Chidaneh.com placeholder image

چهارچوب درب فریم لس یک قدم به سمت مدرن سازی منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

چهارچوب درب فریم لس ساخته شده از پروفیل آلومینیومی است که برای انواع دربهای فریم لس کاربرد دارد. یکی از مشکلاتی که چارچوبهای قدیمی موسوم به چهارچوب فرانسوی داشتند، نمای مشخص آنها از سطح دیوار و عدم زیبایی آن بود. به همین دلیل طراحان دکوراسیون به فکر ساخت چهارچوبهای فریم لس افتادند که این ظاهر کاملاً مشخص را پنهان کند.

درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی توکار از المانهای مهم سبک مدرن

درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی توکار از المانهای مهم سبک مدرن

چوب و هنر

چرا درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی

دربهای فریم لس که به دربهای بدون قاب هم معروف هستند در انواع مختلفی چوبی، شیشه‌ای، آلومینیومی، فلزی و… ساخته می‌شوند. براساس سبک دکوراسیون داخلی و جزئیات محلی که باید این دربها نصب شوند، بهترین گزینه باید انتخاب شود. 

از بین چهارچوبهای مختلفی که می‌توانید به شکل توکار در محل قرارگیری درب، نصب کنید، چهارچوبهای آلومینیومی گزینه بسیار مقاوم و مقرون به صرفه هستند. چهارچوبهای آلومینیومی توکار به فریم یا سخت افزارهای خاصی که برای چهارچوبهای قدیمی فرانسوی لازم بود، نیاز ندارند.

از طرفی باید بدانید که فریمهای آلومینیومی در مقایسه با نوع چوبی یا فلزی ساده مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و حرارت دارند و ماندگاری آنها بیشتر است. در نتیجه می‌توانید در هر جایی از منزل، حتی برای سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده نمایید.

با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی مناسب برای درب فریم لس، المان جدیدی در منزل شکل خواهد گرفت که خانه شما را یک قدم به سمت مدرنیزه شدن و حرکت به سمت سبک مینیمالیستی و مدرن سوق خواهد داد.

در سبک مدرن همیشه تأکید بر روی سادگی و مشخص نبودن و حذف کردن موارد اضافی قابل جایگزین است. به همین دلیل دربهای بدون قاب یا فریم لس که تجهیزات خاصی ندارند و با متریالهای با کیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند، بهترین گزینه هستند. 

شیوه اصولی ساخت چارچوب آلومینیومی درب فریم لس به همراه رعایت استانداردهای مختلف در ساخت قالب اکستروژن آلومینیوم کمک می‌کنند تا یک مجموعه کامل و بدون نقص از درب فریم لس داشته باشید.

چهارچوب آلومینیومی برای درب های فریم لس مقاوم

چهارچوب آلومینیومی برای درب های فریم لس مقاوم و با ماندگاری بالا

تجهیزات جانبی مورد نیاز برای درب بدون قاب یا فریم لس

دربهای فریم لس مثل دربهایی که برای اتاق منزل یا حتی فضاهای اداری استفاده می‌شوند باید ظاهری لوکس و لاکچری داشته باشند. بر همین اساس لازم است تا علاوه بر حفظ کیفیت، به اصول ساخت براساس شرایط محل نصب نیز توجه شود.

در کارخانجات و تولیدی‌های چارچوب آلومینیومی، محل ساخت و پرداخت نهایی دربهای فریم لس مجزای از محل تولید چهارچوب های فریم لس آلومینیومی است. طبق استانداردهایی که برای ساخت این درب و چهارچوبها تعیین شده، هر درب و چهارچوب آلومینیومی براساس ویژگیهای داخلی ساختمان و محل نصب طراحی شده و با تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند.

ویژگیهای فنی نصب فریمهای آلومینیومی

چارچوب آلومینیومی که برای نصب دربهای فریم لس استفاده می‌شوند به کمک بهترین آلیاژهای آلومینیومی و تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته در دیجی آلوم ساخته می‌شوند.

نصب این نوع فریمهای آلومینیومی نیاز به یکسری تجهیزات و لوازم خاصی دارد. به عنوان مثال برای قرارگیری توری گچی توکار، به براکت، اتصالات گوشه و اسپیسر نیاز است. بدین منظور برای اینکه در اثر گذر زمان یا بعد از نصب، لایه رویی دیوار ترک برندارد، از یک تخته یا لایه گچی استفاده می‌کنند. ضمناً بد نیست بدانید که این فریمهای آلومینیومی برای دربهایی که قطر آنها بین 40 تا 50 میلیمتر باشد مناسب هستند.

نصب توکار فریم به همراه توری گچی، براکت، اسپیسر و اتصالات گوشه، دیوار با قاب آلومینیومی توکار، سطحی کاملا صاف ایجاد می‌کند. همین مخفی بودن ظاهر چهارچوب آلومینیومی به همراه لولاهای مخفی و توکار باعث شده تا درب فریم لس ظاهری شیک و لوکس پیدا کند.

در مرحله نصب بسته به نیاز مشتریان، دربها به گونه‌ای در داخل چارچوب قرار خواهند گرفت که به سمت داخل یا بیرون باز شوند. در صورتی که درب مورد استفاده از نوع چوبی باشد، برای افزایش پایداری و مقاومت آن، داخل درب چوبی به شکل متناوب از تیوب مختلف و چوب با کیفیت قرار می‌گیرد.

چهارچوب های آلومینیومی در داخل دیوار

چهارچوب های آلومینیومی در داخل دیوار کار گذاشته می شوند و هیچ اثری از آنها بعد از نصب درب مشاهده نمی گردد

چارچوب آلومینیومی توکار مناسب برای همه دربها

همانطور که صحبت کردیم چهارچوبهای آلومینیومی به صورت توکار نصب می‌شوند تا دربهای فریم لس زیبا و شیک به آنها وصل شوند و المان جدیدی در سبک مدرن به شمار می‌روند. برخلاف تصور افراد، این نوع چهارچوبهای آلومینیومی توکار فقط برای دربهای آلومینیومی مناسب نیست و شما می‌توانید از انواع دربهای شیک و لوکس، ساخته شده با متریالهای مختلف استفاده نمایید.

گاهی اوقات در خانه‌ها، از دربهای چوبی برای اتصال به چارچوب آلومینیومی استفاده می‌کنند که به خاطر تلفیق رنگهای قهوه‌ای چوب با سطح دیوار زیبایی خاصی به منزل می‌دهند. البته باید در نظر داشت که رنگ درب با دیوار یکسان باشد.

برای فضاهای اداری و شرکتها از ترکیب چهارچوب آلومیینیومی با دربهای شیشه‌ای از جنس سکوریت و لمینت استفاده می‌کنند. به این نوع دربها نیز درب شیشه‌ای فریم لس گفته می‌شود. 

نوع دیگری از دربهای فریم لس، نمونه‌های ترکیبی ساخته شده از چوب و پروفیل آلومینیومی هستند که طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. از این دربها برای طراحی آشپزخانه مخفی یا اتاقهای لوکس و کاری مخفی در منزل استفاده می‌کنند.

درب فریم لس شیشه ای با چهارچوب آلومینیومی توکار

تولید چهارچوب فریم لس آلومینیومی با بهترین متریال و تجهیزات در دیجی آلوم

گروه صنعتی دیجی آلوم مفتخر است که با در اختیار داشتن انواع آلیاژهای آلومینیومی و تجهیزات پیشرفته برای ساخت انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم مثل چهارچوبهای آلومینیومی، کشور را از واردات این کالاها بی نیاز کند.

شما می‎‌توانید برای نصب این چهارچوبها در منزل، محل کار و شرکت خود جهت استفاده از دربهای فریم لس، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، از قیمتها نیز مطلع گردید.

مشاوره رایگان فنی: 09127106787

فروش: 09902120068

دیجی آلوم: 02122881626 – 02122876832

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه