Chidaneh.com placeholder image

محل اقامت حیرت‌انگیز کریس رونالدو در عربستان!

به قلم: علیرضا باقرپور

کریستیانو رونالدو که هفته گذشته به عربستان سعودی رفت و قراردادش با النصر او را به یک ابر میلیونر تبدیل کرد، در اقامتگاهی مناسب در برج پادشاهی زندگی می کند که بهترین منظره پایتخت را در مجلل ترین محیط برای او فراهم می کند. رونالدو در یکی از بهترین سوئیت‌هایی که ریاض در کنار 17 اتاقی که توسط اطرافیانش از جمله خانواده، دوستان و تیم امنیتی او فراهم کرده، اقامت می کند.

رونالدو یک ماه است که در سوئیت پادشاهی (Kingdom Suite) هتل چهارفصل ریاض، یکی از بهترین ها در این ساختمان 99 طبقه، اقامت دارد. هزینه سوئیت هتل حتی در وب سایت هتل ذکر نشده است و باید به صورت خصوصی رزرو شود. اما «سوئیت ریاست جمهوری» کوچکتر را می توان به صورت آنلاین رزرو کرد و هزینه یک شب آن شبی 4,000 دلار است.

تابلو فرش ریحان

تخمین زده می شود تا زمانی که او یک خانه دائمی برای شریک زندگی خود جورجینا رودریگز و پنج فرزندشان پیدا کند، صورتحساب هتل برای رونالدو و همراهانش از 300,000 دلار فراتر رود. تا آن زمان آنها می توانند از دیدنی ترین مناظر شهر لذت ببرند و بهترین غذاها را در خانه موقت پنج ستاره خود صرف کنند.

این هتل در مورد سوئیت پادشاهی خود می گوید: «مهمانان را با منظره‌ای بی‌نظیر از ریاض سرگرم می‌کنیم. جدیدترین سوئیت دو طبقه ما در طبقات 48 و 50 هتل قرار دارد، با یک اتاق نشیمن خیلی بزرگ، یک دفتر خصوصی، اتاق غذاخوری و اتاق رسانه.»

سوئیت سلطنتی (Royal Suite)، فضای کمتری را ارائه می دهد، اما این اتاق 790 متری، همچنان از اکثر آپارتمان های بریتانیا بزرگتر است، جایی که رونالدو دو بار در دوران حضورش در منچستریونایتد در آنجا زندگی می کرد.

هتل می‌گوید این سوئیت منظره‌ای پانوراما از ریاض و محیط اطراف آن دارد، این سوئیت مجهز، که یک اتاق ناهار خوری زیبا، انباری، اتاق نشیمن و اتاق کار دارد، حس خاص بودن به ساکنینش می دهد.

برای صرف غذا، ستاره پرتغالی می تواند از بهترین غذاهای چینی، ژاپنی، هندی و خاورمیانه ای با تازه ترین مواد اولیه لذت ببرد.

به عنوان یک ورزشکار، رونالدو 37 ساله باید مراقب میزان غذای مصرفی خود و مراقب چربی ها و کالری مصرفی خود باشد. اما اگر بخواهد این روند را تغییر دهد، می تواند از غذاهای خاص هتل که شامل ماهی باس دریایی، کتلت گوشت گاو و بسیاری از بهترین غذاها با بره و مرغ که توسط سرآشپزهای درجه یک آماده می شود، لذت ببرد. به دلیل شهرت او، سرآشپزها یک سرویس انحصاری در اتاق برای رونالدو و خانواده اش ارائه می دهند.

از کارکنان خواسته شده است که از او درخواست گرفتن سلفی نکنند، اما دیده شده است که رونالدو، هنگام ورود و خروج از کارکنان هتل تشکر می کند.

بهترین غذاخوری در سایر نقاط پایتخت عربستان سعودی نیز، نظر رونالدو را به خود جلب کرده است. او شنبه شب از رستوران ژاپنی میازو بازدید کرد که غذاهایی مجلل را ارائه می دهد. رونالدو همچنین با یک شاهزاده سعودی و مقامات ارشد ورزشی این کشور در منطقه ای لوکس، غذای لبنانی صرف کرده است.

هتل مورد پسند جورجینا نیز قرار گرفته است، چراکه هتل در مرکز خریدی با فروشگاه‌هایی مانند لویی ویتون و زارا واقع شده است. در این برج، زمین تنیس، ماساژ و اسپا با سونا و اتاق بخار نیز وجود دارد.

اگر رونالدو بخواهد شامی عاشقانه با جورجینا داشته باشد، هتل چهار فصل ریاض می تواند یک وعده منحصر به فرد را در پل آسمان (Sky Bridge)، در بالای برج پادشاهی، که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ریاض است، به او پیشنهاد دهد. هتل به او قول داده است که کل پل را از دید عموم مسدود کند.

این پل با ارتفاع 300 متر که بالای مرکز پادشاهی، محل هتل چهار فصل ریاض است، چشم‌اندازی بی‌نظیر از این شهر پر زرق و برق دارد.

در حالی که رونالدو و خانواده اش در هتل چهار فصل ریاض اقامت دارند، جستجو برای یافتن خانه ای دائمی برای این خانواده، ادامه دارد. رونالدو و خانواده‌اش احتمالاً در یکی از محله‌های معروف و معتبر شهر، مانند المحمدیه و یا النخیل زندگی کنند، که به خاطر رستوران‌های درجه یک خود و به دلیل مدارس بین‌المللی‌اش در بین خانواده‌ها محبوب است.

هر دو منطقه نزدیک به استادیوم 28,000 نفری النصر در پارک مسول، که قبلاً به عنوان استادیوم دانشگاه ملک سعود شناخته می‌شد. بسیاری از آنها دارای استخرهای شنا، پیش دبستانی، فروشگاه ها، کلینیک ها، سالن های ورزشی و رستوران های خود هستند، به این معنی که ساکنان به ندرت نیاز به ترک محل خود دارند.

رونالدو زمان زیادی دارد تا با جورجینا و دستیارانش یک عمارت مناسب پیدا کنند، زیرا او از بازی فوتبال رقابتی محروم شده است. زمانی که رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر حضور داشت، اتحادیه فوتبال انگلیس برای محکومیت او به دو جلسه عدم حضور در میدان حکم داد. رونالدو به خاطر شکستن تلفن همراه یکی از هواداران اورتون در جریان بازی دو تیم در ماه آوریل با این محرومیت مواجه شد.

اما او قرار است در برابر رقیب بزرگ خود، لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی که به تازگی قهرمان جام جهانی شده، بازی کند. رونالدو در یک بازی دوستانه بین ترکیب منتخب بازیکنان النصر و الهلال و پاری‌سن‌ژرمن حضور خواهد داشت. به این معنی که هواداران می‌توانند برای احتمالاً آخرین بار رونالدو و لیونل مسی را در یک زمین ببینند.

منبع: روزیاتو

در همین رابطه بیشتر بخوانید: 

تصاویر دکوراسیون خانه کریستین رونالدو در مادرید اسپانیا

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی، رونالدوهای آینده!

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه