Chidaneh.com placeholder image

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (5)

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: احساس رضایت و شادابی در کوراسیون منزل، با صرف کمترین زمان، کار غیر ممکنی نیست. فقط کافی است تا ایده ها را در اختیار داشته باشید، بعد از آن می توانید فقط به سراغ اجرای آن ها بروید. اما این ایده ها را از کجا باید پیدا کرد؟ صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه یکی از بهترین جاهایی است که می توانید این ایده های زیبا و خلاقانه را پیدا کنید. بنابراین چیدانه تصمیم گرفته است در ادامه مطالب ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام، تعداد دیگری از این ایده های زیبا را برای شما گردآوری کند. پس با چیدانه برای دیدن این ایده های زیبا و جذاب همراه باشید.

چوب و هنر

درب های رنگارنگ برای ورودی باغ و حیاط خانه

این ایده یک کار بسیار ساده و جذاب برای درب های چوبی هست که در باغ یا محوطه بیرونی ازش استفاده می کنید. سر چوب ها رو مثل مداد ها بتراشید و آن ها را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید. حتی در این کار می تونید از کمک کودکان تان هم بهره ببرید و اون ها رو هم در انجام این کار شریک کنید. 

مطلب پیشنهادی: آنچه باید درباره درب در دکوراسیون داخلی منزل بدانید!

یک فنجان خلاقیت را مهمان دکوراسیون منزل خود کنید

یک فنجان و نعلبکی، یک عدد چنگال، چسب حرارتی و مقداری گل های خشک زیبای مورد علاقه تان، چیزهای ساده ای هستند که برای ساخت این وسیله تزئینی به آن ها احتیاج خواهید داشت، روش کار هم به سادگی در عکس ها پیدا است. می توانید همین حالا دست به کار شوید. اگر این کار خوشتان آمد، چیدانه به شما پیشنهاد می کند این مطلب جذاب را از دست ندهید، با گلدان های فنجانی از بهار پذیرایی کنید.

پنجره های تزیین شده با قفسه های کتاب

شلف، عنصری کاربردی برای داشتن خانه ای زیبا است. کنار پنجره های تان فضای خالی دارید، برای آن ها شلف های زیبایی درست کنید تا بتوانید برای جای دادن کتاب ها و برخی وسیله های تزیینی کوچک از آن ها استفاده کنید. با این کار اتاق کوچک تان کنحصر به فرد تر جلوه خواهد کرد و نمای اتاق شما دست خوش تحولاتی دوست داشتنی خواهد شد. 

مجسمه هایی از جنس گلدان های زیبا

با گلدان های خالی افتاده در گوشه انبار می توانید برای کودکانتان مجسمه هایی زیبا تهیه کنید. فقط کافی است تا کمی با دقت به عکس ها نگاه کنید تا شیوه درست کردن این مجسمه های زیبا را یاد بگیرید. چیدانه قبلا هم در مطلب گلدان های خلاقانه با عروسک های پلاستیکی نحوه درست کردن گلدان های خلاقانه را به شما نشان داده است.

پذیرایی از مهمانان با میز غذاخوری معلق

این میز پذیرایی زیبا می تواند تاثیر زیادی در میزبانی شما بگذارد و مهمانان تان را شگفت زده کند. با مقداری طناب صندلی ها را از سقف آویزان کنید. اما در درست کردن این میز غذاخوری زیبا باید به دو نکته توجه کنید، اول این که صندلی ها باید فاصله مناسبی با زمین داشته باشند، یعنی نه خیلی بالا باشند نه خیلی پایین. دوم این که حتما از محکم بودن اتصالات مطمئن شوید.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ ایده منحصر به فرد برای چیدن میز غذا

نیمکت های کتابی زیبا 

این نیمکت ها مخصوص کسانی است که به کتاب ها علاقه خاصی دارند. شاید لازم نباشد که حتما این نیمکت ها به شکل کتاب درست شده باشند، همین که با یک قوطی رنگ صفحه نشیمن و پشتی نیمکت های تان را به شکل صفحات کتاب رنگ آمیزی کنید کافی است. اگر به ساخت نیمکت ها علاقه دارید، می توانید این مطلب جذاب را نیز بخوانید چگونه یک نیمکت ساده برای فضای بیرونی خانه بسازید.

پارتیشن های ساعتی

این پارتیشن زیبا یک نو آوری در دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب می اید و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند، برای ساخت چنین پارتیشن زیبایی می توانید از نجاری محل خود کمک بگیرید، و برای نصب عدد ها هم از نخ های پلاستیکی سفید رنگ که اصطلاحا به آن ها نخ نامرئی گفته می شود استفاده کنید، شاید هم دلتان بخواهد از یک صفحه شیشه ای برای نصب عدد ها و عقربه ها استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی: انواع دیوارهای جداکننده در طراحی دکوراسیون داخلی !

تغییر دکوراسیون داخلی خانه با آینه ها، کوسن ها و صندلی های خلاقانه 

اگر دلتان می خواهد تغییرات چشمگیر تری را در دکوراسیون داخلی خانه تان پدیدی بیاورید، چاره آن استفادهه از رنگ ها است. برای استفاده از رنگ ها شجاع باشید از رنگ های مختلف برای رویه صندلی ها، پارچه های کوسن ها و یا حتی سطح بیرونی آباژورهایتان استفاده کنید، حتی می توانید با رنگ روی آیینه اتاق نیز طرح هایی زیبا بکشید، اما به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ ها باید با هم هماهنگ باشند.

مطلب پیشنهادی: آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

تخته سایه های برای جذابیت ورودی خانه شما 

تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه. اگر شما هم در خانه خود از نعمت وجود فرشتگان کوچک برخوردار هستید، شاید هم برای شما هم برای آن ها جذاب باشد که از تخته های سیاه در اکثر نقاط خانه استفاده بشود. یکی از این نقاط ورودی ها هستند، این تخته های سیاه در ورودی خانه می توانند کاربرد و کارآیی زیادی داشته باشند، مثلا می توانید لیست خرید های روزانه را برای همسرتان روی آن یادداشت کنید، یا یک جمله انرژی بخش روی آن بنویسید، شاید هم کودک زیبا و خلاق تان بتواند روی آن برای شما نقاشی بکشد تا وقتی که از سر کار برگشتید با دیدن آن روحیه بگیرید.  

کابینت های خلاقانه و زیبا 

اگر آشپزخانه شما کوچک و وسائل تان زیاد است، این ترفند مسلما می تواند کارآیی آشپزخانه شما را بالا ببرد. پشت درب کابینت های آشپزخانه تان را از قفسه های چوبی پر کنید تا بتوانید تجهیزات و وسائل بیشتری را درون آن جای بدهید.

مطالب پیشنهادی: ساخت کلمن هندوانه ای برای نوشیدنی های خنک تابستانی!
۷صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند (۴)
اینستاگرام و کارآفرینی ایرانی، ۷ کسب و کار کوچک در دکوراسیون
مد و طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی در اینستاگرام

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

منبع : عکس : صفحه اینستاگرام چیدانه | نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه   

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
حمید در تاریخ 21 مرداد 1394
بسیار زیبا و خلاقانه.............

ثبت دیدگاه