Chidaneh.com placeholder image

تابلو دکوراتیو مدرن، یک تغییر سریع در تغییر دکوراسیون

به قلم: مژگان احمدی

پاپ آرت دکوراتیو خالق زیباترین و منحصربه فردترین طرح‌ها در انواع تابلو دکوراتیو مدرن است که حس نشاط و زیبایی را به هر خانه‌ای می‌برد. با استفاده از این مدل تابلوهای تزیینی دیگر نیازی به مخارج سنگین در تغییر سبک دکوراسیون خانه‌تان ندارید. به همین دلیل چیدانه تصمیم دارد، شما را با متفاوت‌ترین و کم هزینه‌ترین روش طراحی دکوراسیون آشنا کند.

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلو دکوراتیو مدرن معیار اصلی دکوراسیون داخلی

زیبایی یک دغدغه نیست، بلکه یک ضرورت برای روان آدمی است و هر فردی برای زیباتر شدن فضای زندگی‌اش در تلاش است و دوست دارد، آن را به شکل متفاوت‌تر از دیگری نشان دهد؛ اینجا است که خلاقیت و ذوق بشری خودش را به عیان به نمایش می‌گذارد.

قالیشویی ادیب

به همین دلیل با گذر زمان هر روز شاهد سبک‌های متفاوت‌تری هستیم، به گونه‌ای که هر بار به طور ساده‌تر و در نهایت شکوه این زیبایی به بلوغ خود نزدیک‌تر می‌شود. به طوری که امروز در سبک‌های مدرن و مینیمال تابلو دکوراتیو مدرن جایگاه خوبی برای خودش پیدا کرده است.

تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت
مدل تابلوهای دکوراتیو چند تکه
تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت

برخلاف تصور عموم که بر این باورند که باید هزینه‌های زیادی برای تغییرات دکوراسیون داخلی منزل متحمل شد، در این سبک با استفاده از این نوع تابلو با چنین مساله‌ای روبه رو نخواهید بود.

استفاده از تابلو دکوراتیو مدرن احساسی از شعف و شادی و آرامش را در خانه شما ایجاد کرده، به گونه‌ای که توجه هر کسی را به خودش جلب می‌کند. این روزها فردی نیست که با هر سلیقه‌ای مجذوب این تابلوهای دکوراتیو نشده باشد و خواسته یا ناخواسته او را به سبک‌های دکوراسیون مینیمیال و مدرن علاقمند نکرده باشد.

در حالت کلی تابلو دکوراتیو بهترین گزینه و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین وسیله تزیینی برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا است و به لوکس شدن خانه کمک زیادی می‌کند.

تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت
انواع تابلو دکوراتیو مدرن و دخترانه
تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت

کاربرد تابلو دکوراتیو مدرن

هر آنچه که زیبایی منزل شما را بیشتر می‌کند، سطح انرژی محیط زندگی‌تان را دو چندان خواهد کرد و این می‌تواند به بهبود روحیه اعضا خانواده کمک بسیار کند.

این سبک از تابلوهای تزیینی در دکوراسیون مدرن و مینیمال از طبیعت و مناظر دلچسب، بی‌نهایت الهام گرفته است و البته کار به اینجا ختم نمی‌شود و طرح‌ها می‌تواند بسته به سلیقه افراد بسیار متنوع‌تر باشد، تا طرح مناسب را با توجه به رنگ‌بندی محیط خانه یا محل کارشان مشخص کنند.

یکی از کاربردهای مهم تابلوهای پاپ آرت دکوراتیو در این است که در کنار افزایش زیبایی محیط خانه به آن جان دیگری می‌بخشد.

تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت
انواع تابلو دکوراتیو مدرن و دخترانه
تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت

شیوه ساخت تابلو دکوراتیو مدرن

اولین مرحله از ساخت این نوع تابلوهای تزیینی جذاب، چاپ کردن تصویر دلخواه و مد نظر شما بر روی با کیفیت‌ترین کاغذ سیلک است و در دومین مرحله، طرح چاپی قاب گرفته می‌شود. البته برخی دیگر از کارهای پاپ آرت دکوراتیو با تکنیک‌هایی چون اکرولیک ورق طلا و کلاژ و ویترای بر روی شیشه قابل اجرا و پیاده سازی هستند که در انتها شاهد جلوه‌های خیره کننده‌ای خواهید بود که شما را محسور خود کرده‌اند. گاهی این طرح‌ها واقعا در فضا جادو می‌کنند و چشم‌ها را به خود خیره نگه می‌دارند.

تابلو های تزیینی مدرن

با دکوراسیون پر هزینه خداحافظی کنید!

یادتان باشد قرار نیست هر زمان که تصیم دارید دکوراسیون منزل‌تان را تغییر دهید، فقط بر روی کاغذ دیواری و مبلمان و کفپوش خانه زوم کنید. 

گاهی با تغییر چند قاب عکس و استفاده از ایده‌های ناب پاپ آرت دکوراتیو در طراحی خانه خود از حال و پذیرایی گرفته تا اتاق خواب‌ها یا حتی راه پله‌های خانه می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.

تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت
انواع تابلو دکوراتیو مدرن و دخترانه
تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت

با کمک تابلو دکوراتیو مدرن می‌توانید به صورت فوق حرفه‌ای اما با حداقل هزینه هر قسمت از خانه طراحی کنید؛ بدون اینکه زحمت زیادی برای شما داشته باشد. نکته‌ای که باید برای آن وقت بگذارید، انتخاب درست تصویر طرح تابلو است که با سایر متریال‌های موجود در فضا از هر نظر همخوانی داشته باشد. البته پس از انجام این کار فضا و محیط کار و زندگی‌تان به قدری متحول می‌شود که هر فردی وارد می‌شود از بودن در چنین محیطی احساس خوشایندی دارد و تصویر یک شخصیت یا یک فضای منحصربه فرد و متفاوت در ذهنش شکل می‌گیرد.

تابلو مدرن دکوراتیو

از تابلو دکوراتیو مدرن را کجا استفاده نکنیم؟ 

این نوع از تابلوها تقریبا برای همه اماکن قابل استفاده هستند و فقط با توجه به نوع محیط باید طرح هر یک از آنها مشخص کنید. البته استفاده از این تابلو می‌تواند برای کافی شاپ‌ها و فضاهای این چنینی کاملا مناسب باشد و جذابیت لازم را به محیط کاری‌شان بدهد. مخصوصا اینکه می‌توانید عکس هر تابلو دکوراتیو مدرن را با توجه به اشل کاری خود انتخاب کنید و سفارش دهید. 

تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت
انواع تابلو دکوراتیو مدرن و دخترانه
تابلوهای دکوراتیو پاپ آرت

یادتان باشد این نوع تابلو پاپ آرت دکوراتیو در حقیقت با آوردن دنیای رنگ‌ها به خانه‌تان در حال انعکاس انرژی و فرکانس‌های مثبت در فضای زندگی شما است و مسلما حس شما را به شدت درگیر می‌کند.همچنین از تابلو دکوراتیو مدرن می‌توانید در هر فضایی از هتل و مراکز درمانی گرفته تا مراکز آموزشی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و با توجه به محیط طرح مناسب را انتخاب کرده و سفارش دهید.

تابلو دکوراتیو مدرن

 

کلام آخر

شاید تا دیروز ذهنیت عموم جامعه نسبت به تغییر دکوراسیون یک فرایند پیچیده و بلند مدت بود که هزینه‌های زیادی را برای‌شان به دنبال داشت، اما امروزه با ایده‌های زیبای پاپ آرت دکوراتیو و نصب چند تابلو دکوراتیو مدرن با حداقل هزینه می‌توانند هم سبک دکوراسیون خانه را تغییر دهند و هم آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیبا و شکیل‌تر کنند. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه