Chidaneh.com placeholder image

استیکر اتاق کودک تغییر دکوراسیون آسان و به صرفه

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: در ذهن اکثر مردم آشپزخانه قلب تپنده ی هر خانه است! اما از نظرمن اتاق کودک دلبندمان با آن همه رنگ های شاد و عروسک و اسباب بازی های دوست داشتنی و صدای خنده های ریز ریز و شعر خواندن های بلند بلند و بالا پایین پریدن بی هوایشان محال است در مقابل آشپزخانه و دیگ و قابلمه هایش کم بیاورد! 
پس با این اوصاف انتخاب چیدمان مناسب برای قلب تپنده و دوست داشتنی خانه ی ما یکی از ضروری ترین انتخاب هاست.شکل گیری شخصیت کودکان رابطه ی مستقیمی با نوع محیط پیرامونش دارد لذا استفاده از فضای مناسبی که در عین کاربرد بتواند استعدادها و خلاقیت های کودکان مان را بالا ببرد امری است بسیار حیاتی وضروری.

امروز در چیدانه یکی از روش های کاربردی برای جذاب تر کردن دکوراسیون اتاق کودک یعنی همان استفاده از برچسب دیواری یا استیکر را با هم بررسی می کنیم.

سرویس خواب بالسا

دیوار اتاق کودکطراحی دیوار اتاقکودک

برچسب دیواری یا استیکر ها لزوما نیاز نیست طرحی باشند که شما به صورت آماده تهیه کنید و نصب نمایید، خلاقیت خود را در فضای خانه به جریان اندازید! با کمی حوصله می توانید به بهترین نحو ایجاد یک برچسب یا استیکر را به فرزندان خود واگذار کنید، این کار علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در کودک شما باعث شکوفایی خلاقیت و استعداد آنها نیز می شود، نکته ی قابل توجه تر از همه ی این موارد کارشناسانه در این است که بچه های تان ساعت ها می توانند با این کار وقت بگذرانند و شما به راحتی کتاب مورد علاقه تان را دست بگیرید و از آن لذت ببرید و در دلتان به این همه هنر و خلاقیت فرزندتان افتخار کنید.

برچسب های فانتزیاستیکرهای بامزه دیواری

برای آن که اتاق کودک شما منحصر به فرد خودش باشد به سادگی می توانید با چند توجه جزئی به اطراف اتاق این خاصیت را به اتاقش ببخشید، در باره ی المان ها، شخصیت ها، و یا حتی حیوان مورد علاقه اش با او صحبت کنید و او بخواهید در این باره با شما حرف بزند و از علاقه مندی هایش به اشکال بامزه در فضاهای کاربردی اتاق استفاده کنید با این کار کودک شما علاوه بر آنکه مهارت چگونگی صحبت کردن در زمینه ی علاقه مندی هایش را از کودکی می آموزد، در عین حال نکته سنجی و توجه به جزییات کوچک را همواره در نظر خواهد داشت.

مطلب مرتبط: کودک شما منحصر به فرد است.

چراغ مطالعه

ترکیب کنید! این مهارت که شما بتوانید عناصر هر فضا را به بهترین وجه با هم ترکیب کنید بی شک تحسین همه ی اهل فامیل را با خود به دنبال دارد و در نظرشان شما اسطوره ی ترکیب و سر وسامان بخشیدن به هر فضایی هستید . به سادگی می توانید برچسب ها را با چراغ خواب های اتاق کودک که جز جدا نشدنی هر فضا اتاقشان است ادغام کنید، و مطمئن باشید که کودک دلبند شما به خاطر خواب های رنگی دوران کودکیش همیشه از شما سپاسگذار خواهد بود.

مطلب مرتبط: تخت خواب های رنگی برای دیدن خواب های رنگی

استیکرهای رنگی

برای کودکان تان رنگین کمان بسازید! بچه ها شیفته ی رنگ ها هستند، و اگر بدانید این دنیای رنگ ها با روح و روان آنها چه می کند قطعا تمامی سرمایه های گران بهای خود را برای دنیای رنگ ها خرج می کنید، نگذارید دیوار اتاقشان تک رنگ بماند به راحتی با همان برچسب هامی توانید اتاق کودک رویایی با ایده های رنگارنگ بسازید. 

 استیکر حروف

از کودک خود نابغه بسازید! برای هر کودک یا بهتر بگویم همه ی ما دیدن اسم خودمان را روی یک برد، تابلو یا در و دیوار حس جذابی است، پس چه بهتر که با تایپوگرافی های دوست داشتنی  این حس جذاب را برای کودکمان فراهم کنیم، با این کار علاوه بر ایجاد حس مالکیت در او چشمش را به لحاظ بصری با کلمات و حروف به مرور زمان آشنا می کند و کودک شما زودتر از دیگران خواندن و نوشتن را یاد می گیرد و بعید نیست که میان دوست و آشنا نابغه خطاب شود!

طراحی دیوار اتاق دیوار اتاق کودک

برچسب ها یا استیکر لزوما نباید تنها خاصیت زیبایی بصری داشته باشند همان طور که در بالا اشاره کردم ترکیب زیبایی و کارایی همان چیزیست که دکوراسیون منزل شما را از دیگران متماییز می سازد، یکی از مهمترین مواردی که به لحاظ جسمی در کودکتان باید در نظر بگیرید رشد قد اوست، کودکان نیز از تحسین قد و بالای 6سانتی خود به قدر ما لذت می برند، پس چه بهتر که برچسب های دیواری این چنینی برایشان تهیه کنید و مدام نیم وجب و خورده ای قدشان را تحسین کنید که کیفشان کوک شود برای بزرگ تر شدن.

دیوار پشت تخت 

المان ها، شخصیت های کارتونی و یا حیوانات دوست داشتنی و مورد علاقه فراموش نشود! این همان چیزهایی است که سرتاسر عمر کودک دلبندتان با او همراه خواهد بود چه در5 سالگی و چه در 50 سالگی! بگذارید با آنها خیال پردازی کند، قصه بسازد، بازی کند، حرف بزند، خلاصه تمام تلاشتان را معطوفش کنید تا کودکتان حسابی کودکی کند. 

 چند نکته ی کلیدی در زمینه ی خرید و نصب برچسب های دیواری و استیکرها:
درست است که استیکرها برای هر فضایی به خصوص فضاهای بامزه و دوست داشتنی اتاق کودک کاربردی و خارق العاده اند اما خرید و نصب آنها نیز به اندازه ی کار راه انداختنشان دردسر ساز نیز هست! استیکر های اتاق کودک را از کجا بخریم؟ بنابراین پیشنهاد چیدانه به آن دسته از عزیزانی که استفاده از این برچسب ها هوش از سرشان برده این است که در هنگام خرید حتما از فروشنده نوع و روش نصب را بخواهند، به طور معمول برخی از استیکرها با آب نصب می شوند و برخی همان طور که از اسمشان پیداست در پشت خود چسب دارند، وبرخی به لحاظ جنس نازک هستند و در هنگام نصب یا چروک میشوند و یا در نهایت داخل آنها هوا جمع میشود و پس از نصب زیبایی خود را ازدست می دهند.پس علاوه بر دستور نصب از فروشنده ی محترم جنس مرغوب را هم بخواهیدتا از استیکر های خود نهایت لذت را ببرید.

سوالات خود را در زمینه ی دکوراسیون اتاق کودک در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان و اهالی فن به شما پاسخ دهند.

سایر مطالب پیشنهادی چیدانه : رنگ هایی که کودکات دلبندتان را خلاق می کند                                          شش راز طراحی یک اتاق کودک استثنایی!                                                                                                        ایده های درخشان برای اتاق بازی کودکان                                                                                                      چگونه اتاقی باب سلیقه کودکتان طراحی کنید

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sadeghkargar در تاریخ 07 مهر 1394
خیلی خوب و عالی بود با تشکر.

ثبت دیدگاه