Chidaneh.com placeholder image

بازار بزرگ فرش ایرانیان | بزرگترین بازار آنلاین فرش ماشینی

به قلم: تحریریه چیدانه

بازار بزرگ فرش ایرانیان فعالیت خود را از سال 1384 از فروشگاه های کوچک در شیراز با نام های زمرد، گبه و ترمه آغاز نمود. در سال 1391 توانست تعداد شعب خود را به 11 شعبه در شهر برساند. در سال 1392 تصمیم به راه اندازی هایپرمارکت های بزرگ فرش در شهر شیراز و بوشهر نمود و اولین فروشگاه بزرگ خود را در سال 1392 در شیراز و در سال 1393 در بوشهر و همچنین در سال های 1394 و 1396 دو فروشگاه بزرگ دیگر را در شهر شیراز افتتاح نمود.

بازار بزرگ فرش ایرانیان در راستای بهبود کیفیت خرید و رضایت مندی مشتری سبکی نو را در خرید فرش ماشینی خلق نمود که همواره در این سبک پیشتاز بوده است. مجموعه ی فرش ایرانیان هم اکنون با همکاری 80 برند و کارخانه ی معتبر ایرانی و بیش از 3000 طرح فرش و 150 نفر پرسنل مستقیم، بزرگ ترین هایپر مارکت در جنوب و جنوب غربی کشور می باشد.

قالیشویی ادیب

اینجا دستت باز تره!

بازار آنلاین فرش ایرانیان با هدف خرید راحت تر و مقرون به صرفه تر شما عزیزان راه اندازی شده است. از اهداف مهم ایرانیان می توان به ارائه تنوع محصولات بیشتر و مشاوره رایگان توسط متخصصین دکوراسیون داخلی جهت انتخاب حرفه ای تر اشاره داشت.

از دیگر ویژگی های بازار آنلاین فرش ایرانیان ارائه قیمت مناسب و تنوع بیش از 4000 طرح است. شما هر سلیقه ای که داشته باشید دست خالی از ایرانیان بیرون نمی‌روید. شما می‌توانید تمامی فرش‌های ایران را یکجا در سایت مشاهده کنید و فرش خود را بصورت نقد یا اقساط خریداری کنید. همچنین ارسال فرش به سراسر ایران رایگان است!

انواع فرش ماشینی

فرش های ماشینی جزو فرش های پرطرفدار است که قیمت ارزان آن و کیفیت مرغوبی که دارد توانسته است توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. شما می توانید فرش های ماشینی بازار آنلاین فرش ایرانیان را به صورت اینترنتی و به صورت اقساطی خریداری نمایید. در ادامه برخی از ترندترین فرش های ماشینی را به شما معرفی می کنیم.

فرش های ماشینی به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله:

فرش ماشینی جزو متنوع ترین فرش های حاضر محسوب می شود که شما می توانید در دسته بندی های زیر بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

  • فرش اتاق کودک
  • تابلوفرش ماشینی
  • فرش طرح دستباف
  • گلیم فرش
  • گبه
  • فرش آشپزخانه
  • فرش مدرن
  • فرش کلاسیک

در ادامه برخی از فرش های ترند بازار را که بسیار محبوب شده است را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

فرش مدرن

فرش های مدرن همان طور که از نام آن ها مشخص است جدیدترین فرش های ارائه شده به بازار است. فرش مدرن را می توان در یکی از دسته های زیر جای داد:

فرش وینتیج

فرش وینتیج جزو اولین گزینه هایی است که مشتریان آن را می پسندند. فرش های وینتیج یا فرش کهنه نما را می توانید در آشپزخانه، راهرویی، سالن های بزرگ و همچنین اتاق خواب مورد استفاده قرار داد. تنوع بالای فرش وینتیج بر هیچکس پوشیده نیست شما می توانید این مدل فرش را در هر سایز، طرح و رنگی از ایرانیان خریداری نمایید.

فرش پچ ورک

فرش های پچ ورک یا چهل تکه نیز امروزه بسیار ترند شده است. فرش پچ ورک شاخه جدیدی از فرش های ماشینی است این مدل فرش نیز در دسته فرش های مدرن قرار گرفته است. فرش چهل تکه به فرش تکه دوزی شده نیز معروف است. این مدل فرش پرطرفدار را می توانید در تنوع بالایی از طرح و رنگ در بازار آنلاین فرش ایرانیان و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

فرش شگی یا فرش پشمالو

یکی از محبوب ترین فرش ها که معمولا برای اتاق خواب و آشپزخانه بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرد فرش های شگی یا همان فرش های پشمالو می باشد. این فرش ها با نرمی و لطافت بسیار بالایی که دارند برای اتاق کودک بسیار مناسب می باشد. تنوع رنگی فرش های شگی بسیار بالاست و شما می توانید آن را با هر نوع دکوراسیونی به راحتی ست کنید.

10 مورد از مزایای خرید اینترنتی فرش

ما به شما پیشنهاد می کنیم فرش های ماشینی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از بازار آنلاین فرش ایرانیان خریداری نمایید. در ادامه مهم ترین مزایای خرید اینترنتی فرش را با هم مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. خرید اقساطی فرش بدون نیاز به ضامن و بدون بهره
  2. 13% تخفیف خرید آنلاین فرش ماشینی
  3. بهره مندی از 7 روز مهلت تست فرش
  4. 7 سال تضمین قیمت و کیفیت فرش ها
  5. ارسال رایگان فرش به سراسر ایران
  6. امکان طراحی و دکوراسیون فرش در محل شما با استفاده از نرم افزار و به صورت آنلاین که شما می توانید پیش از خرید فرش را در دکوراسیون خود مشاهده نمایید.
  7. کاهش هزینه های مربوط به رفت و آمد
  8. حذف زمان رفت و آمد و رهایی از ترافیک های زیاد
  9. مشاوره رایگان توسط تیم دکوراسیون داخلی
  10. تنوع بسیار بالای طرح و رنگ فرش که با بیش از 4000 طرح و رنگ شما حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

تولیدکننده محتوا: بازار بزرگ فرش ایرانیان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه