Chidaneh.com placeholder image

زیباترین عمارت‌هایی که در فیلم‌ها دیده‌اید؛ چشم‌نواز و لوکس

به قلم: مژگان احمدی

آیا می خواهید فیلمی را تماشا کنید که الهام بخش شما برای تغییر خانه باشد؟ آیا به دنبال ایده های خوب برای طراحی داخلی هستید؟ یا فقط می خواهید برای مدت کوتاهی به خانه شخص دیگری فرار کنید؟ پس باید بگوییم که شما در جای درستی قرار دارید. ما فهرستی از فیلم‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که بهترین ایده‌ را برای مهاجرت به یک خانه لوکس و چشم‌نواز به شما می‌دهد.

خانه‌ای روی برکه (2006)

فیلمی درام به کارگردانی آلخاندرو اگرستی که محصول آمریکاست. ساندرا بولاک و کیانو ریوز نقش زوجی را بازی می‌کنند که توسط این خانه زیبا روی یک دریاچه با هم ارتباط دارند.

سرویس خواب بالسا

 

یکی باید کوتاه بیاید (2003)

دایان کیتون و جک نیکلسون در این کمدی خنده‌دار به کارگردانی نانسی مایرز بازی می‌کنند که داستان فیلم در اقامتگاهی باشکوه اتفاق می‌افتد. این فیلم موفق شد در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازیِ دایان کیتون، نامزد جایزه اسکار شود.

 

فارست گامپ (1994)

تام هنکس در یکی از بهترین نقش هایش نقش فارست گامپ را بازی می کند. خانه خانوادگی او دارای معماری کلاسیک جنوبی است. فارست گامپ نامزد دریافت 13 جایزهٔ اسکار شد و از این تعداد 6 جایزه را شامل جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای تام هنکس را بدست آورد. 

 

غرور و تعصب (2005)

درامی عاشقانه به کارگردانی جو رایت است که بر اساس رمان سال 1813 به همین نام از جین آستن ساخته شده‌است. کلبه های روستایی زیبا، مزارع و سالن های بزرگ را در این فیلم جذاب به وفور خواهید دید.

 

دانتاون ابی (2015 – 2010)

مجموعه تلویزیونی Downton Abbey در محوطه قلعه‌ای به نام هایکلر قلعه در همپشایر، جنوب انگلستان ساخته شد. بیشتر صحنه‌ها در داخل قلعه فیلمبرداری نمی شوند. با این وجود، یک منظره معماری جذاب و دیدنی‌ را در سراسر سریال مشاهده می‌کنیم!

 

بر باد رفته (1939)

حماسه عاشقانه در این خانه شگفت انگیز است. این یک خانه رویایی آمریکایی با ستون های سفید و کرکره هایی به سبک اروپایی است. بر باد رفته هنگام انتشار بسیار محبوب شد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد و بیش از 34 سال رکورددار بود. و همچنان از نظر تورم پولی، پرفروش‌ترین و پردرآمدترین فیلم تاریخ محسوب می‌شود.

 

گتسبی بزرگ (2013)

فیلمی به کارگردانی باز لورمن، محصول سینمای آمریکا و استرالیا که بر پایه رمانی با همین نام به قلم اف. اسکات فیتزجرالد ساخته شده است. جی گتسبی (لئوناردو دی کاپریو) مولتی میلیونی‌ست که صاحب این عمارت غول پیکر در رود آیلند است. این خانه با طراحی داخلی خیره کننده خود بیننده را جذب می‌کند.

 

چاقوکشی (2019)

این درام سرگرم‌کننده در یک خانه بزرگ قدیمی که با چیدمان دیوانه‌وار و مبلمان رنگارنگ تصویربرداری شده. فیلم، داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه پدر خود در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد.

 

انگل (2019)

بخش بزرگی از داستان «انگل» در یک خانه مدرن در کره جنوبی می گذرد. خانه‌ای که حال و هوای وهم‌انگیزی به فیلم می بخشد.این فیلم نامزد دریافت شش جایزه در آکادمی اسکار بود که از بین آن‌ها برنده جوایز بهترین فیلمنامه اورجینال، بهترین فیلم، بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین کارگردانی شد. همچنین انگل، نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان است که برنده جایزه بهترین فیلم آکادمی اسکار شده ‌است.

 

بتمن آغاز می‌کند (2005)

بتمن آغاز می‌کند فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان است و بر پایه شخصیت بتمن دی‌سی کامیکس است. بروس وین (کریستین بیل) مردی ثروتمند است که در هشت سالگی شاهد به قتل رسیدن پدر و مادرش بود. او شروع به سفر در دنیا می‌کند تا مفهوم مبارزه با بی‌عدالتی آشنا شود و بعد از بازگشتش به گاتهام، به عنوان یک شورشگر، شب‌ها به مبارزه با خلافکاران می‌پردازد.

 

اشک‌ها و لبخندها (1965)

فیلمی موزیکال به کارگردانی رابرت وایز و با بازی جولی اندروز و کریستوفر پلامر است. با توجه به محدودیت‌هایی که در اکران وجود داشت این فیلم توانست با موفقیت بزرگی در گیشه مواجه شود و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در زمان خود دست یافت و تا پنج سال این مقام را حفظ کرد. این فیلم به شدت پرطرفدار بود و توانست رکورد فروش گیشه را در 29 کشور بشکند. همچنین این فیلم توانست پنج جایزه اسکار را نیز از آن خود کند. در سال 1998 نیز بنیاد سینمای آمریکا این فیلم را به عنوان چهارمین فیلم برتر موزیکال تاریخ انتخاب کرد. عمارت فون تراپ در تپه های اتریش که لوکیشن اصلی فیلم است واقعا زیباست. نه تنها نمای بیرونی تماشایی است، بلکه طراحی داخلی کلاسیک نیز برای چشم بسیار آسان است.

 

فریب‌کاری (2019)

این فیلم محصول سینمای آمریکاست و در ژانر کمدی‌ به کارگردانی کریس آدیسون ساخته شده است. از بازیگران مطرح آن می‌توان به ان هتوی، ربل ویلسون، الکس شارپ و تیم بلیک نلسون اشاره کرد. اگرچه خانه واقع در فیلم در ریویرای فرانسه واقع شده ، اما خانه تعطیلات دوست داشتنی که هنرمندان کلاهبردار در آن اقامت دارند در واقع در مایورکا است!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه