Chidaneh.com placeholder image

موکت لوپ پایل بهترین موکت اداری

به قلم: مژگان احمدی

همیشه حرف آخر را اگر همان اول بزنیم خیلی بهتر است؛ چون وقت، سرمایه بسیار مهمی برای مخاطبان پالاز موکت است. پس اگر به دنبال بهترین موکت اداری هستید، بدون معطلی به سراغ موکت لوپ پایل بروید؛ چون این موکت، برای فضاهای کاری و محیط های پر رفت و آمد طراحی و تولید شده است. به همین دلیل امروز چیدانه تصمیم دارد، تا یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها را پیش روی‌تان بگذارد، پس با ما همراه باشید.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

chidaneh ad banner

هر موکتی بهترین موکت اداری نیست!

زیبایی تنها خاص خانه نیست و هر فضایی حتی محیط های کاری باید زیبایی خاص خودشان را داشته باشند. البته رکن اصلی در فضاهای اداری تمیزی دفتر کار است، مخصوصا کفپوش که تاثیر زیادی در محیط های رسمی دارد. هر چقدر کف اتاق‌ها تمیز و شفاف‌تر باشد، نظر مخاطب و ارباب رجوع را بهتر از هر زمان دیگری به خودش جلب می‌کند. به ویژه اینکه اگر تصمیم به عقد قرارداد مهمی داشته باشند، می‌تواند در مخاطب شما ذهنیت خاصی را ایجاد کند. به همین دلیل طرح‌های متنوعی که در جدیدترین موکت پالاز موجود است، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است و برای پیدا کردن موکت مناسب انتخاب‌های زیادی پیش رو دارید.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

موکت یا روکش کفش؟!

یکی از دغدغه‌های مهمی که اکثر شرکت را به خودش مشغول ساخته این است که تمیز نگهداشتن کف همه اتاق‌ها در تمامی ماه‌ها به خصوص فصل پاییز و زمستان سخت‌تر می‌شود. اگرچه در برخی از شرکت‌ها از روکش‌های مخصوص کفش برای تمیز نگهداشتن محیط کارشان استفاده می‌کنند؛ اما برخی دیگر راه بهتری را برای این مشکل در نظر می‌گیرند. استفاده از موکت‌های اداری راهگشای بسیاری خوبی برای حل این مشکل بوده است. به همین جهت شرکت‌ها به دنبال بهترین موکت اداری برای دکوراسیون مجموعه خود هستند.

موکت‌های اداری پرز کوتاه و لوپ پایل به طور چشمگیری این نیاز ضروری را در هر شرکتی برطرف کرده‌اند و علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، به تمیزی محیط کمک می‌کنند و آن را شیک و لاکچری جلوه می‌دهند. موکت‌ها فقط خاص محیط هایی مثل خانه نیستند، بلکه می‌توانید از آنها برای طراحی دکوراسیون محیط های خاصی مثل هتل‌ها و ادارات و دفاتر کار شرکت و محیط های رسمی و غیررسمی به نحوه احسنت بهره ببرید.

البته نوع موکت‌هایی که در خانه استفاده می‌شود، با نوع موکت‌هایی که برای دفاتر کار طراحی و تولید کرده‌اند کاملا متفاوت است. استفاده از هر مدل موکتی برای فضاهای کاری مناسب نیست و می تواند از هر نظر مشکلات خاصی را ایجاد کند مگر اینکه بخواهید بدون کفش در محیط کار حضور پیدا کنید که آن بحث دیگری دارد.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

انتخاب رنگ بهترین موکت اداری

وقتی قرار است برای محیط کار موکت تهیه کنیم، بحث انتخاب رنگ بسیار اهمیت پیدا می‌کند؛ چرا که قرار است برای یک فضای رسمی این کار را انجام دهیم؛ در نتیجه نمی‌توانیم مثل روشی که برای طراحی دکوراسیون خانه داریم، رفتار کنیم یا هر رنگی را برای محیط کار انتخاب کنیم. 

همیشه این مورد را در نظر داشته باشید که رنگ موکت دفتر کار نباید در حال رقابت با رنگ دیوارها باشد و حتما تناسب رنگ بین کفپوش و دیوار را رعایت کنید. رنگ‌های آبی و خاکستری رنگ‌های مناسبی برای انتخاب موکت اداری هستند.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

از بدترین تا بهترین موکت اداری

یادتان باشد که در اکثر مواقع افراد شاغل با کفش در دفتر کار حضور پیدا می‌کنند و به ندرت در برخی از شرکت‌ها پرسنل بدون کفش حاضر می‌شوند. در نتیجه استفاده از موکت‌های شیک پرز بلند و انواع موکت‌هایی که شبیه به فرش‌های خانگی هستند، بدترین انتخاب برای یک دفتر کار می‌تواند باشد. مناسب‌ترین و بهترین مدل موکت برای محیط کار موکت‌های پرز کوتاه هستند که این مدل موکت‌ها با نام موکت لوپ پایل شناخته می‌شوند است.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

سهولت در نظافت موکت پالاز

تمیز کردن و مراقبت از این نوع موکت اداری هم آسان است و هم  طول عمر خوبی در فضاهای پر رفت و آمد کاری را دارد. بنابراین هیچ وقت به دنبال موکت‌های پرز بلند پالاز برای طراحی دفتر کارتان نباشید. البته طراحان دکوراسیون دفاتر اداری در وهله اول بهترین موکت اداری را موکت لوپ پایل پالاز می‌دانند، چون امتحان خوب را بارها به خوبی پس داده است.

در نتیجه در دراز مدت پس از استفاده از موکت‌های لوپ پایل همچنان آن را تمیز و زیبا می‌بینید و فضای کارتان را شیک نگه می‌دارد. از این پس دیگر نگران کثیفی موکت نخواهید بود، البته اگر از موکت‌های تایلی استفاده کنید، می‌توانید علاوه بر حمل و نقل راحت آن در هر زمان نحوه چیدمان آن را تغییر دهید و طرحی جدید را خلق کنید.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

چرا موکت پرز کوتاه بهترین موکت اداری است؟

اگر از موکت پرز بلند در داخل منزل استفاده می‌شود، به این دلیل است که نرمی و لطافت بیشتری دارد و برای رفت و آمدهای بدون کفش کاملا مناسب است و پا را اذیت نمی‌کند. همچنین این نوع موکت ظاهری زیباتری دارد و به همین دلیل بیشتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد.

اما موکت‌های پرز بلند اصلا برای محیط های کاری که رفت و زیادی در آن صورت می‌گیرد انتخاب خوبی نیست؛ به خاطر اینکه پرزهای بلند آن به خاطر فشار تخت کفش و اجسام سنگین به مرور می‌خوابد و آن حالت زیبایی اولیه‌اش را از دست می‌دهد و این می‌تواند به زیبایی فضای کار لطمه بزند و محیط را بد منظره جلوه دهد. اما اگر از موکت‌های پرز کوتاه استفاده کنید با رفت و آمد زیاد هیچ آسیبی به بافت موکت وارد نمی‌شود و تغییر حالت در پرزها صورت نمی‌گیرد.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

خاصیت و ویژگی موکت اداری لوپ پایل

یکی از مهمترین خصوصیات بارز موکت‌های اداری در این است که چروک نمی‌شوند و مثل یک کت و شلوار آهار زده‌ای هستند که جنبه رسمی بودن خود را در فضای کار به بهترین شکل حفظ می‌کنند. همین خصوصیت در موکت پالاز موکت باعث شده است، تا پس از استفاده بتوانید آن را راحت‌تر تمیز کنید و در زمان جارو زدن خیلی راحت باشید و حتی موکت به خودش چرک نمی‌گیرد و سریع‌تر تمیز می‌شود.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

بهترین موکت اداری پالاز را بشناسید

یکی از عواملی که موکت اداری پالاز را به شدت مورد توجه قرار داده است به خاطر وجود لایه زیر نمد در پشت موکت است. این مدل موکت در طرح و رنگ‌های دلخواه و با عرض 3 متر موجود هستند و در 2 مدل بافت متفاوت کات پایل و لوپ پایل قابل تهیه می‌باشند. البته موکت لوپ پایل یکی از بهترین موکت‌های اداری است که طرفداران زیادی نیز دارد. 

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

چرا موکت لوپ پایل بهترین موکت اداری است؟

الیافت موکت لوپ پایل همان الیافی است که سطح آن را پوشانده است که کیفیت و لطافت و ظاهر آن را تحت تاثیر خودش قرار داده است. این موکت دارای بافت حلقه‌ای برش نخورده است که در ضخامت و وزن‌های مختلف تولید می‌شود و در اغلب موارد دارای جنس نایلونی، پشمی یا اولفین است.

 البته این نوع موکت دارای یک بافت به شدت متراکم است و مانع از نفوذ هر نوع ذره‌ای به درون خودش می‌شود و به همین دلیل تمیز کردن و جارو زدن آن خیلی سریع و آسان انجام می‌شود.همچنین از آنجایی که وسایل اداری بسیار سنگین هستند، موکت لوپ پایل یک گزینه عالی برای کفپوش هر شرکتی می‌تواند باشد چرا که جابه جا کردن وسایل مختلف بر روی آن بسیار راحت است تا در سایر انواع موکت‌های موجود در بازار! 

مقاوت بالای این موکت یکی از محاسن بزرگ آن محسوب می‌شود و به همین دلیل در برابر قدم‌های زیاد و رفت و آمدهایی که صورت می‌گیرد عمر طولانی‌تری دارد و آسیب نمی‌بیند. همچنین از موکت لوپ پایل می‌توانید برای طراحی دکوراسیون قسمت‌هایی از ساختمان مثل راه پله‌ها و سالن لابی نیز استفاده کنید. مخصوصا به خاطر وجود بافت حلقه‌ایی که این مدل موکت دارد، رد پای افراد در زمان رفت و آمد بر روی آن باقی نمی‌ماند و همین موضوع باعث حفظ زیبایی محیط زندگی یا محیط کارتان می‌باشد.

تمامی این خصوصیات باعث می‌شود تا موکت لوپ پایل را به عنوان بهترین موکت اداری بشناسند و معرفی کنند.

پالاز موکت شعبه مولوی
خرید کلیه محصولات پالاز به قیمت کارخانه
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

کلام آخر

اگر شرکتی با تجهیزات مهم دارید و باید راحت جابه جا شوند، ولی نمی‌دانید از چه کفپوشی استفاده کنید؛ بدون شک بهترین موکت اداری برای مجموعه شما استفاده از موکت لوپ پایل می‌باشد. این مدل موکت تماما براساس نیازها و مسائلی که در فضاهای کاری وجود دارد، طراحی و تولید شده است و به همین دلیل توصیه اول کارشناسان موکت پالاز موکت به شما موکت لوپ پایل خواهد بود. این موکت از هر نظر برای فضاهای کاری مناسب است و مثل یک کت و شلوار رسمی آن را شیک می‌کند و می‌تواند به کلی نمای دفترکارتان را زیبا و متفاوت تر جلوه دهد.

مطالب مرتبط:

نویسنده: راضیه حسین آبادی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه