Chidaneh.com placeholder image

صفر تا صد ساختمان‌سازی و نوسازی با رنویت آرک

به قلم: تحریریه چیدانه
صفر و تا صد ساختمان سازی با رنویت آرک

یکی از تصاویری که اکثر ما از دوران کودکی با آن بزرگ شده‌ایم، لِگوهای ساختمان‌سازی رنگارنگی هستند که خانه‌سازی را برای ما تبدیل به امری عینی کردند، اما دنیای واقعیت با سرزمین عجایب کودکی فرق می‌کند، برای ساختمان‌سازی باید یک زمین خالی و نقشه‌ای برای ساخت داشته باشید.

شروع ساختمان‌سازی

تا به ‌حال برایتان پیش آمده که به مراحل ساختمان‌سازی خانه‌ای فکر کنید که در آن زندگی می‌کنید!؟ جدای از مفهوم معنوی خانه که ماوا است و محل آرامش، مراحل فیزیکی هم لازم بوده تا یک زمین خالی به این خانه تبدیل شود که اکنون محل آسایش‌تان است.

سرویس خواب بالسا

احتمالا اولین تصویری که از مراحل ساختمان‌سازی به‌ ذهن می‌رسد، خاک است و گود برداری، تخریب و سازه و…که حتی یک لحظه هم تمایلی به ورود به این تصویر ذهنی ندارید! پُربیراه هم تصور نمی‌کنید! ساختمان‌سازی کاری تخصصی با مراحل سخت است که چالش‌های خاص خود و البته تخصص متناسب با این مراحل چالش‌برانگیز را می‌طلبد. خوب همین‌جای کار خیلی‌ها کنار می‌کشند و بی‌خیال ساختمان‌سازی می‌شوند.

نگران نباشید، قصه به‌ همین‌جا ختم نمی‌شود؛ آن ضرب‌المثل محبوب ایرانی را به‌خاطر بیاورید که «شاهنامه آخرش خوش است»! همیشه تیم متخصص و کارآزموده‌ای هست که بتوانید انجام کارهای تخصصی مثل ساختمان‌سازی را به آن‌ها بسپارید. ما در مجموعه ساختمان‌سازی و بازسازی رنویت آرک کنار هم جمع شده‌ایم تا از صفر تا صد ساختمان‌سازی و بازسازی را برای شما مدیریت و اجرا کنیم.

بازسازی با رنویت آرک

صفر تا صد ساختمان‌سازی و بازسازی با رنویت آرک

یکی از تصاویری که اکثر ما از دوران کودکی با آن بزرگ شده‌ایم، لِگوهای ساختمان‌سازی رنگارنگی هستند که خانه‌سازی را برای ما تبدیل به امری عینی کردند. اما دنیای واقعیت با سرزمین عجایب کودکی فرق می‌کند، برای ساختمان‌سازی باید یک زمین خالی و نقشه‌ای برای ساخت داشته باشید. تازه این اول راه است و باید هفت جفت کفش آهنی بپوشید و هفت عصای آهنی بردارید تا پس از تصمیم‌گیری درباره اجرای سازه طراحی شده، وارد مسیر کسب مجوز و پروانه ساخت بشوید. تازه برای اینکه مجوز شروع مراحل ساختمان‌سازی بدهند باید مدارک مالکیت، سند، مدارک هویتی و مهندس ناظر داشته باشید. اگر شانس با شما یار باشد و کارتان چندباری به تعویق نیفتد، مجوز صادر می‌شود و به مرحله شروع ساختمان‌سازی می‌رسید.

گاهی اما خانه یا ساختمان قدیمی داریم که با انجام تغییرات جزیی یا کلی، آن را بازسازی می‌کنیم تا دوباره قابل استفاده و قابل سکونت شود. مرمت و بازسازی ساختمان جان دوباره‌ای به ظاهر بنا می‌دهد. شاید فکر کنید که بازسازی با ساختمان‌سازی فرق می‌کند و راحت‌تر است، چرا که همه‌چیز آماده و حاضر است و فقط قرار است تغییرات جزیی ایجاد کنید، اما آیا استخوان شکسته‌ای که بد جوش خورده باشد به همین راحتی جا می‌افتد؟ واضح است که خیر. پس بازسازی هم همانند ساختمان‌سازی، یک گروه کارشناس متخصص و کارآمد می‌طلبد. تیمی که بتواند تمام نیازها و الزامات پروژه را رعایت کند، برنامه‌ریزی مناسب و صحیح داشته باشد، و کار با کیفیتی با حداقل صدمات و با کمترین هزینه تحویل دهد. ما در مجموعه ساختمان سازی و بازسازی رنویت آرک این تیم را داریم که مفتخر است تمام ویژگی‌های لازم برای انجام صفر تا صد بازسازی را دراختیار دارد تا جان دوباره‌ای به نمای ظاهری ساختمان‌تان ببخشد.

مراحل صفر تا صد ساختمان‌سازی

تیم ساختمان سازی رنویت آرک آماده است تا واقعا از صفر تا صد ساختمان‌سازی با شما همراه شود یعنی از اولین مرحله یعنی گودبرداری می‌توانید روی ما حساب کنید تا آرماتوربندی و اسکلت بتونی، قالب بندی در مرحله ساخت خانه، بتن ریزی، اسکلت‌بندی، ساخت سقف، دیوارچینی، تاسیسات ساختمان، گچ و خاک دیوار، نصب در و پنجره‌ها، کف‌سازی و گچ‌کاری تا اجرای نما و دکوراسیون داخلی. ما در رنویت آرک، خدمات انحصاری و سفارشی، متناسب با درخواست مشتری ارائه می‌دهیم و همین وجه متمایزکننده ما از سایر مجموعه‌ها است. 

رنویت آرک و صفر تا صد بازسازی

ممکن است بخواهید یک ساختمان اداری، تجاری یا مسکونی را بازسازی کنید. فرقی نمی‌کند مجموعه ما آمادگی این را دارد که از صفر تا صد بازسازی ساختمان مطابق با سلیقه کارفرما پیش برود. پس اگر قصد بازسازی ساختمان‌تان را دارید، ما اینجا هستیم تا از صفر تا صد بازسازی را مطابق با سلیقه شما و البته قدمت فضا پیش ببریم. زیرسازی و نازک‌کاری دو مرحله مهم بازسازی ساختمان هستند که مستلزم مهارت و تخصص ویژه هستند که تیم ما در رنویت آرک این مهارت و تخصص را در اختیارتان می‌گذارد.

 ما از صفر تا صد بازسازی منزل هم کنار کارفرما می‌مانیم و از انتخاب نوع پوشش دیوارها، نحوه چیدمان داخلی، تا رنگ‌آمیزی سقف و دیوارها، نوسازی کف، و بازسازی اتاق خواب، سرویس بهداشتی و آشپزخانه مشاوره و اجرا را در دست می‌گیریم تا کارفرما همان تصویر زیبای مجسم شده در ذهن بعد از بازسازی منزل را به چشم ببیند.

چرا باید بازسازی کنیم؟

هرچند دلیل بازسازی یک مسئله شخصی است اما گاهی هم به ‌خاطر بالا بودن هزینه‌های ساخت یک ساختمان جدید، بازسازی گزینه کم‌هزینه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری برای نوسازی به‌ شمار می‌آید. هرچندکه برخی بازسازی‌ها به ‌حدی هستند که ممکن است هزینه بازسازی از ساختمان‌سازی هم بیشتر شود، اما معمولا بیشترین علت انجام بازسازی، تغییر دکوراسیون و معماری داخلی است. 

مراحل بازسازی ساختمان

فرقی نمی‌کند بنایی که قرار است بازسازی شود قدمت چندساله دارد یا اصلا یک خانه آپارتمانی است یا خانه ویلایی؛ در هرصورت مراحل بازسازی ساختمان باید طبق یک اصول مشخصی پیش بروند.

  • انتخاب نوع بازسازی
  • انتخاب یک پیمانکار خوب
  • مشخص کردن میزان بودجه
  • طراحی
  • گرفتن مجوزهای لازم
  • برنامه ریزی
  • تخریب
  • شروع عملیات‌های بازسازی
  • بررسی کیفیت و استانداردهای تعریف شده
  • تأیید نهایی

مراحل زیاد هستند، اینطور نیست؟ اگر قرار باشد خودتان، تک و تنها تمام این مراحل را طی کنید، مطمئن باشید که به غول مرحله اخر که هیچ، در همان دو سه مرحله اول خسته شده و بی‌خیال همه‌چیز خواهید شد. اینجاست که باید بگردید دنبال تیم یا مجموعه‌ای که از صفر تا صد بازسازی را به عهده بگیرد و همه‌چیز را مطابق با خواست و سلیقه شما پیش ببرد. جای نگرانی نیست! چرا که تیم رنویت آرک آمادگی دارد که از صفر تا صد بازسازی ساختمان شما را به عده بگیرد.

چرا باید رنویت آرک را انتخاب کنیم؟

ساختمان‌سازی و بازسازی فرایندی چند مرحله‌ای و زمان‌بر است که باید در مدت زمان مشخص و در محدوده حریم‌های تعیین شده انجام شود. مراحل و فرایندی که به تجربه و سابقه، تخصص و مهارت و البته توانایی و قابلیت نیاز دارند. بنابراین منطقی و عاقلانه است که کار ساختمان‌سازی و بازسازی را به اهل فن بسپارید تا نه زمان و هزینه را از دست بدهید و نه مجبور به دوباره‌کاری نشوید. تمام قابلیت‌هایی که اشاره کردیم، در مجموعه رنویت آرک گردهم آمده‌اند که «آنچه خوبان همه دارند…» ما یکجا داریم. مجموعه ساختمان‌سازی و بازسازی رنویت آرک از سال 1387 در حوزه ساختمان‌سازی مشغول فعالیت است. 

اگر هنوز هم مجاب نشدید که چرا باید رنویت آرک را انتخاب کنید باید بگوییم که مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان با برنامه ریزی بسیار دقیقی که به‌ شدت نسبت به آن متعهد هستیم، و طراحی 3D بدون هزینه را هم باید به لیست بلندبالای ویژگی‌های منحصربه‌فرد رنویت آرک اضافه کنید. ما واقعیت‌های دور را برایتان محقق می‌کنیم. 

وقتی کار را به کاردان می‌سپارید، دیگر جای نگرانی نخواهد بود. از طراحی و دکوراسیون داخلی، اخذ مجوز و پایان کار، ساخت ساختمان از پی تا بام، تا طراحی معماری فاز یک و دو، طراحی نمای ساختمان و بازسازی ساختمان با شما هستیم تا لبخند رضایت شما را به چشم ببینیم که لذتی وصف ناشدنی است. 

مطلب مرتبط: بازسازی و نوسازی منزل؛ کدامیک برای ساختمان ما به صرفه‌تر است؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه