Chidaneh.com placeholder image

بهترین قالیشویی در تهران کجاست؟

به قلم: مژگان احمدی

شستشوی قالی ها و یافتن بهترین قالیشویی در تهران معمولا یکی از مسائل عمده و معضل اصلی اشخاص در تمیز نمودن خانه می باشد. پاکیزه نبودن قالی های خانه می تواند سبب بی نظم به چشم آمدن منزل باشد. در این صورت ضروری است که هر چند وقت یکبار به پاکیزگی فرش ها دقت نمایید.

شما می توانید جهت شستن فرش های خود، افزون بر سفارش به فرش شویی تهران، روش های متمایز دیگری را آزمایش کنید. می توانید قالی را در خانه خود به وسیله شامپو فرش بشویید، یا اینکه به شیوه های سنتی در حیاط منزل قالی را با آب و مواد شوینده بشویید و… ولی آسان ترین روش، فرستادن فرش های به قالیشویی های معتبر می باشد. بدین صورت خیال شما از نظر سلامت و پاکیزه شدن قالی راحت است و افزون بر این مسائلی چون کمر درد و دست درد برای شما پیش نخواهد آمد.

سرویس خواب بالسا

معرفی بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران کدام است؟ یا بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چنانچه در منزل خود کودک یا حیوان خانگی دارید احتمال آلرژی آنها به مواد شوینده وجود دارد. بدین صورت چنانچه می خواهید شستشوی فرش به وسیله قالیشویی صورت گیرد حتما این مسئله را به قالیشویی در تهران بگویید. از آنها بخواهید که مواد شویند آلرژی زا بکار نبرند. چنانچه می خواهید در خانه، فرش خود را شستشو دهید می توانید از محلول هایی نظیر یک پیمانه سرکه سفید، دو پیمانه آب و یک قاشق غذا خوری نمک یک شوینده مطلوب جهت شستشوی قالی بکار ببرید.

در یک قالیشویی مناسب جهت رفع لکه های قالی ها از مواد خاصی بهره می برند. در بهترین قالیشویی در تهران خدماتی نظیر اعلاشویی و سفید کردن عرضه می نمایند.

نحوه ثبت تقاضا در قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب در تهران

قالیشویی ادیب در تهران

قالیشویی ادیب در تهران دارای مزایای بسیاری است. در بسیاری از قالیشویی ها در سراسر کشور، شما جهت ثبت تقاضای خود مراحل متنوعی را بایستی پشت سر بگذرانید. اما در این مرکز جهت ثبت تقاضا برای شستن فرش هایتان کافی است تقاضای فرش شویی خود را در سایت این قالیشویی ثبت نمایید. بعد از درج تقاضا قالیشویی، از واحد پشتیبانی با شما تماس میگیرند. پس از هماهنگی لازم سرویسکار به محل شما ارسال میگردد. 

شما میتوانید با ثبت سفارش در قالیشویی آنلاین ادیب 20% تخفیف ویژه دریافت کنید.

www.adibcarpet.com 

 

شماره تماس ویژه:

0214704

سخن آخر

شما می توانید جهت شستشوی فرش های خود روش های متنوعی را امتحان کنید. ولی بهترین روش رجوع به قالیشویی ادیب به عنوان بهترین قالیشویی در تهران است. چرا که این قالیشویی، فرش ها را به صورت اصولی با مواد شوینده مناسب شستشو می دهد. برای ثبت تقاضای قالیشویی می توانید به سایت این قالیشویی مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه