Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون دفتر علی بابا، طراحی مدرن این دفتر کار جذاب!

به قلم: سمانه زارعی

یک دفتر کار با دکوراسیون جذاب و زیبا، علاوه بر اینکه بر ذهنیت مشتریان تاثیر مثبتی دارد و حس صمیمیت و دعوت کنندگی را ایجاد می کند، باعث افزایش راندمان کاری کارمندان خواهد شد. دفتر کار آژانس هواپیمایی علی بابا یکی از فضاهای اداری است که طبق اصول طراحی دکوراسیون داخلی اداری طراحی شده است. در این مطلب با گروه دکوراسیون داخلی طرح پرداز پایا همراه هستیم تا راجع به دکوراسیون دفتر علی بابا صحبت کنیم. این مطلب از چیدانه بسیار جذاب خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

قالیشویی ادیب

طراحی دکوراسیون آژانس هواپیمایی علی بابا

از مهم ­ترین اصول طراحی دکوراسیون اداری، توجه به نوع کار اداری، سلیقه کارفرما و نیازهای کارمندان و مشتریان است. گاهی برای رسیدن به همه این اصول نیاز به بازسازی فضا وجود دارد. به طور مثال جداسازی و یا تلفیق فضاها و یا اضافه کردن برخی از متریال و مبلمان به فضای اداری می ­تواند نمونه ­ای از نیازهای طراحی دکوراسیون اداری باشد. 

در پروژه علی بابا تبدیل 800 متر مربع بنای تخریب شده برای رسیدن به طراحی دکوراسیون داخلی ایده آل، زیبا، خاص و در عین حال صمیمی و دارای هویت که بتواند تداعی کننده محیطی قابل اعتماد، عملیاتی و سرزنده باشد در دستور کار قرار داشت. یکی از چالش ­های پروژه طراحی دفتر علی بابا، همزمانی کار اجرای پروژه با کار کارمندان علی بابا در اداره بود و در نتیجه کار اجرای دکوراسیون و کار کارمندان باید طوری مدیریت می ­شد که مزاحمتی برای روند کار هر دوطرف ایجاد نشود. 

مشخصات کلی طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا:

  • نام پروژه: علی بابا
  • سال اجرا: 1397
  • مدت زمان اجرا: 21 روز کاری
  • حجم پروژه: 690 متر مربع

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا؛ از ایده تا اجرا!

قرار بود رعایت اصول طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از هم­ افزایی و خلاقیت، محیطی خستگی ناپذیر و دلنشین برای کاربران و فضایی چشم نواز و دوستانه برای مراجعان علی بابا فراهم شود. رعایت شایستگی، کیفیت، اصالت و در عین حال حفظ هویت علی بابا از دیگر نکات مهم در طراحی داخلی خلاقانه و اجرای دقیق و با کیفیت پروژه علی بابا در زمان تعیین شده بود. با بررسی طراحی داخلی مراکز Call Centerشبانه ­روزی در دنیا، ایده ­های اولیه شکل گرفت و رویاها تبدیل به واقعیت گردید.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

دکوراسیون دفتر علی بابا؛ ویژگی ­های مدرن این فضا!

اولین ویژگی خاص در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار علی بابا، مدرن بودن آن است. همه ­ی ویژگی­ های طراحی دکوراسیون این آژانس در کنار هم به خوبی هماهنگ شده ­اند. برخی از ویژگی­ هایی که باعث ایجاد فضایی مدرن در طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا شده است و در ادامه راجع به آنها توضیح داده ­ایم عبارتند از:

  • مواد و مصالح به کار رفته
  • رنگ­ ها در دفتر علی بابا
  • پارتیشن ­ها و جداکننده ­های فضا
  • گیاهان در طراحی دکوراسیون

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

مصالح به کار رفته در دکوراسیون دفتر علی بابا

یکی از اصول طراحی دکوراسیون فضاهای اداری، استفاده درست از متریال و مصالح مختلف است. سبک طراحی فضای اداری بر روی متریال به کار رفته در آن تاثیر زیادی دارد. در طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا از مصالحی مانند فلز، شیشه، بتن استفاده شده است که بر مدرن بودن فضا تاکید می ­کند.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

دکوراسیون دفتر علی بابا؛ چه رنگ­ هایی استفاده شده است؟

در طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا، بیشتر از رنگ­ های خنثی استفاده شده است. این نوع انتخاب فضا را شیک و جذاب جلوه می­ دهد. در بعضی از قسمت­ ها رنگ دیوارها و کف فضاهای عمومی رنگ روشنی دارد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن آن شده است. یکی از رنگ­ هایی که به طور خاص در این فضا به چشم می­ خورد رنگ زرد است که رنگ سازمانی شرکت علی بابا است و در کنار دیوار بتنی نمایی بسیار هماهنگ و جذاب ایجاد کرده است.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

پارتیشن­ ها در دکوراسیون آژانس هواپیمایی علی بابا

شیشه از مهم ترین مصالح برای یک طراحی شفاف است!. در طراحی دکوراسیون دفتر علی­ بابا فضاهایی محصور شده با استفاده از دیوار شیشه ­ای دیده می­ شود. این موضوع باعث دلباز و روشن­ تر شدن فضای اداری شده است. اتاق کنفرانس و جلسات با استفاده از پارتیشن­ های شیشه­ ای از بقیه فضاها جدا شده است.

گیاهان در طراحی دفتر علی بابا

گیاهان در طراحی دفتر علی بابا، از گلدان تا دیوار سبز!

گیاهان باعث لطافت فضا و ایجاد انرژی مثبت در فضا می ­شوند. همچنین تاثیر بسیار زیادی بر روی راندمان کاری کارمندان در فضاهای اداری دارند. می ­توان از برخی از انواع گیاهان به عنوان تصفیه کننده هوای ساختمان در این نوع فضاها استفاده کرد. یکی از ویژگی­ هایی که فضای دفتر علی­ بابا را خاص ­تر کرده است؛ طراحی دیوار سبز در بخش ورودی دفتر است. همچنین در برخی از بخش ­ها از گلدان­ هایی برای سبز شدن فضا استفاده شده است.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

نورپردازی در دکوراسیون دفتر علی بابا

در طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا از انواع نورپردازی بر اساس نوع فضا، استفاده شده است. تنوع در انواع چراغ روشنایی به ایجاد تنوع و تغییر در نوع نورپردازی کمک می­ کند. در بخش ­هایی از سقف چراغ ­های لاینی به کشیده ­تر شدن فضا کمک کرده است. در قسمتی از سقف چراغ ریلی به کار رفته است و حسی از دکوراسیون صنعتی را به محیط می­ دهد. در فضاهای دیگر که دیوار و سقف با رنگ روشن طراحی شده است هالوژن سقفی نور ظریفی را به محیط اضافه می­ کند. همچنین در بخش­ هایی مانند فضای گفتکو و استراحت هم از چراغ آویز استفاده شده است.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

دکوراسیون دفتر علی بابا؛ فضای دنج برای گفتگو!

در قسمتی از دکوراسیون دفتر علی­ بابا فضایی دنج با استفاده از چهار صندلی طراحی شده است. این فضا با استفاده از یک قفسه از بخش ­های دیگر جدا شده است. رنگ زرد صندلی ­ها تناسبی با رنگ نماد این شرکت پیدا کرده است.

طرح پردازپایا
اجرای دکوراسیون داخلی پروژه علی بابا
طرح پردازپایا

دکوراسیون دفتر علی بابا

کلام آخر:

در این مطلب راجع به طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا صحبت کردیم. این پروژه کاری از گروه طرح پرداز پایا است که طراحی دکوراسیون دفتر علی بابا را طبق نیازهای کارفرما و مشتریان اجرا کرده است. این مجموعه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی انواع فضاهای اداری فعالیت می ­کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه به پروفایل گروه طرح پردازپایا سر بزنید.

مطالب پیشنهادی:

  • دکوراسیون اداری شرکت، پروژه ای مدرن و مینیمال
  • طراحی داخلی شرکت گوگل در کشور مکزیک
  • 38 مدل طراحی دکوراسیون اداری شیک و زیبا
  • دکوراسیون اداری کلاسیک، طراحی داخلی بانک گردشگری

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه