
سالی خوب وتعالی برای .دنیا

ثبت دیدگاه