Chidaneh.com placeholder image

این خانه‌های رویایی توسط کودکان طراحی شده‌اند!

به قلم: ساناز بهبودی*

یک وب سایت از گروهی از کودکان چهار تا ده ساله خواسته شد تا خانه رویایی ایده‌آل خود را طراحی کنند تا به بزرگسالان یادآوری کنند که برنامه‌ریزی برای خانه اول آنها نیازی به استرس و ناراحتی ندارد. کودکان خلاق نیز به فکر فرو رفتند و خانه‌هایی باورنکردنی را طراحی کردند که پس از آن به صورت دیجیتالی رندر شدند که گویا برای فروش به مشتریان احتمالی ارائه می‌شوند.

خانه چتر دریایی 

جوانی به نام برین این ایده را مطرح کرد، خانه‌ای بر اساس شکل چتر دریایی.

چوب و هنر

 این سکونتگاه زیردریایی شبیه زنگ چتری شکل حیوان شناگر آزاد است که دارای یک زمین بازی سرپوشیده و یک سالن سینما است! 

خانه دوناتی

بدیهی است که سوفیا هنگام طراحی این اقامتگاه حلقه‌ای شکل، از طعم‌های شیرین الهام گرفته است. 

خانه رویایی او که به شکل دیجیتال ارائه شده است، حتی شیرین‌تر به نظر می رسد. فضای داخلی ترکیبی از سبک ها است که شما را به دویدن در دایره‌ها وادار می کند.

کریستال پالاس 

قصر کریستالی که ایزابلا تصویر کرده شامل فضایی برای یک استخر شگفت‌انگیز است که با آب رنگین‌کمانی شکل و یک اتاق خواب ساخته شده از پولک‌هاست. ایزابلا همچنین فضایی برای یک پیست غلتکی نیز در نظر گرفته است.

در واقع، همه چیزهایی که برای یک شب مفرح در خانه نیاز دارید. نمای بیرونی در نمای کریستالی رنگارنگ خیره می‌شود و چشم را به شگفتی‌های درون می کشاند.

سرزمین عجایب 

مولی یک خانه درختی طراحی کرده است که در بالای سایبان قرار دارد. دیدگاهش به نوعی فوق‌العاده است! یک اقامتگاه بسیار مطلوب. یک آپارتمان شیک که با محیط ترکیب می‌شود و هیچ همسایه پر سر و صدایی برای نگرانی وجود ندارد. 

ایده مولی حول یک تم کریسمس می‌چرخد، سرزمین عجایبی که ساخته می‌شوند و رویاها به حقیقت می‌پیوندند.

خانه رینگ کشتی 

چارلی مکانی را برای زندگی طراحی کرده است که مهارت او را در رینگ به نمایش می‌گذارد. حتی برای کمربند قهرمانی او هم جا هست. کنار استخر یا رینگ؟ انتخاب باشماست. 

در هر صورت، با این ویژگی، یک صندلی در ردیف جلو خواهید داشت. طبیعتاً خانه چارلی دارای یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز خواهد بود. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه