Chidaneh.com placeholder image

با این 10 ایده ساده، کتاب‌های قدیمی‌تان را به دکوراسیون بیاورید

به قلم: علیرضا باقرپور

در طول زندگی‌مان، بسیاری از ما کتاب‌های زیادی را جمع‌آوری می‌کنیم. یکی از دوران کودکی، یکی از سال های نوجوانی، یکی از پدربزرگ و مادربزرگمان. زمانی که بزرگسالی فرا می‌رسد، کتاب‌های ما بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و شاید ندانیم که باید با آن‌ها چه کار کنیم. اولین راهکار باید ارائه آنها به افرادی باشد که ممکن است بهتر از آنها استفاده کنند. با این حال، می‌توانید تعدادی از پروژه‌های سرگرم‌کننده را نیز امتحان کنید. با ما همراه باشید.

چیدمان

ساده‌ترین کار با کتاب های قدیمی این است که آنها را به عنوان کتاب‌های قدیمی گوشه‌ای رها کنید. آنها به هر اتاقی رنگی از شخصیت می بخشند.

تابلو فرش ریحان

قاب عکس 

بیرون کتاب‌های قدیمی بسیار محکم است. می‌توانید آن ها را جدا کرده و وسط آن را با استفاده از یک چاقو ببرید. عکس خود را بچسبانید و حالا یک قاب عکس با ظاهر قدیمی خواهید داشت.

اوریگامی 

با استفاده از تکنیک اوریگامی می‌توانید یک طرح زیبا بسازید. صفحات کتاب های قدیمی خود را ببرید و آنها را به هم بچسبانید. سپس شکل مناسب الگوی خود را ببرید و تا کنید!

کاغذ دیواری کتابی 

یک راه عالی برای استفاده از کتاب های قدیمی استفاده از صفحات به عنوان کاغذ دیواری است. این نه تنها ایده جالبی‌ست بلکه چیزی برای خواندن نیز وجود خواهد داشت، و در هزینه کاغذ دیواری معمولی نیز صرفه جویی می‌کند.

دکوراسیون دیواری 

با چند تکنیک ساده می توانید با استفاده از کتاب های قدیمی، یک قطعه تزئینی برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود ایجاد کنید.

میز کتابی

اگر کتاب‌های قدیمی را روی هم بچینید، می‌توانید با آنها یک میز درست کنید. حتی می‌توانید با استفاده از انباشته‌های کتاب برای پاها و قرار دادن روی چوب یا شیشه‌، یک میز با ابعاد کامل بسازید.

زیر گلدانی

وقتی گل در گلدان دارید، نمی خواهید روی سطوح چیزی نشت کند. برای طراحی داخلی بدون زحمت، می توانید از کتاب های قدیمی زیر گیاهان خود برای جذب رطوبت استفاده کنید.

جعبه مخفی 

چیزهای فوق العاده خاصی در زندگی وجود دارند که می خواهید آنها را پنهان کنید. این ابزار کوچک می‌تواند به شما در انجام آن کمک کند. صفحات خود را به هم بچسبانید و یک حفره در کتاب ایجاد کنید. شبیه هر کتاب دیگری در قفسه خواهد بود.

ساخت سبد 

این یک روش بسیار پیشرفته برای بازیافت صفحات قدیمی شما است. با این حال، ممکن است، فقط کمی تمرین و زمان ببرد.

نوت‌بوک

فقط به این دلیل که دیگر متن را نخواهید، این معنی نخواهد بود که کتاب هنوز نمی‌تواند به شما در یادگیری کمک کند. می‌توانید داخل کتاب را بردارید و یک صفحه جدید در آن قرار دهید. حالا یک نوت‌بوک جدید دارید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه