Chidaneh.com placeholder image

چند قاب خاص و خیره‌کننده از جنجالی‌ترین بازی سال

شرکت اکتیویژن، شب گذشته گیم‌پلی نسخه جدید call of duty  را با نام modern warfare 2 منتشر کرد. همان طور که در سالیان اخیر شاهد بودیم این بازی از محبوبیت بالایی بین گیمرها برخوردار است و در ژانر خود جزو آثار درجه یک به شمار می آید. در ادامه با معرفی داستان این نسخه، به بررسی نقشه بازی و فضای آن خواهیم پرداخت.

بازی کال اف دیوتی

پیش از پرداختن به نقشه‌های بازی Call of Duty Modern Warfare 2، باید به ویژگی‌های جدید بخش آنلاین این بازی نیز اشاره کرد. این بازی در کنار Field Upgradeهای قدیمی، بسیاری Field Upgrade جدید، در کنار ابزاری جدید چون دوربین‌های تاکتیکال و بمب‌های EMP به این بازی افزوده است. علاوه بر آن نباید از مکانیسم‌های شنا و مبارزات درون آب و البته گان اسمیت جدید بازی Call of Duty Modern Warfare 2 غافل ماند. دیگر ویژگی‌های مهم افزوده شده به این بازی، دوربین سوم شخص و اسلایدر میدان دید (FOV Slider) هستند که کاربران برای مدت بسیار طولانی خواستار آن‌ها بوده‌اند.

فیلم نت

نقشه بازی در Valderas Museum

Valderas Museum در بازی کال اف دیوتی

نقشه Valderas Museum یکی از نقشه‌های نسبتا بزرگ حالت‌های 6 در برابر 6 بازی بوده که شما را به کشور اسپانیا می‌برد. شما می‌توانید این نقشه را در نسخه بتای بازی نیز تجربه کنید. این نقشه از بازی، از دو فضای مجزا خارج موزه و داخل موزه تشکیل شده و برای حالت‌هایی چون Hardpoint و Domination بی‌نظیر است.

نقشه بازی Marina Bay Grand Prix

نقشه تایید شده Marina Bay Grand Prix در بازی کال اف دیوتی

نقشه Marina Bay Grand Prix اولین نقشه تایید شده در این بازی بود که ما را به پیست مسابقه خیابانی کشور سنگاپور می‌برد. این نقشه نیز مانند نقشه موزه در نسخه بتای بازی حضور دارد. منظره این پیست یکی از بی‌نظیرترین‌های این بازی است.

نقشه رنگارنگ Mercado Las Almas

Mercado Las Almas در بازی کال اف دیوتی

نقشه Mercado Las Almas همانطور که از نامش مشخص است در کشور رنگارنگ و زیبای مکزیک واقع شده و در نسخه بتای بازی نیز قابل تجربه است. این نقشه یکی از نقشه‌های کوچک بازی بوده و مبارزاتی مملو از صحنه‌های اکشن و سرعت بالا را در اختیار ما قرار می‌دهد. نقشه بازار یکی از رنگارنگ‌ترین نقشه‌های تاریخ کالاف دیوتی بوده و معماری خیره‌کننده‌ای دارد که باعث می‌شود تجربه‌ای بسیار پر هیجان با آدرنالین بالا را به اندازه کوچک خود در اختیار ما قرار دهد.

نقشه Breenbergh Hotel

نقشه Breenbergh Hotel دربازی کال اف دیوتی

نقشه Breenbergh Hotel در کشور هلند و به طور دقیق‌تر در شهر آمستردام واقع شده است. این نقشه شباهت زیادی با نقشه موزه داشته و شامل دو بخش داخلی و خارجی می‌شود و نقشه‌ای بزرگ ولی پر تنش به نظر می‌رسد. این نقشه در نسخه بتای بازی نیز در دسترس بوده و می‌توانید از این نقشه پر زرق و برق، با معماری جذاب لذت ببرید.

 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه