Chidaneh.com placeholder image

10 پیشنهاد ساده برای دکوراسیون اتاق دخترانه رویایی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: دختر زیباترین و لطیف ترین آفریده خداست. با حضورش به زندگی نشاط می بخشد و با خنده هایش طراوت. به رنگ ها علاقه خاصی دارد، هر روزش را رنگی تازه می زند، این را می شود از لباس های متفاوت و رنگارنگ هرروزش دریافت. دنیایی کوچکش را با علاقه و سلیقه خاصی می چیند. اتاق کوچکش پر است از ایده های رنگارنگ و دوست داشتنی. این فرشگان زمینی آن قدر خاص هستند که برای آن ها روزی خاص تعیین شده است، روزی به زیبایی امروز، 25 مرداد ماه. این روز به نام روز دختر نام گذاری شده است. چیدانه هم به بهانه این روز تصمیم گرفت تا سری بزند به ایده های مختلف تغییر دکوراسیون و تعدادی از این ایده های دخترانه را جدا کند و آن ها را در غالب یک مطلب در اختیار شما فرشتگان زمینی قرار بدهد و این روز را خاص تر از هر کس دیگری به شما تبریک بگوید. پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید.

آینه قدی تزیین شده با گل های کاغذی

تابلو فرش ریحان

آینه های گل گلی برای اتاق خواب دخترانه

همه ما می دانیم آینه های قدی عضو جدایی ناپذیر اتاق خواب های دخترانه هستند. اگر شما هم از چهره یکنواخت آینه های تان خسته شده اید، پس ذوق و سلیقه دخترانه خودتان را به کار بیاندازید و با گل های کاغذی زیبا دور تا دور اینه ها را تزئین کنید. این گل های کاغذی را هم می توانید ازبیرون تهیه کنید هماین که خودتان بسازید همه این ها بسته به نظر خودتان است.

مطلب پیشنهادی: آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

نشیمن های جذاب پشت پنجره در اتاق خواب دخترانه

نشیمن های پشت پنجره، دنج ترین گوشه اتاق خواب ها

خواندن یک کتاب شعر در کنار پنجره ای رو به یک منظره زیبا رویای ترین بعد از ظهری است که یک دختر می تواند  تصورش را بکند، پس اگر در اتاق تان از نعمت وجود پنجره های بزرگ برخوردار هستید، به راحت می توانید در پشت آن نشیمنی زیبا طراحی کنید، انجام این کار بسیار راحت است، کافی است فقط به هنرمند درونتان اجازه بدهید تا خودش را نشان بدهد، اگر فکر می کنید که احتیاج به کمک دارید می توانید نگاهی به مطلب ۱۰ نشیمن مدرن و دنج پشت پنجره که دل شما را می برد بیاندازید.

رو تختی های گل گلی در اتاق خواب دخترانه

رو تختی های گل گلی را فراموش نکنید

گل ها منبع الهامی بسیار زیبا برای دختران هستند، پس خوب است که از گل ها به هر نحوی در اتاق خواب تان استفاده کنید، می توانید رو تختی های تان را از میان پارچه های گل گلی که با رنگ غالب اتاق تان هماهنگ است انتخاب کنید، یا تابلویی که روی آن نقشی از یک گل زیبا وجود دارد به دیوار اتاق تان بیاویزید.

مطلب پیشنهادیَ: اتاق کودک رویایی با ایده های رنگارنگ

کوسن های زیبا برای تاق خواب دخترانه

کوسن هایی زیبا و منحصر به فرد برای اتاق خواب هایی دخترانه

یادتان باشد که کوسن ها عناصری کوچک اما تاثیر گذار هستند، پس نقش آن ها را در اتاق ها جدی بگیرید، اگر کوسن های تان ساده و بدون نقش هستند فوری دست به کار شوید، ذوق و قرحه دخترانه تان را بیرون بکشید و شروع کنید به دوختن نقش های دخترانه روی کوسن ها، می توانید از شخصیت های مورد علاقه تان استفاده کنید، البته پیشنهاد می کنیم تا در این کار حتما از مادرتان نیز کمک بخواهید.

تزیین دیوار های اتاق خواب دخترانه

از پوستر فیلم های مورد علاقه تان تابلو بسازید

پوسترهای زیبا از فیلم های مورد علاقه تان را در اندازه های مناسب چاپ کنید، قاب های زیبا و چشم نواز برای شان تهیه کنید، اصلا شاید بتوانید این قاب های زیبا را خودتان بسازید و آن ها را به دیوار بیاویزید، و از دیدنشان لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی: طراحی دکوراسیون آپارتمان براساس یک فیلم کلاسیک

تابلوهایی زیبا از شخصیت های کارتونی کودکان

تابلو های دست ساز

عکس بالا نمونه ساده ی دیگری از تابلوهای دست ساز مناسب برای یک اتاق دخترانه را در اختیار تان قرار می دهد. برای درست کردن این تابلو های زیبا فقط به سایه ی شخصیت های کارتونی مورد علاقه تان احتیاج خواهید داشت. البته این مدل تابلو ها برای کودکان کم سن و سال تر مناسب است .

مطلب پیشنهادی: ترفند های استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون

دیوار آویز های زیبا برای اتاق خواب دخترانه

آویزهای بالای تخت زیبا

اتاق های دخترانه همیشه پر است از وسائل و لوازم دکوری زیبا و رنگارنگ. از هر دیوار آن چیزی آویزان است که به اتاق جلوه ای خاص بخشیده است. یکی از این وسائل دوست داشتنی  آویزهای بالای تخت هستند که به شما قدرت رویا پردازی بیشتری می دهند، به خصوص اگراین آویزها شکل هایی رومانتیک و رنگ هایی جذاب داشته باشند.

استفاده از پرده های رنگین کمانی در اتاق خواب های دخترانه

پرده هایی رنگین کمانی برای اتاق خواب های دخترانه

پرده در دکوراسیون داخلی قدرت جادوی زیادی برای تغییر چهره اتاق خواب شما دارند، اگر تا الان از پرده های ساده استفاده می کردید حالا وقت آن رسیده است که پرده های رنگین کمانی را جایگزین آن کنید و اتاق خواب دخترانه خود را که حالا رنگین کمان مهمان آن است لذت ببرید.

چراغ خواب های منحصر به فرد در اتاق خواب دخترانه

چراغ خواب هایی رویایی برای اتاق خواب های دخترانه

چراغ خواب های که دراتاق های دخترانه استفاده می شود باید مثل خود آن ها بسیار زیبا و متفاوت باشد. به عکس بالا نگاه کنید شاید بتوانید چنین چراغ خواب های رویایی را برای اتاق خواب دخترانه خود تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: ۲۱ چراغ رومیزی با طراحی خلاقانه

سقف های زیبا برای اتاق خواب دخترانه

سقف های زیبا برای خوابی رویایی

وقتی روی تخت تان دراز کشیده اید و غرق در افکار خود هستید، شاید یک سقف که به زیبایی تزئین شده است، تاثیر بیشتری در افکارتان داشته باشد، پس برای تزئین سقف های تان دست به کار شوید، استفاده ازبرچسب های شب تاب که با خاموش شدن چراغ شروع به درخشش می کنند ایده بدی نباشد، اما حتما از طرح های زیبا دخترانه استفاده کنید تا لطافت اتاق زیبا یتان حفظ شود.

مطالب پیشنهادی: اقامتگاه دختران بی سرپرست در خوانسار
راهنمای خرید بهترین فرش برای اتاق کودک
چگونه اتاقی باب سلیقه کودکتان طراحی کنید؟
۵ ایده ارزان برای دکوراسیون اتاق خواب دختران نوجوان

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون محل کار، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 25 مرداد 1394
بسیار عالی . دستتوت درد نکنه بابن این مطلب عالی و خوبتون
sadeghkargar در تاریخ 25 مرداد 1394
عالی بود روز دختر هم به تمام دخترهای پاک سرزمینم از صمیم قلب تبریک عرض میکنم. آرزوی بهترین روزها را برای شما فرشتگان دارم.
shamim در تاریخ 25 مرداد 1394
سپاس از همراهی شما
shamim در تاریخ 25 مرداد 1394
پاینده باشید
ثنا در تاریخ 25 بهمن 1394
خیلی عااااالی بود !! حرف نداشت ! ^_^

ثبت دیدگاه