Chidaneh.com placeholder image

چند ایده شگفت‌انگیز برای دکوراسیون اتاق مخصوص لباس

به قلم: ساناز بهبودی*

اگر کمد شما این ظرفیت را دارد که در یک جزیره قرار بگیرد، باید اطمینان حاصل کنید که از هر طرحی که برای فضا انتخاب می‌کنید بهترین استفاده را می‌کنید. با این حال، هنگام طراحی یک جزیره کمد، مسیرهای زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ممکن است بخواهید ایستگاهی ایجاد کنید که به عنوان مکانی برای نشستن و انجام برخی کارها یا آرایش کردن باشد یا شاید فقط به فضای ذخیره سازی اضافی برای لباس‌هایتان نیاز داشته باشید. مهم است که موجودی وسایل خود را تهیه کنید و قبل از جانمایی آن‌ها، روال روزمره خود را در نظر بگیرید.

در ادامه ما ایده جزیره کمد خارق‌العاده را یادآوری کرده‌ایم که از نظر سبک، اندازه و ساختار متفاوت است. بهتر از همه، این طرح‌ها برای بازسازی در خانه شما ساده هستند. بگذارید امسال سالی باشد که بالاخره یک بار برای همیشه کمد خود را زیبا و مرتب کنید. با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان
اتاق با تم سفید

تنظیم دقیق

چرا جزیره کمد خود را طوری تنظیم نمی‌کنید که به عنوان یک میز یا روشویی نیز عمل کند؟ اگر جزیره‌ای را از ابتدا نمی‌سازید، همیشه می‌توانید یک میز را طوری قرار دهید که انگار به جزیره متصل است تا جلوه‌ای مشابه داشته باشید.

جزیره در کنار رگال لباس

میز کوچک

یک میز پایه گرد به لطف بافت ارگانیک خود در کنار این کمد شیک به نظر می‌رسد و همچنین فضای مسطح باارزشی را بدون برجا گذاشتن ردپایی بزرگ فراهم می‌کند. با توجه به شکلی که دارد می‌توان از آن به عنوان محل نشستن یا فقط به عنوان سطحی برای قرار دادن لوازم آرایشی و جانبی استفاده کرد.

نیمکت مخملی کنار قفسه کفش‌ها

نیمکت مخملی 

یک نیمکت مخملی باعث می‌شود که فرد بنشیند و چکمه هایش را ببندد و احساس خوبی داشته باشد. همچنین به عنوان فضای اضافی برای چیدمان لباس‌ها برای روزهای آینده کاربرد دارد.

جزیره سفید در اتاق

قلا‌ب‌های دستی

قلاب‌هایی را به جزیره کمد خود اضافه کنید تا به راحتی کیف‌های دستی، کلاه‌های بیسبال، روسری‌ها یا سایر لوازم جانبی را آویزان کرده و در آن‌ها پنهان کنید. به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی لازم نیست خیلی پیچیده باشد.

کمد لباس با رنگ سفید

ترکیب خلاقانه

اگر نمی‌توانید بین گسترش جزیره خود برای گنجاندن صندلی اضافی یا فضای ذخیره‌سازی اضافی تصمیم بگیرید، چرا از بهترین‌ راح حل استفاده نکنید؟ این مجموعه از کشوها با ساختار دقیق را می توان به راحتی با یک بالشتک به عنوان یک نیمکت کوچک قرار داد.

جزیره در کنار کمد لباس

نشستن زیبا

جزیره خود را طوری تنظیم کنید که در صورت تمایل می تواند به عنوان یک قطعه جزیره آشپزخانه نیز استفاده. این یک ایده عالی برای کسانی است که به فضای بیشتری احتیاج دارند.

جزیره قفسه لباس

مجموعه بدون شلختگی

اگر به مکانی برای نگهداری منظم سبدها، سطل‌ها و نگه داشتن ژاکت‌های تا شده نیاز دارید، به سراغ یک جزیره کمد با قفسه های باز بروید. این کار ثابت می‌کند که با برخی سبدها می‌توان به راحتی چیزها را مرتب و تمیز نگه داشت.

جزیره آینه دار

معجزه آینه‌‌ها

اگر به دنبال راه حلی سریع برای بزرگتر نشان دادن کمد خود هستید، یک آینه به کنار جزیره خود اضافه کنید. این کمک می‌کند نور بیشتری در فضا جریان یابد و در نهایت زیبایی فضا دوچندان شود.

قفسه های منحنی در کنار جزیره

قفسه‌های منحنی

قفسه‌های منحنی را به لبه جزیره اضافه کنید و از فضای اضافی برای نمایش وسایل شخصی و زیورآلات استفاده کنید. با توجه به اینکه شما هر روز از کمد دیواری خود استفاده خواهید کرد، شایسته آن هستید که فضایی داشته باشید که سبک شما را منعکس کند و شما را شاد کند.
 

جزیره سفید در اتاق لباس ها

نمایش کیف‌ها

کیف های خود را در قفسه‌ای در بالای جزیره خود نگه دارید. این کمد – که در واقع دارای دو جزیره است – تضمین می‌کند که کیف‌ها به راحتی در دسترس هستند و به راحتی می‌توان از این چیدمان لذت برد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه