Chidaneh.com placeholder image

این شما و این جذاب‌ترین پالت‌های رنگی برای خانه شما!

به قلم: علیرضا باقرپور

در حالی که طرح‌های رنگی خنثی با الهام از دکوراسیون اسکاندیناوی جذاب به نظر می‌رسند، زیباسازی خانه شما با رنگ‌های پر زرق و برق در حال حاضر مرسوم است. 

اما، اگر مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید رنگ‌های غیر خنثی را به فضای خود اضافه کنید، ایده‌های زیر ترفندهایی را برای تقویت مجدد دکوراسیون خود با رنگین‌کمانی از رنگ‌ها به اشتراک می‌گذارند.

سرویس خواب بالسا

طرح‌های رنگی روشن حمام

فرو بردن انگشت پا در دریای رنگی برای اولین بار در خانه می تواند ترسناک باشد. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم ساده ترین راه برای شروع این است که یک یا دو رنگ روشن به کوچکترین نقطه در خانه خود اضافه کنید.

حمام‌های کوچکی که در این آپارتمان بازسازی شده است، نشان‌دهنده این موضوع است. فضاهای شاد، کاشی‌های گرافیکی را با وسایل و لوازم جانبی در سایه های برقی زرد، صورتی و قرمز ترکیب می‌کنند.

چاپ‌های انتزاعی و سایه‌های پیچیده

اگر جنبه مینیمالیستی شما با رنگ‌های روشن و مداد رنگی همراه نیست، وسایل را با چاپ‌های انتزاعی و سایه‌های پیچیده ترکیب کنید.

مبل آبی کم رنگ این اتاق نشیمن با الهام از سبک بوهمی و بالش‌ها و دو صندلی چاپ ممفیس با رنگ‌های ملایم و طرح‌های رنگارنگ به همه چیز اضافه می‌شوند.

اتاق نشیمن جواهری

مبلمان با رنگ جواهر به این اتاق نشیمن شیک، جذابیت دنجی می بخشد. 

مبل بنفش رنگ‌آمیزی شده فضا را با رنگ‌های تند تثبیت می‌کند در حالی که صندلی‌های زرد لیمویی و سبز سیبی تعادل را به ارمغان می‌آورند. میزهای کناری سرامیکی به رنگ فیروزه‌ای برای تقارن اتاق کمک می‌کنند.

کاغذ دیواری پروانه‌ای رنگارنگ

کاغذ دیواری پروانه‌ای، یک چهارپایه روکش شده از کالاهای خانگی، بالش های چاپی و یک لحاف چیزهایی هستند که این اتاق خواب سفید را در خانه‌ای که با طراحی داخلی فرانسوی بازسازی شده، رنگ‌آمیزی می کند.

تزیین با زرد خردلی

دکوراسیون زرد خردلی این خانه مدرن با الهام از خانه‌های مزرعه بازسازی شده است. ما عاشق این هستیم که چگونه رنگ می‌تواند فوراً فضایی را که سایه‌های چوبی بر آن غالب شده، تازه کند.

با پرده‌های رنگارنگ، فضای خنثی را روشن کنید

از پرده‌های رنگارنگ و گلدار برای روشن‌تر کردن محیط‌های خانوادگی استفاده کنید که در آن مبلمان خنثی غالب است. یک نقاشی انتزاعی که به مجموعه‌ای از رنگ‌های کالیدوسکوپیک افزوده می‌شود.

اتاق نشیمن بوهمی

رنگ آبی، رنگ اصلی در این تریلر قدیمی است. سقف های دریایی و لوازم رنگارنگ دست ساز توسط صنعتگران محلی فضا را شخصی می‌کند. ما تختخواب‌های روز را دوست داریم زیرا هم برای خواب و هم برای استراحت مناسب هستند. کفپوش چوب پنبه‌ای با یک فرش کوچک پوشیده شده است.

ایده‌های چیدمان صورتی و زرد

فضایی به اندازه جعبه جواهر تبدیل به یک اتاق نشیمن زمستانی دراماتیک و گرم کننده در خانه شده است. در اینجا دیوارهای دریایی، فضای نشیمن دنج زرد و صورتی را احاطه کرده‌اند.

الگوهای چندلایه

در این خانه، دکوراسیون داخلی فرانسوی، پارچه‌های بی‌شماری را با الگوهای پر جنب و جوش ترکیب کردند تا این اتاق را ایجاد کنند.

دیوار رنگارنگ

دیواری بی‌نظیر که با بافت رنگارنگ خلق شده ظاهری درخشان را ایجاد می‌کند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه