Chidaneh.com placeholder image

دوره‌های معماری، با مجتمع فنی تهران

به قلم: تحریریه چیدانه

چقدر به معماری و دکوراسیون علاقه دارید ؟اصلا دوست دارید اطلاعات معماری‌تان را زیاد کنید؟ این یک فراخوان برای کسانی است که هم تحصیلات معماری و دکوراسیون دارند و هم علاقه‌مند به این موضوعات هستند! در ادامه ویدیویی از مجتمع فنی تهران تهیه کرده‌ایم که، اطلاعات جامع و کاملی درباره دوره‌های معماری و همچنین دکوراسیون داخلی در اختیار ما قرار داده است.

مطالب مشابه: آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی، همین امروز شروع کنید.

قالیشویی ادیب

دوره‌های آموزش معماری و دکوراسیون

این روزها، ظرفیت بازار کار برای دانش‌آموختکان رشته‌هایی مانند معماری و دکوراسیون، تکمیل شده است و تعداد فارغ التحصیل‌های این رشته‌ها از تعداد شاغلین بیش‌تر شده است. بنابر این، بسیاری از استادان و کارشناسان، معتقد هستند که در این بازار رقابتی سخت، شاید تنها شانس پیدا کردن شغل مناسب و موردنظر، داشتن توانایی و مهارت‌های کافی و خصوصا به‌روز باشد. این مهارت‌ها را می‌توانید از دوره‌های آکادمیک و کلاس‌های آموزشی دریافت کنید و همچنین با صاحب‌نظران بنام در زمینه فعالیت خود پیدا کنید.

مطالب مشابه: پکیج آموزش دکوراسیون داخلی، از زبان یک متخصص + ویدیو

مجتمع فنی تهران
کلاس‌های آموزشی معماری داخلی
مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران
کلاس‌های آموزشی معماری داخلی
مجتمع فنی تهران

دوره‌های معماری مجتمع فنی تهران

ویدیویی که پیش از این دیدید، شعبه مرکزی مجتمع فنی‌ تهران است. دپارتمان معماری مجتمع فنی تهران، با 26 سال سابقه اجرای دوره‌های موفق ِکوتاه مدت آموزش عالی و بعنوان اولین برگزار کننده دوره های معماری داخلی در ایران افتخار دارد تا پاسخگوی آموزش‌های حضوری و آنلاین از سراسر دنیا باشد.

هدف این دپارتمان معماری ایجاد بازار شغلی است که دانش‌پذیران می‌توانند در پایان دوره‌های آموزشی با مدارک تایید شده از وزارت علوم و با دریافت مدرک دو زبانه بین المللی، به راحتی وارد بازار کار شوند. تمامی سرفصل‌ها درسه سطح(مقدماتی ,middle, Advanced)ارائه شده وآموزش نزم‌افزارها براساس دانش روز دنیا و نیاز جامعه حرفه‌ای در خصوص معماری داخلی است.

مطالب مشابه: نقش نرم افزار در معماری ، توصیه معماران ایرانی چیست؟

مجتمع فنی تهران
کلاس‌های آموزشی معماری داخلی
مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران
طراحی دکوراسیون داخلی منزل لوکس
مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران
طراحی دکوراسیون داخلی منزل لوکس
مجتمع فنی تهران

دپارتمان عمران و معماری مجتمع فنی تهران

دپارتمان دوره‌های معماری شامل، مباحث بسیار کاربردی و مهم و رایج در دنیای فعالیت‌های عمرانی و معماری است. در این دپارتمان دوره جامع کمک طراح معماری داخلی به کمک رایانه که خود شامل چندین دوره متفاوت است ارائه می‌شود. تمامی دوره‌های عملی و تئوری و نرم افزارهای مرتبط با معماری نیز در این قسمت در دسترس است. از جمله دوره آموزش نرم افزار اتوکد، دوره آموزش نرم افزار 3DMAX، Vray، اتوکد، راینو، Sketchup، اسکیس و راندو، Revite، ArchiCAD و چند دوره دیگر ارائه می‌گردد.

برای آشنایی بیشتر با دپارتمان معماری مجتمع فنی و اطلاع از دوره‌های آن‌ها می‌توانید به پروفایل مجتمع فنی تهران در چیدانه سر بزنید.

مطالب پیشنهادی: 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه