Chidaneh.com placeholder image

پیشنهادی متفاوت برای مبلمان خانه های کوچک

به قلم: لاله داورپناه

فضاهای کوچک: همه کسانی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند خوب می دانند که جای دادن و چیدمان همه مبلمان و وسایل خانه چقدر کار مشکلی است. این روزها درگیر آمادگی برای اسباب کشی هستم. تمام لحظاتی که مشغول جمع کردن وسایل خانه بودم به این فکر می کردم که کاش حداقل مبلمان جمع و جورتر و سبک تری خریده بودیم تا هم بتوانیم در این اسباب کشی ها راحت تر حمل شان کنیم و هم در خانه کوچکی که فصد داریم به آن نقل مکان کنیم فضای کمتری را اشغال کنند.

مبلمان دی دریم
انواع مبل و صندلی مدرن
مبلمان دی دریم

قالیشویی ادیب

با مشورت با اعضای خانه تصمیم گرفتیم که وسایل قدیمی را به سمساری بفروشیم و برویم سراغ مبلمان مناسب تری! تا این که در حین جستجو ها مبلمان فروشگاه دی دریم توجه ام را به خود جلب کرد. با خودم فکر کردم که شاید مشکل من دغدغه افراد بسیار زیادی باشد بنابراین تصمیم گرفتم که در مطلبی کوتاه چند نمونه از محصولات این فروشگاه را به شما نیز معرفی کنم. با چیدانه همراه باشید.

مطلب پیشنهادی: بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

مبلمان دی دریم
انواع مبل و صندلی مدرن
مبلمان دی دریم

با جستجوی که در وب سایت دی دریم داشتم، متوجه شدم که این شوروم دکوراسیون داخلی تنها نماینده و عرضه کننده ی انحصاری شناخته ترین برندهای اروپایی ازجمله “دیدون" آلمان، “لین قوزه" فرانسه، “کارتل" ایتالیا و “نشیمن" شیراز در ایران است. این فروشگاه با دو دفتر، یکی در هامبورگ آلمان و دیگری در تهران مشغول به فعالیت می باشد. تا قبل از این برای من پیش نیامده بود که این سبک مبلمان را در فروشگاه ها و بازار ببینم. بنابراین دیدن این تصاویر مرا خوشحال کرد.

مبلمان دی دریم
انواع مبل و صندلی مدرن
مبلمان دی دریم

با خودم فکر می کردم مبلمان L   شکل گزینه مناسبی هستند تا در فضای خانه کوچک ما قرار بگیرند و فضای کمی را در آن اشغال کنند. همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است این ست مبلمان سبز و طوسی رنگ به گونه ای طراحی شده اند تا فضای بسیار کمی را اشغال کنند و در عین حال نشیمنگاه کافی برای ما و مهمانانمان را فراهم می کنند.

مبلمان دی دریم
دکوراسیون متفاوت نشیمن
مبلمان دی دریم

برای خانه های کوچک بهتر است مبلمانی را انتخاب کنید که دسته های لاغر و کم جایی دارند. شاید به نظرتان عجیب بیاید اما کمتر شدن عرض دسته مبل ها به داشتن فضای بیشتر در خانه کمک می کند.

مطلب پیشنهادی: راه حل های طراحی دکوراسیون خانه های خیلی کوچک

مبلمان دی دریم
دکوراسیون داخلی خاص نشیمن
مبلمان دی دریم

دی دریم نمونه های خوبی از این سبک مبلمان را عرضه می کند که در بین آنها مبلمان دسته چوبی بیشتر از بقیه توجه من را به خود جلب کرده است.

مطلب پیشنهادی: مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

مبلمان دی دریم
ترکیب رنگ طوسی و آبی در مبلمان دی دریم
مبلمان دی دریم

اگر طرفدار دکوراسیون ایرانی و استفاده از فرش و گلیم ها با رنگ گرم هستید باید به شما بگویم با این مبلمان، دکوراسیون تلفیقی مدرن و ایرانی جذابی خواهید داشت زیرا اغلب رنگ های انتخابی روکش های مبلمان دی دریم به راحتی با رنگ این سبک فرش و گلیم ها ست می شود.

مبلمان دی دریم
دکوراسیونی متفاوت با مبلمان مدرن ال
مبلمان دی دریم

شاید شما هم تجربه کرده اید که وقتی از مهمان ها پذیرایی می کنید از میزهای کنار مبل بیشتر از میز وسط فضا استفاده می شود. یکی از ویژگی های جالب مبلمان دی دریم، میزهای کنار مبلی آن است که می توانید آنها را مانند یک پازل کنار هم بچینید و به عنوان میز وسط به کار ببرید. یا در مواقع لازم برای استفاده ی هر شخص آنها را که جدا از هم ابعاد کوچک تری دارند کنار هر مبل قرار دهید.

مطلب پیشنهادی: ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی !

مبلمان دی دریم
نمونه محصولات مبلمان دی دریم
مبلمان دی دریم

نمونه ی دیگری از این میزها با طراحی منحنی شکل به حس پویایی و حرکت در فضا کمک خواهد کرد. دو میز با اندازه متوسط که سطح آن منحنی آزادی را نشان می دهد، وقتی کنار هم قرار می گیرند جلوه ای خاص و زیبا دارند. این دو میز را نیز می توان در بعضی از مواقع برای کاربرد بیشتر جا به جا کرد.

مبلمان دی دریم
نمونه محصولات مبلمان دی دریم
مبلمان دی دریم

در تصویر بالا میز زیر تلوزیون زیبایی را می بینید. با تعداد مناسب کشوهای این میز فضایی برای نگهداری از وسایل کوچک برایتان فراهم می شود.

مبلمان دی دریم
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
مبلمان دی دریم

دیدن سرویس خواب چوبی دی دریم یکی دیگر از تصاویری بود که مرا بسیار خوشحال کرد. تخته پشت تخت خواب حالتی مشیک دارد و طراحی کلی آن به زیبایی با ست آینه و کنسول و همچنین دراورهای زیبای آن هماهنگ شده است. این سرویس خواب نیز برای اتاق خواب های کوچک بسیار مناسب است.

مطلب پیشنهادی: ۵ راه حل ساده برای اینکه خانه کوچک تان بزرگتر جلوه کند

مبلمان دی دریم
انواع مبل و صندلی مدرن
مبلمان دی دریم

اگر به دنبال مبلمان اتاق کودک و یا صندلی ها با ظاهری خاص و متفاوت می گردید، دیدن محصولات دی دریم را از دست ندهید.

مبلمان دی دریم
نمونه محصولات مبلمان دی دریم
مبلمان دی دریم

و در آخر به شما پیشنهاد می کنم که صندلی های اپن، میزها، چهار پایه های کاربردی و دراورهای مدرن این فروشگاه را فراموش نکنید. هر کدام از این وسایل می توانند به زیباتر شدن فضاهای داخلی منزل شما کمک ویژه ای بکند.
برای دیدن دیگر محصولات این فروشگاه دکوراسیون و کسب اطلاعات تماس با آنها سری بزنید به پروفایل اهالی فن دی دریم و با آنها بیشتر آشنا شوید.

اگر خانه های کوچک دارید و برای چیدمان آن دچار مشکل شده اید، سری به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید و سوالات خود را با اهالی فن و کارشناسان چیدانه در میان بگذارید. برای اینکه بتوانیم بهتر به شما کمک کنید تصاویر مربوط به فضای خانه و مبلمانتان را نیز آپلود کنید.

مطالب بیشتر: بهترین استفاده از فضا در دکوراسیون منزل کوچک (۱)
۶ صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند!(۲)
خود نمایی چوب در دکوراسیون داخلی برای دوستداران طبیعت!
۱۲ رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

نویسنده: لاله داورپناه | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Sousan در تاریخ 22 آبان 1395
سلام دوستان گرامی و سپاس از این سایت خوب و سودمند، از اینکه این فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها رو معرفی می‌کنید و بسیار از دیدن عکس‌های زیبای اونها لذت می‌بریم، سپاسگزارم. ولی قیمت این جور وسایل، ایرانی‌هاشون زیاده، چه برسه به خارجی‌های اونها. به نظر من که کمتر کسانی مخصوصاً کارمندان معمولی، رو میشه پیدا کرد که بتونن از این جور جاها و از این جور وسایل خرید کنن. باز هم سپاسگزارم!

ثبت دیدگاه