Chidaneh.com placeholder image

زیباترین ترندهای دکوراسیونی دهه 80 میلادی که هنوز هم دوستشان داریم!

به قلم: علیرضا باقرپور

مطمئناً، قطعاً چیزهایی وجود دارند که باید در دهه 80 باقی بمانند اما دهه موج نو، روندهای دکوری متفاوتی را نیز به ما هدیه داد.

مطمئنا، چیزهای بسیار خوبی می تواند احساس شود، خب، کمی بیش از حد دهه 1980، اما این ایده‌های دکور الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل برای افزودن کمی پانچ قدیمی به فضای شما عالی هستند.

تابلو فرش ریحان

از مبلمان درشت گرفته تا رنگ های روشن، فقط برخی از گرایش ها هستند که بارها و بارها به مد باز می گردند. در اینجا برخی از عناصر طراحی مورد علاقه ما در دهه 80 وجود دارد که هنوز هم به خوبی کار می کنند.

استفاده از برنج

مطمئناً، این روزها مینیمالیسم همه جا وجود دارد، اما فکر می کنیم زمان آن رسیده است که همه چیز حداکثری را در آغوش بگیریم. این قفسه برنجی قابل تنظیم، هر چیزی است که ما در مورد دکوراسیون دهه 80 دوست داریم.

جسور و پر سر و صدا است، با لبه‌های گرد که حسی سرگرم‌کننده و عجیب به آن می‌دهد. وقتی به دهه 80 فکر می‌کنیم، به سبک بی‌شرمانه فکر می‌کنیم و این هنر برنجی قطعاً همین است.

چیدمان با پاستل

بهترین چیز در مورد دهه 80 این است که بسیاری از روندهای طراحی کاملاً متضاد بودند. اگر پررنگ و نئون مورد علاقه شما نیست، پاستل چطور؟

این گوشه خواندن دوست داشتنی ثابت می کند که رنگ‌های پاستلی به بهترین شکل ممکن بازگشته‌اند. دیواری را با رنگ رژگونه ملایم رنگ‌آمیزی کنید، سپس بالش‌های آبی پاستلی یا بالش اضافه کنید تا این جنبه عجیب دهه 1980 را در آغوش بگیرید.

نخل را تجربه کنید

طرح‌های استوایی در دهه 80 بزرگ بودند، اما گیاهان استوایی نیز بزرگ بودند و اگر زمانی برای گیاهان آپارتمانی بیشتر به بهانه‌ای نیاز داشتید، اینجا بروید.

این اتاق خواب با الهام از سبک مدرن دارای یک گیاه نخل بزرگ است که حال و هوای گرمسیری را به ما می‌دهد. اگر چیز واقعی برای شما بیش از حد تلاش می کند، گیاهان مصنوعی زیادی وجود دارند که ظاهر و احساسی مشابه دارند.

مبلمان درشت را در آغوش بگیرید

این اتاق نشیمن دارای دو ترند دهه 80 است که ما دوست داریم: چوب تنبور و مبلمان درشت. مبل‌های عمیق در دهه 80 محبوب بودند و ما هنوز از آنها سیر نمی‌شویم. 

آنها نه تنها از نظر بصری جالب هستند و به فضای شما احساسی نرم و خانگی می‌دهند، بلکه فوق‌العاده راحت هستند. مبلمان درشت تضاد دوست داشتنی با قطعات شیک و مدرنی است که ما به آن عادت کرده‌ایم. شاید اکنون زمان آن رسیده است که بزرگ شویم.

لوازم جانبی گرد را اضافه کنید

آیا می خواهید کمی دهه 80 را در سراسر خانه خود بپاشید؟ این گلدان های گرد و درشت یک گزینه عالی هستند. رنگ‌های پاستلی فوق‌العاده رترو هستند و طرح‌های گرد برای افزودن لطافت به خانه‌ای مدرن و ساده مناسب هستند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه