Chidaneh.com placeholder image

معرفی 4 مدل از بهترین و جدیدترین مدل های دراور آینه دار

به قلم: مژگان احمدی

یکی از قطعاتی که نقش کلیدی در سرویس خواب دارد، دراور است. دراور می‌تواند با کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. دراورها معمولاً در طرح و نقش‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. ساخت انواع دراور آینه دار و بدون آینه با تعداد کشوهای مختلف در سایز و ابعاد متفاوت از تنوع بالای این محصول در بازار خبر می‌دهد. شما برای چیدمان دکور اتاق خود یک دراور آینه دار و ترجیح می‌دهید یا دراور بدون آینه؟ 

در این مطلب به موارد زیر پرداخته‌ایم.

چوب و هنر
  • فاکتورهای مهم در هنگام خرید دراور
  • جدیدترین مدل دراور و آینه
  • معرفی انواع مدل آینه دراور

علاوه بر این نیز به معرفی جدیدترین مدل دراور و آینه از برند بالسا پرداخته‌ایم. بالسا از قدیمی‌ترین برندهای تخصصی در تولید مبلمان اتاق خواب است. برای آشنایی بیشتر با محصولات گروه تولیدی بالسا همراه ما باشید.

در خرید دراور به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دراور سازه‌ای شامل چند کشو است که به عنوان یکی از مهم‌ترین آیتم‌های سرویس خواب به شمار می‌رود و می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. برای نگهداری از لباس‌ها، زیورآلات، لوازم آرایش و حتی کتاب می‌توان از یک دراور استفاده کرد. این روزها به دلیل فضای محدود آپارتمانی و همچنین برای راحتی بیشتر، در چیدمان اتاق خواب از دراور به عنوان میز آرایش نیز استفاده می‌شود. به منظور این کار طراحی و قرار دادن آینه بر روی دراور ضروری به نظر می‌رسد.

علاوه بر کمبود فضای اتاق خواب و همچنین آینه دار بودن، در هنگام خرید دراور لباس به نکات دیگری نیز باید توجه کرد. از جمله:

  • ابعاد دراور: ابعاد دراور باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که با سایر اجزای سرویس خواب شما هماهنگی داشته باشد.
  • تعداد کشوهای دراور: با توجه به محدودیت فضا تعداد بالای کشور دراور می‌تواند فضای بیشتری برای شما ایجاد کند. البته این موضوع به کاربردی که برای آن در نظر گرفته‌اید نیز بستگی دارد.
  • وزن دراور: با توجه به جنس به کار رفته شده در ساخت، دراور می‌تواند وزن متفاوتی داشته باشد. هماهنگی جنس چوب به کار برده شده در دراور با سایر اجزای سرویس می‌تواند وزن آن را نشان دهد. فراموش نکنید که سبک بودن یک سرویس هرگز نشان دهنده خوب بودن آن نیست
  • جنس دستگیره‌ها: دست‌گیره‌ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشد. برش تزیینی خود کشو و یا قرار دادن دستگیره فلزی در مرکز یا طرفین معمول‌ترین انواع دست گیره‌اند.

بهترین مدل دراور آینه دار بالسا

از طرفی علاوه بر تمامی موارد بالا سلیقه شخصی شما نیز در انتخاب دروار و به صورت کلی سرویس خواب بسیار مهم است. برای مثال اگر یک نوجوان هستید، ممکن است ترجیح بدهید یک اتاق خود را با یک سرویس چوب و دراور ساده دکور کنید. اگر یک زوج جوان هستید و به دنبال سرویس خواب عروس می‌گردید، ممکن است به دنبال یک دراور آینه دار با طرح و رنگ روشن باشید. 

دراور آینه دار یکی از تولیدات تخصصی در برند بالسا است، که این امکان را برای شما فراهم آورده است تا دراور را با آینه و یا بدون آینه تهیه کنید. بالسا به عنوان یک برند ایرانی سال‌ها تجربه موفق در زمینه تولید انواع سرویس خواب یک نفره، دونفره، نوزاد و نوجوان را در کارنامه کاری خود دارد. شما می‌توانید در هنگام خرید از بالسا درباره تمامی موارد ذکر شده در بالا از کارشناسان مشورت بگیرید.در ادامه با معرفی بهترین و جدیدترین مدل دراور و آینه همراه شما هستیم.

دراور آینه دار مدل گلوریا از برند بالسا

دراور آینه دار گلوریا یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند بالسا است که طراحی آن هم برای سرویس خواب‌های دو نفره و هم تک نفره کاملا مناسب است. نمای سفید و کرم این محصول همراه با سبک کلاسیکی که دارد زیبایی و اصالت خاصی به اتاق خواب شما می‌دهد. علاوه بر این استفاده از متریال پلی اورتان که خاصیت ضد حساسیت و ضد خش بودن را در محصولات ایجاد می‌کند، از دیگر برتری‌های این مارک از تولیدات بالسا است‌.

دراور آینه دار گلوریا زیبایی و کیفیت را به صورت همزمان به مخاطبان عرضه می کند. متریال خاص به کار برده شده در این محصول، همراه با برش‌های استادانه و ملایم در نمای آینه آن، باعث شده است که حتی مشتریان سخت پسند نیز، گلوریا را  به عنوان یکی از بهترین محصولات بالسا به شمار آورند.

دراور آینه دار و کلاسیک لیدی

یکی از زیباترین محصولات برند بالسا که برای اتاق خواب جوان طراحی شده است و معمولاً با سرویس خواب‌های تک نفره قابلیت عرضه دارد، دراور لیدی است. سبک خاص طراحی دراور لیدی همراه با کیفیت بالایی که دارد، زمینه لازم را برای ایجاد یک دکوراسیون عالی در فضای اتاق شما فراهم می‌کند.

این نمونه تولید شده در برند بالسا با رنگ سفید، قابلیت ست شدن و هماهنگی با سایر اجزای دکور اتاق شما را دارد. همراه شدن این قطعه از تولیدات بالسا با سایر تولیدات مارک لیدی شامل کمد، تخت و میز تحریر زیبایی خاصی را به اتاق شما هدیه می‌دهد.

دراور مدل والریا از بالسا

دراور لباس نئوکلاسیک والریا با ساخت محکم و بادوام و همچنین طراحی و نمای زیبا، از محصولات خاص و متفاوت برند بالسا به شمار می‌رود و در مقایسه با موارد مشابه از بهترین نمونه هاست. طراحی خاص این دراور لباس ترکیبی از چوب و ام دی اف است و در دو رنگ بژ و نسکافه‌ای عرضه می‌شود. 

مدل والریا جدیدترین مدل دراور و آینه است که با طراحی خاص خود، برای تکمیل سرویس خواب اتاق مناسب است. پتینه کاری‌های قهوه‌ای رنگی که برای تزیین بیشتر این مدل به کار رفته اند، زیبایی کار را دو چندان کرده است. با خرید دراور والریا می‌توانید به راحتی آن را با دیگر اجزای دکوراتیو در برند بالسا ست کنید.

دراور نئوکلاسیک لیدوما

دراور پنج کشوی لیدوما از برند بالسا با بهترین کیفیت و دوام همراه با سایر اجزای سرویس خواب آماده عرضه به شماست. سبک نئوکلاسیک و خاصی که دراور لیدوما بر اساس آن طراحی شده است از پتانسیل خوبی برای زیباسازی محیط اتاق شما برخوردار است. این دراور به صورت تک رنگ سفید و با جنس ام دی اف تولید می‌شود. ام دی اف به کار برده شده در محصولات علاوه بر کیفیت بالا، به بهترین شکل طراحی و برش داده می‌شوند.  

جمع بندی

با مطالعه این مطلب ضمن آشنایی با برند ایرانی بالسا، چند نمونه از بهترین محصولات این برند را مشاهده کردید. جدیدترین مدل‌ های دراور و آینه را با بهترین کیفیت و قیمت می‌توانید از طریق بالسا تهیه کنید. انواع مدل آینه دراور و دراور بدون آیینه با بهترین طراحی توسط کارشناسان ایرانی در برند بالسا تولید و عرضه می‌شود.

در برند ایرانی بالسا تمامی فرایند تولید و عرضه شامل طراحی، ساخت و فروش توسط کارشناسان ایرانی و با توجه به نیاز جامعه ایران انجام می‌گیرد. به جرات می‌توان گفت راز ماندگاری این برند در بازار توجه به استانداردهای ملی و فراملی در تولید است.

به منظور دسترسی آسان مشتریان به محصولات و در راستای گسترش کسب و کار، بالسا ده‌ها شعبه فعال در سراسر ایران دارد. علاوه بر این با حضور کسب و کارها در فضای آنلاین، امکان خرید غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق سایت برای کاربران فراهم است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه