Chidaneh.com placeholder image

راکینگ چیر چیست؟

به قلم: مژگان احمدی

کلمه راکینگ چیر ناخواسته مارا به یاد پدر بزرگ،با یک لیوان چای و یا مادر بزرگی با میل های بافتنی کنار شومینه در حال تاب خوردن می اندازد و این بزرگترین تصویر ما از مفهوم کلمه راکینگ چیر است.خاطره ای شیرین ولی همراه با صدای جیر جیری که از حرکت این صندلی به وجود می آید و این، همان علتی بود که مارا به فکر فرو برد تا با تغییر در مکانیزم حرکتی این محصول آنرا به وسیله ای کاربردی و جذابتر تبدیل کنیم.

مبلینا
راکینگ‌چیر دسته چوبی مدل ماتینا
مبلینا

چوب و هنر

راکینگ چیرهای مبلینا با بکارگیری مکانیزم حرکتی جدید در پایه های این صندلی آنرا به وسیله ای بی صدا جهت ایجاد لحظاتی آرام و ریلکس برای شما عزیزان تبدیل نموده است. 

جهت استحکام هرچه بیشتر این محصول متریال استفاده شده در استراکچر، آن از چوب راش گرجستان بوده که یکی از بهترین چوبهای موجود در صنعت مبلمان میباشد. در قسمت نشیمن این صندلی از اسفنج یورو لوکس با وزن حجمی 35 کیلوگرم استفاده شده است که از مرغوبترین اسفنج های موجود در بازار میباشد.

برای راحتی هرچه بیشتردر ق سمت پشتی این صندلی از پرقوی مصنوعی (الیاف ویسکوز) بهره گرفته شده که بر خلاف سایر متریال های مشابه طبیعی، ضد حساسیت و با دوام بیشتری می باشد. یکی از مهم ترین قسمت های این صندلی پوشش نهایی و یا رنگ آن است که از مواد پلی اورتان جهت مقاومت بیشتر در مقابل رطوبت، خط و خش و نهایتا دوام بیشتر این صندلی استفاده گردیده است 

مبلینا
صندلی راکینگچیر پافدار ماتینا
مبلینا

نکته بسیار مهم هنگام استفاده از راکینگ چیر ها 

توجه داشته باشید جهت محدود کردن حرکت راکینگ چیر ها دو عدد پین در قسمت زیرین آن تعبیه گردیده که از افتادن صندلی به سمت عقب جلوگیری خواهد کرد

نکته: از بریدن،شکستن و یا آسیب زدن به این قطعات جدا خودداری نمایید.

مبلینا
راکینگچیر دسته پارچه مدل ماتینا
مبلینا

میزان وزن قابل تحمل در راکینگ چیر های مبلینا 

با در نظر گرفتن اینکه میانگین وزن خانم ها و آقایان در ایران تقریبا بین 40 تا 110 کیلوگرم است، مکانیزم راکینگ چیر های مبلینا به شکلی طراحی شده که توان تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارا بوده و این خصوصیت از موارد مهمی است که عمر مفید این محصول را بسیار بالا خواهد برد.

رنگ و پوشش نهایی 

نکته بسیار مهم در کارهای چوبی، رنگ و پوشش نهایی آن است که ارتباط مستقیم با زیبایی و لطافت محصول ارائه شده را دارد.

ازین رو مجموعه مبلینا با به کار گیری مواد درجه یک اروپایی با نام تجاری پلی اورتان که قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و خط وخش را دارا می باشد، سعی نموده بهترین کیفیت رنگ در محصولات خود را به اجرا درآورد.

استحکام و راحتی 

لازم به ذکر است در انتخاب یک مبل با استاندارد های روز دنیا در کنار آیتم زبیایی، مهم ترین شاخصه، رعایت کیفیت در انتخاب نوع متریال و محاسبه صحیح اندازه ها جهت ایجاد راحتی بیشتر می باشد.

  • میزان فاصله نشیمن با زمین
  • زاویه قرارگیری پشتی نسبت به کف
  • محل قرارگیری دسته

و بسیاری از موارد دیگر که با رعایت نکردن هرکدام از آنها محصول ذکر شده تبدیل به وسیله ای ناراحت کننده و موجب آسیب جدی به ستون فقرات در طی زمان خواهد گردید.

انتخاب نوع اسفنج با دانسیته مناسب در قسمت نشیمن و پشتی مبل از دیگر آیتم های حائز اهمیت در راستای ایجاد راحتی وسلامت جسمی مصرف کننده می باشد.

مبلینا
صندلی راک گهواره‌ای با طراحی تلفیق چوب و پارچه
مبلینا

در پایان:

همه این موارد گوشه ای از استاندارد های یک مبل راحت و در عین حال مقاوم است که همواره مجموعه تولیدی مبلینا برای احترام به مصرف‌کننده عزیز، سعی نموده تمام موارد ذکر شده را با دقت هرچه تمام تر در دستور کار خود قرار دهد.

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

تهیه کننده محتوا: گروه تولیدی مبلینا

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه