Chidaneh.com placeholder image

میزهای هومتاز زیبایی دکوراسیون شما را تضمین می‌کند

به قلم: ساناز بهبودی*

عناصر مختلفی در چیدمان دکوراسیون ها حضور دارند که یکی از اصلی ترین آن ها میز ها هستند. همانطور که می دانید میز در بخش مقابل مبلمان قرار می گیرد و بیشتر از هر چیزی به چشم می آید. بنابراین زیبایی آن از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. از طرفی باید کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد که بتوانید برای پذیرایی از آن استفاده کنید و لوازم بسیاری با وزن های مختلف را روی آن قرار دهید. مجموعه هومتاز با بهره گیری از متریال درجه یک و طراحی مدرن، بهترین میزهای استیل را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به صورت آنلاین آن را خریداری کنید و یک چیدمان منحصر به فرد داشته باشید. امکان خرید حضوری برای علاقه مندان هم وجود دارد تا کیفیت و زیبایی تولیدات فروشگاه را از نزدیک لمس کنند و با خیال آسوده تر خریدشان را انجام دهند.

هومتاز

برای بیشتر شدن جذابیت دکوراسیون، از چه میزهایی استفاده کنیم؟

تنها جلومبلی به عنوان یک میز انتخاب شما نخواهد بود. انواع مختلفی از میزها وجود دارد که می توانید خریداری کنید. هر یک از آن ها برای بخش های مختلفی از سالن پذیرایی مناسب بوده و ظاهری جذاب و متفاوت به آن می بخشد که از میان آن ها میتوان موارد زیر را نام برد.

قالیشویی ادیب
میز کنسول سفید

میز عسلی استیل لازمه هر مبلمان

برای یک ست مبلمان 7 الی 9 نفره و… یک جلو مبلی کافی نخواهد بود. برای آنکه بتوانید در زمان پذیرایی، راحتی را برای مهمانان خود فراهم کنید شما به  خرید میز عسلی استیل شیک و مدرن نیاز خواهید داشت. طراحی این عسلی ها بسیار شیک و ظریف و با هر سبک مبلی سازگاری دارد. هومتاز در انواع شکل های گرد، چهارگوشف چند ضلعی و… این میز های عسلی را تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. میز عسلی استیل را می توانید به عنوان عنصر تزئینی در کنار مبل هایتان داشته باشید. برای تزئین آن و جلوه بخشیدن به فضا میتوانید روی آن از مجسمه های تزئینی، آباژور کوچک، شمع و… قرار دهید.

میز کنسول استیل و شکوهی غیر قابل وصل

میز کنسول استیل محصول دیگری از مجموعه هومتاز است که می توانید شکوه را به محیط شما هدیه دهد. میزهای کنسول هم برای سالن پذیرایی و هم برای سالن غذاخوری مناسب است. می توانید درون آن ظروف پذیرایی را قرار دهید و به آسانی دسترسی داشته باشید. دیگر برای پذیرایی از مهمانان نیاز به طی کردن فاصله آشپزخانه تا پذیرایی را طی نخواهید کرد. در همانجا از درون قفسه های کنسول می توانید ظروف را بردارید. فروش میز کنسول استیل در طرح های بسیار متنوع و به دو صورت همراه با آینه و بدون آینه عرضه می شود. وجود آینه ست با این میز که دارای فریم استیل است زیبایی بصری آن را دو چندان می کند. شما قادر به قرار دادن لوازم دکوری، شمعدان و… بر روی میزکنسول استیل هم خواهید بود. بهتر است در زمان خرید، نمونه پایه دار را انتخاب کنید تا جارو کردن بخش زیری آن راحت تر باشد.

شلف استیل

هر خانه ای به یک ویترین جهت چیدن اکسسوری و عناصر تزئینی نیاز دارد. در گذشته مسولیت این کار بر عهده طاقچه های دیواری بود. اما امروزه شلف ها جایگزین آن شده اند. شلف استیل محصول جدیدی است که در ابعاد و اندازه و شکل های ظاهری متفاوتی طراحی و اجرا می شود. شلف استیل علاوه بر ویترین یک کتابخانه خارق العاده هم می تواند باشد و ظاهری بسیار شکیل به اتاق مطالعه یا حتی سالن شما ببخشد. تنها قاب این شلف از استیل است و سایر بخش های ان از شیشه، آینه، هایگلاس و… خواهد بود. هومتاز برای اولین بار در ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند متناسب با نیاز خود، تغییرات سفارشی برای ساخت شلف داشته باشند.پس همین الان برای خرید حضوری و انلاین قفسه و شلف استیل وارد سایت هومتاز شوید تا با قیمت مناسب و کیفیت ساخت عالی یک شلف استیل زیبارا در خانه خود داشته باشید.

چه رنگ میزی را انتخاب کنیم؟

فرق نمی کند قصد خرید کنسول استیل را داشته باشید یا عسلی و شلف، در هر صورت هومتاز تولیدات خود را در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه می کند. انتخاب مات و براق بودن آن هم بستگی به نظر شما خواهد داشت. رنگ های گلد و سیلور جز دسته رنگ های خنثی و ارام هستند که برای تمامی سبک ها و دیزاین ها قابل استفاده می باشد. برق این رنگ در لحظه همه را مجذوب خود می کند و با انعکاس نور می تواند ظاهری دلباز تر به فضا ببخشد.

قفسه فلزی

چرا هومتاز را برای خرید انتخاب کنیم؟

شما با فروشگاه هومتار، بدون محدودیت خواهید کرد. تفاوتی ندارد در کدام نقطه از سرزمینمان هستید، کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید. از دیگر دلایلی که هومتاز را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند عبارتند از:

کیفیت تضمینی

برای ساخت محصولات استیل از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می شود. تمامی تولیدات دارای روکش هستند تا در برابر رطوبت و عوامل محیطی مقاوم باشند. در نتیجه به آسانی تمیز می شوند و نگرانی بابت قرار گیری آن ها در معرض رطوبت و… نخواهید داشت. وزن سبک در کنار مقاومت بالا نشان دهنده کیفیت ساخت این میزها است.

مناسب تمامی سلیقه ها

تنوع محصولات به اندازه ای است کهش ما با هر سلیقه ای می توانید مدل دلخواتان را انتخاب کنید. به دنبال یک کنسول شیک و امروزی هستید؟ یا عسلی ساده می خواهید؟ شلف دیواری دوست دارید؟ یا شلف ایستاده؟ و…. با هر نیاز و هر سلیقه ای که باشید، به راحتی نمونه ای که به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد. کافی است از بین محصولات درج شده در سایت انتخاب کنید.

قیمت مناسب و شگفت انگیز

انتظار قیمت بالا از همچین محصول باکیفیتی دور از ذهن نیست. اما به منظور رفاه خریداران، انواع میز های استیل با کم ترین سود و بهترین قیمت عرضه می شوند تا خریداران بتوانند به آسانی خرید خود را ثبت کرده و در هر نقطه از کشور  که هستند تحویل بگیرند. قیمت این میزها بستگی به رنگ، جنس رویه، طرح، ابعاد و… دارد. شما با تغییر این فاکتور ها به اسانی قادر به انتخاب میزی متناسب با توان خرید خودتان خواهید بود.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه