Chidaneh.com placeholder image

سینک ظرفشویی ماگما استون: آینه تمام نمای خلاقیت

به قلم: تحریریه چیدانه

سینک گرانیتی ماگما استون آیینه تمام نمای تلفیق سنت و مدرنیته است که صنایع دستی و فناوری با کیفیت و خلاق را درهم می‌آمیزد. شرکت ماگما استون تولید کننده سینک ظرفشویی جدید گرانیتی است که به‌خاطر کامپوزیت استفاده شده در آن از دوام خوبی برخوردار است. تنوع رنگی بالا و نمای شیک و اشرافی که سینک گرانیتی ماگما استون به آشپزخانه هدیه می‌کند از دیگر مزایای قابل توجه سینک‌های گرانیتی جدید ماگما استون هستند که دست‌کمی از رقبای خارجی در بازار ندارند.

سینک گرانیتی ماگما استون جواهری در قلب خانه

سینک گرانیتی ماگما استون برآمده از دل تجربه، اشتیاق و تفکری خلاق است که گروه تولیدی ماگما استون را به‌وجود آورده است. سینک ظرفشویی گرانیتی جدید نوعی کامپوزیت محکم با 75 درصد کوراتز طبیعی است: یعنی سخت‌ترین ماده تشکیل دهنده گرانیت که به‌این راحتی آسیب نمی‌بیند. به‌علاوه اینکه قابل تعمیر هم هست. زود تمیز می‌شود و قیمت عالی هم دارد. تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها کافی است تا ترغیب به خرید سینک گرانیتی ماگما استون شوید. اما اگر هنوز ذره‌ای تردید دارید نگاهی به مزایا و محاسن این سینک‌های‌ ظرفشویی گرانیتی جدید بیندازید تا مطمئن شوید که با خرید آن‌ها جواهری را به قلب خانه‌تان هدیه می‌دهید.

سرویس خواب بالسا

چرا باید سینک گرانیتی ماگما استون بخریم؟

سینک گرانیتی ماگما استون خط نمی‌افتد

سینک ظرفشویی گرانیتی جدید تولید ماگما استون در مقایسه با سایر سینک‌های ظرفشویی سطح صیقلی و ضدخشی دارد که بعد از مدتی استفاده مثل همان روز اول می‌ماند. خبری از خش و خط نخواهد بود چرا که متریال استفاده شده در این سینک‌ها درمقابل خراش مقاوم است.

سینک گرانیتی ماگما استون در مقاومت بی‌نظیر است

مقاومت بالای این محصول فوق‌العاده به‌خاطر وجود کامپوزیت است. اگر به‌دنبال سینک ظرفشویی هستید که یک عمر برایتان کار کند و آخ هم نگوید، بهترین گزینه سینک گرانیتی ماگما استون است. 

سینک گرانیتی ماگما استون هوای جیب‌تان را دارد

خوشبختانه در گروه تولیدی ماگما استون به فناوری دست پیدا کرده‌ایم که هزینه‌های اضافی را بدون تغییر کیفیت به حداقل برسانیم. این یعنی عرضه محصولی با کیفیت، منحصربفرد با قیمت اقتصادی. هدف ما در ماگما استون این است که زیبایی صرفا منحصر به طبقه و قشر خاصی نباشد. قیمت به‌صرفه سینک ظرفشویی گرانیتی جدید ماگما استون باعث جلب خریداران بیشتر می‌شود.

سینک گرانیتی ماگما استون در برابر حرارت مقاوم است

سینک‌های گرانیتی ماگما استون در مقایسه با سینک‌های استیل مقاومت بالاتری دربرابر حرارت دارند. تحمل 280 درجه سانتیگراد گرما برای سینک ظرفشویی و عدم تغییر رنگ می‌تواند یکی از محاسن مهمی باشد که بسیاری از خانم‌های خانه‌دار را مجاب به خرید سینک ظرفشویی جدید گرانیتی ماگما استون کند.

سینک گرانیتی ماگما استون دیداری با رنگین کمان است

رنگ و نور از عناصر مهم طراحی دکوراسیون آشپزخانه هستند که به‌لطف تنوع رنگی بالا در سینک‌های ظرفشویی گرانیتی ماگما استون تامین می‌شوند. این سینک‌ها را می‌توان با رنگ‌های سفارشی مثل نوک‌ مدادی، صورتی و . . . تولید کرد. البته دو رنگ سفید و مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌های سینک‌های گرانیتی هستند که با هر رنگی ست می‌شوند.

سینک گرانیتی ماگما استون با تغییر رنگ غریبه است

یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه کدر شدن سینک ظرفشویی به‌خاطر استفاده از مواد شویند اسیدی و وایتکس است. اما با استفاده از سینک گرانیتی ماگما استون دیگر خبری از تغییر رنگ و کدر شدن نخواهد بود چرا که این سینک‌های ظرفشویی نسبت به مواد شوینده مقاومت بالایی دارند. 

سینک گرانیتی ماگما استون آنتی باکتریال است

درصد بالای ماده کوارتز موجود در سینک‌های ظرفشویی گرانیتی جدید ماگما استون کافی است تا میکروب و باکتری در سینک نفوذ نکند.

تنوع بالا در قابلیت نصب

خوشبختانه سینک‌های گرانیتی ماگما استون را می‌توان زیرکار یا کورین یا به‌شکل توکار نصب کرد.

سینک ظرفشویی ماگما استون
سینک گرانیتیه مدرن آشپزخانه
سینک ظرفشویی ماگما استون

خلاصه مزایای سینک گرانیتی ماگما استون 

  • ظاهر متفاوت و زیبای سینک
  • تنوع رنگبندی سینک‌های گرانیتی
  • جنس سخت و مقاوم سینک
  • سینک آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی
  • اندازه لگن استاندارد و عمیق
  • زیرآب و سیفون با کیفیت
  • بسته‌بندی محکم
  • سیفون اتوماتیک در اکثر مدل‌ها

 معایب سینک ظرفشویی گرانیتی ماگما اسون

حتما این ضرب‌المثل معروف را شنیده‌اید که «آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری»! دقیقا شرح حال سینک‌های ظرفشویی گرانیتی جدید ماگما استون است که مزایای بیشماری دارد از طول عمر بالا، تنوع، ثبات گرفته تا قیمت اقتصادی و مقرون به‌صرفه. دیگر جای حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند. شاید تنها عیبی که بتوان روی این مدل سینک‌ها گذاشت سخت تمیز شدن‌شان باشد. اما باید آب پاکی را روی دست‌تان بریزیم و بگوییم این هم عیب نیست. چرا که تمیز کردن این سینک‌ها روش خاص خودش را دارد. فقط به یک پارچه تمیز، کمی سرکه سفید، جوش شیرین و نمک نیاز دارید. نتیجه یک سینک تمیز و درخشان خواهد بود.

شرکت ماگما استون؛ از مشاوره خرید تا خدمات پس از فروش

اگر علیرغم تمام این قابلیت‌ها هنوز درباره خرید سینک ظرفشویی گرانیتی جدید ماگما استون تردید دارید، دیگر باید برگ برنده را رو کنیم. مشاوره خرید، تعهد و وفاداری به مشتری و خدمات پس از فروش همان برگ برنده ما در گروه تولیدی ماگما استون است. ما در شرکت ماگما استون به‌دنبال جلب رضایت مشتری با محصول باکیفیت و بادوام هستیم چرا که رضایت و تامین سلیقه مشتری اولویت تیم ماست. از مشاوره خرید سینک تا خدمات پس از فروش در کنار شما می‌مانیم تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

درباره شرکت تولیدی ماگما استون

شرکت ماگما استون سفر خود را از سال 1394 در زمینه طراحی و تولید سینک‌های گرانیتی شروع نمود. سفری که با هدف موفقیت کلید خورد و ادامه آن به خلق ایده‌های نوین رسید. خلاقیت، تفکر، تعهد و سلیقه در کنار تجربه و اشتیاق حلقه‌های زنجیری هستند که ماگما استون را به مشتری پیوند داده و به‌سمت تکامل بیشتر سوق می‌دهند. داستان موفقیت ما از خلق ایده‌های جدید شروع شد و به این زودی‌ها پایان نخواهد پذیرفت، چرا که شما را نه به‌عنوان مشتری که به مثابه همراه و حامی در کنار خود داریم.

مطلب مرتبط: سینک سنگی ظرفشویی، مدل های جذاب برای آشپزخانه ایرانی!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه