Chidaneh.com placeholder image

سنگ‌ ورقه‌ای میگون چیست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از گذشته تاکنون سنگ یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی بوده است. سنگ‌ها کاربردهای متنوع و در عین حال، انواع زیادی دارند. به همین خاطر، در ساخت‌وساز ساختمانی بسیار پرطرفدار هستند. یکی از مقاوم‌ترین و زیباترین سنگ‌های ساختمانی، سنگ ورقه‌ای است که انواع گوناگونی از جمله سنگ ورقه‌ای میگون، مشکی و… دارد. سنگ ورقه‌ای میگون سال‌ها است که در صنعت ساختمان به‌عنوان مصالح مناسب برای ساخت‌وساز ویلا، دیوار چینی در پارک‌های شهری و کوهستانی، ساخت پله و… مورد استفاده قرار می‌گیر. از سنگ سیاه میگون نیز برای مصارف ساختمانی، استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم سنگ نجفی را به‌عنوان یکی از منابع معتبر فروش سنگ‌ ورقه‌ای میگون معرفی کرده و درباره مزایای استفاده از این نوع سنگ ورقه‌ای بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

آرناپالاس
سنگ‌های تیکه ای میگون

سنگ ورقه‌ای با نام‌های دیگری همچون سنگ لاشه یا سنگ اسلیت نیز شناخته می‌شود. این سنگ از انواع سنگ‌های معدنی بوده که در صنعت ساختمان‌سازی کاربردهای فراوانی دارد. استحکام سنگ‌های ورقه‌ای میگون بالا بوده و برای ساخت سنگ‌فرش یا دیوارهای ویلایی استفاده می‌شوند. سنگ‌های ورقه‌ای میگون، ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای بسیار متنوعی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شیرآلات کسری

ویژگی‌های سنگ‌ ورقه‌ای میگون مجموعه سنگ نجفی

  • این سنگ‌ها قطر کمی دارند.
  • استحکام بالای سنگ ورقه‌ای میگون
  • مقاومت زیاد سنگ‌های ورقه‌ای میگوندر برابر سرما و گرما
  • مقاوم بالای سنگ‌های ورقه‌ای میگون نسب به طوفان و عوامل طبیعی دیگر مثل باد و باران
  • ارائه‌ی تنوع بالای رنگی سنگ‌های ورقه‌ای میگون توسط سنگ نجفی
  • قیمت به نسبت پایین سنگ‌های ورقه‌ای میگون، به‌ دلیل هزینه تولید پایین آن
  • کیفیت بالای سنگ‌های ورقه‌ای میگون نسبت به سایر سنگ‌ها
  • چسبندگی بالای سنگ‌های ورقه‌ای میگون

مزایای استفاده از سنگ ورقه‌ای میگون سنگ نجفی

  1. تنوع اندازه سنگ ورقه‌ای میگون: این سنگ مربعی ‌شکل و در ضخامت‌های 4 تا 6 سانتی‌متر، به‌صورت درهم‌تنیده یا دست‌چین به فروش می‌رسد.
  2. مقاومت و استحکام بالای سنگ میگون: از آنجایی ‌که سنگ ورقه‌ای میگون استحکام و مقاومت بالایی دارد، می‌توانید سال‌ها بدون مرمت و با خیالی آسوده در مصالح ساختمانی خود از آن‌ها استفاده کنید.
  3. در طولانی‌مدت در اثر رطوبت و تابش آفتاب، گاهی سطوح سنگ میگون کمی تغییر رنگ پیدا می‌کند. لازم به ذکر است، معمولا این تغییرات سطحی بوده و به عمق سنگ نفوذ نمی‌کند.
  4. از آنجایی که سنگ‌های ورقه‌ای به‌صورت کاملا طبیعی و ورقه ورقه از دل کوه‌ها و طبیعت تولید می‌شوند، نسبت به شرایط آب‌وهوایی مختلف، مثل سرما یا گرمای شدید، از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهند.
  5. سنگ‌های ورقه‌ای به فرآوری نیازی ندارند، از این رو قیمت تمام‌شده‌ی آن‌ها نسبت به سایر سنگ‌های ساختمانی کمتر است. 
  6. سادگی، زیبایی، قیمت پایین، طول عمر و دوام بالا، از مزایایی هستند که باعث شده تا این سنگ‌ها کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان‌سازی داشته باشند.
سنگ‌های ورقه ای میگون

قیمت سنگ ورقه‌ای میگون سنگ نجفی

در بازار بسیار آشفته امروزی، قیمت سنگ سیاه میگون نیز مانند سایر کالاها و خدمات نامشخص بوده و برای خرید می‌بایست با دفاتر فروش صحبت کرد. در صورتی که قصد خرید سنگ‌های ورقه‌ای را دارید، با دفاتر فروش سنگ نجفی تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصین این شرکت، همواره پاسخگوی شما هستند. در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص خرید سنگ‌های ورقه‌ای میگون نیز می‌توانید سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.

قیمت سنگ ورقه‌ای میگون بسیار مقرون به‌صرفه است، زیرا در تولید این نوع سنگ خبری از هزینه‌های جانبی نبوده و همین امر کمک می‌کند تا با قیمت کمتری در بازار ارائه شده و طرفداران زیادی پیدا کند. سنگ نجفی سال‌ها به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات فروش انواع سنگ ورقه‌ای، با بهترین کیفیت و قیمت بوده است. همچنین سنگ نجفی تولیدکننده انواع سنگ‌های ورقه‌ای از جمله سنگ ورقه‌ای مشکی میگون است، به‌طوری که این سنگ‌ها را با استفاده از مواد اولیه‌ی بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می‌کند.

18 کاربرد متنوع سنگ ورقه‌ای میگون سنگ نجفی

سنگ‌های ورقه‌ای بسته به ساختار و رنگ، کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان‌سازی دارند. برخی از مهم‌ترین کاربردهای سنگ‌های ورقه‌ای سنگ نجفی عبارتند از:

  1. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت آب‌نما
  2. استفاده از سنگ ورقه‌ای میگون برای دیوار چینی و ساخت پله
  3. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان
  4. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت سنگ کف
  5. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت پیاده‌روها
  6. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت سنگ‌فرش در پارک‌ها
  7. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت ویلا و مجتمع‌های مسکونی
  8. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در اجرای نمای ویلا و ساختمان‌ها
  9. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت دیوار و دیوارپوش‌های رنگارنگ و متنوع
  10. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت آبشار مصنوعی
  11. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت و طراحی ساحل رودخانه‌ها و دریاها
  12. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت پله‌های ساختمانی و پارک‌ها
  13. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت شومینه و باربیکیو
  14. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت جدول و نهرهای انتقال آب
  15. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در  ساخت پوشش کانال‌ها و جوی‌ها
  16. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت تندیس‌ها و کتیبه
  17. استفاده از سنگ‌های ورقه‌ای در ساخت پوشش سطوح مختلف
  18. کاربرد سنگ‌های ورقه‌ای در صنایع شیشه‌سازی، الکترونیکی، زیرسازی در راه آهن و ساخت جاده و آسفالت
سنگ فرش ورقه ای میگون

نحوه‌ی اجرا و نصب سنگ‌های ورقه‌ای میگون سنگ نجفی

اجرا و نصب سنگ‌های ورقه‌ای میگون، به دو روش تر و خشکه‌چینی قابل انجام است. در روش ترچینی که متداول‌ترین روش نصب و اجرای سنگ‌های ورقه‌ای میگون است، سطح سنگ و محل نصب را با ملات و دوغاب به‌خوبی پوشانده و سپس سنگ را در محل مورد نظر قرار می‌دهند تا محکم بچسبد. در روش اول، در صورتی ‌که سطح سنگ چسبندگی مناسبی نداشته باشد، از اسکوپ سنگ استفاده می‌شود. کاربرد روش دوم معمولا در نصب و اجرا نمای دیوارها است. در روش خشکه‌چینی، سطح مورد نظر را شاسی‌کشی کرده و با نصب گیره‌های پین‌دار در پشت سنگ، سنگ به‌صورت کشویی وارد شاسی می‌شود.

 

نحوه خرید سنگ ورقه ای میگون در مجموعه سنگ نجفی

اگر قصد خرید سنگ‌ ورقه‌ای میگون مجموعه سنگ نجفی را دارید، می‌توانید به‌صورت حضوری و یا به‌ سایت این مجموعه به آدرس sangnajafi.com مراجعه نمایید، محصول مورد نظر را انتخاب کرده، سفارش را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان آن را تحویل بگیرید و می توانید پرسش‌های خود را نیز مطرح کنید و مشاوره‌ی لازم را دریافت نمایید .

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه