Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی با شرکت معماری هیرادانا

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی داخلی و دکوراسیون از عناصر جان بخشی به فضا است که ارتباط بین افراد و ساختمان را برقرار می‌کند. طراحی داخلی و معماری ساختمان شباهت‌های زیادی در سازه و متریال دارند با این تفاوت که طراحی داخلی صرفا فضای داخل و درون ساختمان را شامل می‌شود.

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

تغییر سبک زندگی و افزایش طرفداران زندگی شهری، خانه‌های بزرگ کم‌کم به آپارتمان‌های با متراژ کم تبدیل شده‌اند که طراحی داخلی در آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. درواقع رسالت طراحی داخلی، استفاده بهینه از تمام بخش‌های داخلی و ایجاد تغییرات در فرم و شکل فضاها است. تغییری که شامل عناصر تشکیل دهنده فضا، چیدمان، نور و رنگ می‌شود. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی به سبک مدرن از صفر تا صد طراحی و نظارت با شرکت معماری هیرادانا صحبت کنیم.

سرویس خواب بالسا
شرکت معماری هیرادانا

تلفیق فرش و معماری در نمونه کار شرکت معماری هیرادانا

فرش و معماری همیشه از جایگاه والایی در تمدن ایرانی برخوردار بوده‌اند. چشم نواز بودن معماری اصیل ایرانی و نقوش اصیل فرش ایرانی از گذشته تا به اکنون، پیوندی ناگسستنی بین این دو نماد هنر و روح زیبایی جامعه ایرانی به وجود آورده است. نقش و نگار رنگین در فرش ایرانی صرفا برای پرکردن فضای خالی نیست، بلکه همانند معماری هر خط و رنگی در آن معنا و مفهومی عمیق دارد و بازتابی از جهان بینی انسان شرقی و ایرانی است.

شرکت معماری هیرادانا

پیوند بین فرش و معماری

شرکت هیرادانا در پروژه طراحی دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی به سبک مدرن در تلاش است تا به پیوند میان این دو نماد هنر و روح زیبایی جان ببخشد. تمام هدف ما این است که با تاکید بر وجوه مشترک بین فرش و معماری به سبکی منحصربه‌‌فرد برای طراحی این برند برسیم که با ویژگی‌های معماری سبک مدرن قرابت داشته باشد و همزمان جان‌مایه‌های ناب فرش ایرانی را به رخ مخاطب بکشاند و روح این هنر زیبا در تار و پودش متجلی شود! با ادغام خلاقیت و تکنیک، طرحی نو در انداختن، هنری است برای ارضای نیازهای زیبایی طلبانه کارفرما که شناسنامه گروه معماری هیرادانا بر آن استوار شده است. 

اتود دفتر فرش بهشتی توسط شرکت هیرادانا

زیبایی در نهایت تناسب است

شکل یا فرم یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های طراحی سبک دکوراسیون مدرن است. استفاده از اشکال هندسی مستطیل، مربع یا مکعب با زوایای منحنی در کنار شکل‌های مدور و کروی بیش از هر چیزی در طراحی به سبک مدرن دیده می‌شود. همانطور که ارسطو می‌گوید: «زیبایی در نهایت تناسب است». توازن بین اعضای بنا و تزیینات و آرایه‌هایی که برخاسته از تناسبات هندسی است نقطه عطفی است که معماری را به فرش ربط می‌هد.

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

هندسه در فرش و معماری

رعایت تناسب طلایی و اصل زیباشناسی در معماری ایرانی همان نقطه مشترک بین فرش و معماری است. خصیصه‌ای که شرکت معماری هیرادانا برای پروژه دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی به سبک مدرن بر آن تاکید دارد تا بتواند هویت برند فرش بهشتی را با زبان هندسه و معماری به بهترین شکل ممکن خلق کند.

چهار رکن معماری به سبک مدرن

نوگرایی، عملکردگرایی، نظم و عقلانیت چهار رکن بنیادین طراحی به سبک مدرن هستند؛ ویژگی‌های فرمی و عملکردی که دست به دست هم داده تا به هدف نهایی زیبایی بصری برای مخاطب برسند که درکنارش ماندگاری و دوام هم داشته باشد. ماندگاری که یادآور قدمت چندهزار ساله فرش ایرانی و «قالی کرمان» است. ما در طراحی دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی به سبک مدرن گوشه چشمی به این چهار رکن اساسی معماری به سبک مدرن داریم. 

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

پالت رنگ

رنگ هم دیگر آیتمی است که برایمان اهمیت زیادی داشت. طیف گسترده رنگ‌ها در طراحی مدرن می‌تواند یادآور بازی رنگ‌ها در فرش ایرانی باشد، آنجا که پالت‌های رنگی فرش ایرانی هر دنیای تاریکی را جان و نور می‌بخشد! می‌تابد و حیات می آورد!

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

ما در شرکت معماری هیرادانا برای طراحی دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی به سبک مدرن برآنیم تا زندگی و هنر غنی فرش ایرانی را به واسطه معماری مطلوب محقق کنیم و در راستای همین هدف تیمی از نیروهای باسابقه در کنار نیروهای جوان و پرانگیزه گرد هم آورده ایم تا با تلفیق تجربه و انگیزه بتوانیم تصویر درستی از معماری را به مخاطب خود نشان دهیم. پیوندی بین میراثی گرانبها همچون فرش و معماری سبک مدرن تا زیبایی و دوام برند فرش بهشتی را بهتر برای مخاطب تصویر کنیم.

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

درباره هیرادانا

10 سال سابقه و تجربه اندوزی در عرصه صنعت ساختمان و فعالیت در طراحی و اجرای بیش از 400 پروژه مسکونی، اداری، تجاری، و ویلایی در تهران و سایر نقاط کشور مسیر پرفراز و نشیبی بوده که این گروه معماری پشت سر گذاشته و به جایگاه امروز رسیده است. 

هدف ما در شرکت معماری هیرادانا توسعه ایده‌‌ها و نوآوری‌های تازه است تا فضایی دلنشین برای زندگی شما خلق کنیم. رعایت اصول و استانداردهای معماری، مدیریت بهینه هزینه و پیاده‌سازی کامل پروژه‌ها تنها نمای کوچکی از کارآزمودگی، تخصص و مهارت، و تجربه این تیم قدرتمند است. برای ما هر پروژه تعریف خاص خودش را دارد و با مشارکت مشتری به درک متقابلی از نیازها و انتظارات کارفرما می‌رسیم. 

فعالیت در زمینه طراحی و اجرای تخصصی پروژه‌های لوکس معماری و معماری داخلی با کاربری‌های مختلف مسکونی اداری تجاری، طراحی و مطالعات نقشه‌های معماری سازه برق و مکانیک، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی از صفر تا صد، و طراحی و اجرای تخصصی پروژه‌های نمای ساختمان محوطه سازی و روف گاردن بخشی از حوزه‌های اصلی فعالیت شرکت معماری هیرادانا هستند.

طرح هیرادانا برای دکوراسیون اداری دفتر مرکزی برند فرش بهشتی

کلام آخر

سه فاکتور اصلی صداقت و درستی، خدمات ویژه و تخصصی بودن در حرفه خود، شرکت معماری هیرادانا را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌سازد. به اعتقاد گروه معماری هیرادانا، ساختمان زمانی رنگ واقعی خود را پیدا می‌کند که سنگ بنای آن دانایی و درستی باشد، و با مسئولیت پذیری، علم و دانش پیش برود. 

رعایت همین اصول و نکات ریز در گروه معماری هیرادانا باعث شده که امروز به جایگاهی برسیم که خود را مدعی عنوان بهترین مجموعه از لحاظ فنی اجرایی و جلب رضایتمندی مشتری بدانیم. برای آشنایی با ما و مشاهده نمونه کارهای بیشتر نگاهی به این صفحه بیندازید. گذشته‌ی ما افتخار ماست و می‌کوشیم آینده‌ای با رضایت و لبخند شما بسازیم! 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه