Chidaneh.com placeholder image

فروشگاه مبل دکورا | دکوراسیون منزل شیک با برند دکورا

به قلم: فهیمه مصدرالامور

معمولا مبلمان در دکوراسیون منزل از جایگاه خاصی برخوردار است. چیدمان مبل در دکوراسیون داخلی فروشگاه یکی از راه‌هایی است که در جلب اعتماد و خرید مشتری تاثیر شگرفی دارد. از این جهت شوروم فروشگاه‌های مبل و دکوراسیون نقش پررنگی در این چیدمان و نمایش محصولات ایفا می‌کنند. فروشگاه مبل دکورا یکی از این فروشگاه‌ها است که خرید مبل را آسان کرده و شما را با محصولات دکوری و مبلمان جذاب خود، غافلگیر خواهد کرد.

راهکارهایی برای طراحی دکوراسیون فروشگاه مبل

به طورکلی برای چیدمان دکور فروشگاه مبل و دکوراسیون دو راهکار وجود دارد:

تابلو فرش ریحان

اول اینکه، شما تلاش می‌کنید تا با چیدمان خاص فضای داخلی و دکوراسیون مبلمان نمایشگاه خود، دید وسیعی از بیرون آن، به مشتریان و رهگذران بدهید. نکته مهم اینکه اجرای این راهکار تبحر خاصی را می‌طلبد که با ترکیب رنگ و نورپردازی صحیح، می‌توانید محصولات خود را در معرض دید مخاطبان رسانده و تقاضا را بالا ببرید.

در راهکار دوم، فروشنده یک یا چند دست از مبلمان خود را در مقابل دید مشتریان، در دکور فروشگاه قرار می‌دهد. بنابراین مهم است که مبلمان انتخابی برای دکور، زیبایی خاص و خیره‌کننده‌ای داشته باشد؛ زیرا با توجه به ابعاد بزرگ مبلمان، احتمال آن وجود دارد که رهگذران نتوانند به خوبی بقیه محصولات شما را مشاهده کنند.

مبلمان

دیزاین داخلی فروشگاه مبل و دکوراسیون چگونه باشد؟

مبلمان اصولا در انواع، سبک و طرح‌های کلاسیک، سلطنتی و مدرن در بازار وجود دارد و به طورکلی از تنوع خوبی هم برخوردار هستند. همینطور می‌توان گفت که مبلمان مدرن از محبوب‌ترین نوع مبل برای منازل ایرانیان است. در یک مغازه مبل‌فروشی مدرن، مبلمان و اکسسوری آن از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و برخلاف مبلمان کلاسیک، تشابه آنها به یکدیگر، خیلی کم است. به طور خاص تکنیک‌های مختلفی برای چینش مبلمان در شوروم‌ها و فروشگاه‌های مبل دکوراسیون وجود دارند که در ادامه به بررسی این تکنیک‌ها خواهیم پرداخت.

تکنیک تفکیک فضا

یکی از این تکنیک‌ها که برای جلوه بیشتر مبلمان در فضای فروشگاه استفاده می‌شود، تفکیک فضا است. به این ترتیب جدا چیدن محصولات و مبلمان، روشی برای نمایش بهتر دکوراسیون مبلمان است. این روش علاوه‌بر ایجاد دید بهتر برای مشتری، باعث افزایش تقاضا و فروش مبل نیز خواهد شد.

تفکیک فضای دکوراسیون مبل با پارتیشن‌بندی

عموما برای تفکیک فضا، استفاده از پارتیشن یا دیوار کنافی رایج است. البته دقت داشته باشید که طرح و رنگ پارتیشن را متناسب با مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید. همینطور این تکنیک باعث می‌شود تا در هر بخش از فروشگاه مبل، دکوراسیونی متفاوت نسبت به سایر بخش‌ها به نمایش در بیاید.

تفکیک فضا با استفاده از اختلاف سطح

 از دیگر تکنیک‌های جداسازی و تفکیک، تفکیک فضا با استفاده از اختلاف سطح است. برای این کار کافی است قسمتی از فروشگاه مبل؛ ارتفاع سطح بیشتری نسبت به دیگر قسمت‌ها داشته باشد. در این صورت مبلمان چیده شده در این قسمت دارای جلوه‌ای متفاوت نسبت به سایر بخش‌ها می‌شود.

تفکیک فضا با وسایل تزیینی و رنگ‌های مختلف

راه‌حل کاربردی دیگر در تفکیک فضای فروشگاه مبل دکوراسیون، به کار بردن وسایل تزیینی مانند میز، مجسمه، تابلوهای هنری، گلدان‌های طبیعی یا مصنوعی و غیره برای تمایز بیشتر است. همچنین می‌توان کفپوش قسمتی از نمایشگاه مبل را به کمک موکت رنگی نسبت به قسمت‌های دیگر متفاوت کرد.

در فروشگاه‌های بزرگ مبلمان بر روی دیوارهای کنار مبلمان از المان‌هایی مانند: تابلو و مجسمه، پرده و ساعت و یا آباژور استفاده کنید تا فضای فروشگاه مشابه منزل شبیه‌سازی شود و مشتریان بتوانند در انتخاب مبلمان مورد نظر خود تصمیم درست و راحت‌تری بگیرند.

از طرفی در دکور برخی از مبل فروشی‌ها، عموما مبل‌ها در کنار یا روبروی یکدیگر چیده می‌شوند. برای این منظور بهتر است به ترکیب رنگ‌بندی مبل‌ها اهمیت زیادی بدهید و قبل از چیدمان مبلمان در کنار یکدیگر در مورد قوانین هارمونی رنگ‌ها مطالعه کافی کرده باشید.

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه مبل

نورپردازی در طراحی چیدمان دکوراسیون مبل فروشگاه

اگر می‌خواهید نمایشگاه مبلمان شما زیبایی خارق‌العاده‌ای داشته باشد، نورپردازی را فراموش نکنید. به کارگیری لامپ و چراغ در سقف فروشگاه مبلمان، فضا را بزرگ و دلباز جلوه می‌دهد. همچنین خوب است از آباژورهای کوچک یا پایه‌های چراغ‌دار برای تاباندن مستقیم نور بر روی مبلمان بهره ببرید. رنگ نور نیز در طراحی دکوراسیون مبلمان حائز اهمیت است. معمولا از ترکیب نور سفید و زرد برای چیدمان و نورپردازی دکور مبل استفاده می‌شود.

استفاده از اکسسوری میز و جلو مبلی

در طراحی دکوراسیون فروشگاه مبل از به کارگیری میزها و جلو مبلی‌ها غافل نشوید. شما می‌توانید میزها را در کنار یا جلوی مبلمان بچینید تا زیبایی و جذابیت آن‌ها حفظ شود. تزیین میز از دیگر راه‌هایی است که فضایی خاص را در فروشگاه شما به تصویر می‌کشد.

مبلمان دکورا
مبلمان راحتی ساده و شیک
مبلمان دکورا

مبلمان دکورا؛ انتخابی عالی در فروشگاه مبل دکورا

اگر می‌خواهید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه مبلمان، خرید مبل مطمئنی را تجربه کنید؛ پیشنهاد ما به شما فروشگاه دکورا است. مبلمان دکورا جایی است که به هر سلیقه‌ای یک پاسخی می‌دهد. اگر سبک دکوراسیون منزل‌تان مدرن است، مبل‌های دکورا که طراحی جدیدی هم دارند، برای شما خیلی مناسب هستند. یا اگر به دنبال مدل‌های ساده اروپایی و سبک مینیمال هستید، مبلمان ال با قابلیت تغییر ابعاد و اندازه، متناسب با فضای شما پیشنهاد می‌شود. اگر کمی کلاسیک‌تر می‌پسندید، طرح‌های نئوکلاسیک دکورا را انتخاب کنید، که جلوه شیکی هم دارند.

علاوه بر مبلمان، میزهای ناهارخوری متنوعی هم در فروشگاه مبل دکوراسیون دکورا دیده می‌شود که در طرح و رنگ‌های مختلف قابل سفارش هستند. همچنین از آنها در سبک‌های مختلف دکوراسیون می‌توان استفاده کرد. از خصوصیات جالب این فروشگاه اینکه انتخاب رنگ، طرح، پارچه و چوب به عهده مشتری است و این امر دست شما را برای انتخاب بهتر باز می‌گذارد.

مبلمان دکورا
انواع مدل‌های مبلمان راحتی و مدرن
مبلمان دکورا

برند دکورا جزو اولین فروشگاه‌های مبلمان در شمیران محسوب می‌شود که سابقه 20 ساله و خدمات پس از فروش، از مزایای آن است. فروشگاه مبل دکورا، در دو طبقه با مبلمانی شیک، زیبا و آثار هنری منحصر به فرد و فضایی دوستانه، از ویژه‌ترین برند مبل فروشی تهران به شمار می‌آید.

به این ترتیب مهم‌ترین ویژگی گروه دکورا، تضمین کیفیت و امکان ثبت سفارش مطابق با نظر و سلیقه مشتری است. گالری دکورا هنر دست استادکاران ماهر با بهترین مواد اولیه، طرح‌های به روز و پیشرفته‌ترین تجهیزات است تا محصولی ماندگار و با کیفیت را به خانه مشتریان خود هدیه دهد.

پیشنهاد مطلب: 10 برند برتر مبلمان ایرانی را می‌شناسید؟

مبلمان دکورا
مدل‌های صندلی چوبی اپن آشپزخانه
مبلمان دکورا

در انتها

در این شوروم از چیدانه اشاره کردیم که از نکات مهم در دکوراسیون فروشگاه مبلمان فارغ از نوع محصولات، دکوراسیون آن است. از آنجا که دکور، پتانسیل بالایی در جذب مخاطب به فروشگاه شما دارد، بهتر است زمان مناسبی را برای چیدمان آن در نظر گرفت. فروشگاه مبل دکورا یکی از نمایشگاه‌های مبل‌فروشی تهران است که تمام ویژگی‌های یک فروشگاه خوب را دارد و می‌تواند شما را در انتخاب و خرید مبلمانی مناسب و زیبا یاری کند. برای مشاهده نمونه‌های بیشتر برند دکورا می‌توانید به صفحه این فروشگاه مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه